| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga in pomen družbenih omrežij na spletu pri komuniciranju posebnih tekstilnih izdelkov
Avtorji:ID Špile, Žiga (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Spile_Ziga_2018.pdf (724,35 KB)
MD5: 6CDE7B9BBDA94BF905471811EA0CC710
PID: 20.500.12556/dkum/f288a0f4-5451-4728-970c-9ee2942cfdbe
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Z razvojem tehnologije in z njo družbe marketing nenehno išče in razvija nove načine, kako prepričati potencialne kupce za nakup njihovih izdelkov in storitev. Zato je skozi različna obdobja marketing uporabljal različne metode komuniciranja, da bi s svojimi sporočili čim bolj optimalno dosegel svojo ciljno skupino. Tako je z razvojem radia začel komunicirati z radiem, z razvojem televizije s televizijo, pred tem z oglasi v časopisih, oglasnimi panoji in drugimi komunikacijskimi kanali. Z uvedbo družabnih omrežij pa je marketing začel uporabljati tudi ta, ki še vedno obstaja relativno nov pojem v marketingu. Osnovna tema diplomskega projekta je marketinško komuniciranje, zato diplomski projekt razloži njegov pomen, razišče namene in vrste komunikacijskih kanalov, nato pa se osredotoča na družabna omrežja, njihov pomen, vpliv na družbo in njihovo vedenje, vrste družabnih omrežij in razišče napoved uporabe v prihodnje. Celotni diplomski projekt je podkrepljen s projektom creUNI, ki je del projekta Po kreativni poti do znanja 2017 in praktično prikazuje uporabo družabnega omrežja Facebook za marketinške namene.
Ključne besede:marketinško komuniciranje, družbeno omrežje, Facebook, blagovna znamka.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Ž. Špile]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-72414 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:13190940 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UNK2CKTY
Datum objave v DKUM:27.11.2018
Število ogledov:1777
Število prenosov:173
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŠPILE, Žiga, 2018, Vloga in pomen družbenih omrežij na spletu pri komuniciranju posebnih tekstilnih izdelkov [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Ž. Špile. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72414
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role and importance of social media in communication of special textiles
Opis:Marketing constantly seeks new ways to persuade potential buyers to purchase their products and services in the conditions of the development of technology and society. Therefore, different ways of communications were implemented through the development of technologies in order to match their target group with their messages in the best way. Marketing started to use the radio with its development. Marketing started to use television with its development. Before that, marketing advertised in newspapers, on billboards, and through other communication channels. Marketing started to use social networks with the introduction of the social network. However, communication on social networks is still a relatively new concept in marketing. The main topic of the bachelor’s thesis is a marketing communication. Thus, the bachelor’s thesis explains its significance, possesses the purposes in different types of communication channels and it focuses on social networks: their significance, impacts on the society and its behaviours, different types of social networks, and the research of the use of social networks in the future. The bachelor’s thesis is supported by the screen project which is part of the Creation Instruction to Knowledge 2017. It shows the use of Faceable for marketing purposes practically.
Ključne besede:Keywords: marketing communications, social network, Facebook, brand.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici