Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Linrarni laboratorijski napajalnik
Avtorji:
ID
Vek, Jaka
(Avtor)
ID
Kramberger, Iztok
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Vek_Jaka_2018.pdf
(1,22 MB)
MD5: 82A7466420C9FCCEB13E8F2AFDE9FF5D
PID:
20.500.12556/dkum/7c2bbca2-183f-43cb-8e07-85cff0eecb9a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V zaključnem projektu je opisan razvoj linearnega napajalnika za laboratorijske potrebe, kar pomeni, da zanemarimo učinkovitost in prenosljivost v prid natančnosti in zanesljivosti. Namen izdelka je nadomestitev dražjih možnosti z enako dobrimi lastnostmi in možnostjo uporabnikovega nadgrajevanja. Napajalnik omogoča osnovne funkcionalnosti, kot sta nastavljanje napetosti in tokovno omejevanje. Za prikazovanje teh vrednosti sta za večjo preglednost uporabljena digitalna prikazovalnika. Napajalnik je narejen tako, da ima možnost dodajanja funkcij in uporabniških vmesnikov, tako da nismo omejeni na trenutno zasnovo. Opisan je postopek načrtovanja in izdelovanja delov, ki skupaj naredijo laboratorijski napajalnik. Navedeni so problemi, ki so nastali in kako so bili rešeni. Meritve so bile opravljene ter prikazane, s pomočjo katerih smo določili uspešnost projekta.
Ključne besede:
Linearni napajalnik
,
operacijski ojačevalnik
,
usmernik
,
merjenje napetosti
,
A/D pretvornik
,
valovitost
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Vek]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-72351
UDK:
621.3
COBISS.SI-ID:
22117910
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PSXN0MFC
Datum objave v DKUM:
07.02.2019
Število ogledov:
2164
Število prenosov:
214
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VEK, Jaka, 2018,
Linrarni laboratorijski napajalnik
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Vek. [Dostopano 22 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72351
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Nature trail »skrivnostni poljčanko« for preschool children in the municipality of poljčane
Use of teaching aids at school subject Nature
Performance of natural science activities outside the playroom in kindergartens of murska sobota
Localization of learning on the case of geography and history of Oplotnica
Activitiy outside the classroom in the subject environmental studies in the municipality of Cerkvenjak
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Intercultural sensitivity of primary teacher education students
Learning to programme through mobile game development in Stencyl
Pupils' interest in topics of physics outside of school frames
Importance of direct experience with forest organisms in early childhood science education
Comparison of the new Slovenian and Croatian curriculum for literature lessons
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
20.09.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Linear laboratory power supply
Opis:
This project discribes the development of a linear power supply, intended for a laboratory use, which means that efficiency is neglected in the pursuit of accuracy and reliability. The purpose of the product is a replacement of the more expensive models on the market, that retains the same funcionality and accuracy, with an option to upgrade it. The power supply has basic functionalities, such as setting the voltage and current control. These two values are displayed with two digital displays, for better readability compared to analogue displays. The power supply is made with future upgradeability of user interfaces and functions in mind, so we are not restricted to the current setup. Here is described the planning and creation of parts, that combined make a laboratory power supply. Issues are presented that have risen and solutions to them. Measurements made and shown are determining the success of the project.
Ključne besede:
Linear power supply
,
operational amplifier
,
voltage measurement
,
ADC
,
analogue to digital converter
,
ripple
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj