Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Samodestruktivna vedenja v povezavi z razvojem navezanosti pri osnovnošolcih
Avtorji:
ID
Štusej, Špela
(Avtor)
ID
Cugmas, Zlatka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Stusej_Spela_2018.pdf
(1,71 MB)
MD5: 196AAB7CEFFB66BBD03168AD37F5D20D
PID:
20.500.12556/dkum/3136c4e3-64c8-4ce3-a301-1a34bb8f4616
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V magistrski nalogi smo uvodoma teoretično predstavili socialni in čustveni razvoj osnovnošolcev, samodestruktivna vedenja in razvoj navezanosti. Izpostavili smo razlike razvoja v srednjem in poznem otroštvu. V nadaljevanju smo predstavili vrste samodestruktivnih vedenj, vzroke za njihov nastanek, psihološka ozadja in soočanje z njimi. Spoznamo ugotovitve različnih avtorjev. Sledi predstavitev razvoja navezanosti. Opisali smo štiri sloge navezanosti: varnost, upiranje, izogibanje in dezorganiziranost. Predstavili smo povezavo med samodestruktivnimi vedenji in razvojem navezanosti. Opisali smo rezultate nekaterih že opravljenih raziskav. V empiričnem delu magistrske naloge smo raziskovali pojav samodestruktivnega vedenja pri osnovnošolcih in ugotavljali, ali so povezana z razvojem navezanosti. Zanimalo nas je tudi, kateri slog navezanosti na starše je pri osnovnošolcih najpogostejši. Podatke, potrebne za raziskavo, smo pridobili s pomočjo anketnih vprašalnikov, ki smo jih razdelili učencem 5. in 9. razredov treh osnovnih šol. Ugotovili smo, da se pri osnovnošolcih pojavljajo samodestruktivna vedenja, predstavili smo najpogostejša. Glede na ugotovitev, da so samodestruktivna vedenja povezana z navezanostjo, smo predstavili tudi sloge navezanosti otrok na starše, ki so razvidni iz raziskave. Z rezultati raziskave te magistrske naloge želimo vse, ki vzgajajo in izobražujejo, spomniti, kako občuten vpliv imajo na ravnanje in vedenje otrok, kako pozorni morajo biti v odnosu z njimi, saj lahko na ta način preprečijo nastanek njihovih škodljivih vedenj.
Ključne besede:
čustveni in socialni razvoj
,
samodestruktivna vedenja
,
razvoj navezanosti
,
osnovnošolski otroci
,
starši
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[Š. Štusej]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-72209
UDK:
616.89-053.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
24199432
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:1KIF6MBS
Datum objave v DKUM:
04.12.2018
Število ogledov:
1376
Število prenosov:
146
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠTUSEJ, Špela, 2018,
Samodestruktivna vedenja v povezavi z razvojem navezanosti pri osnovnošolcih
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : Š. Štusej. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72209
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Primerjava odnosa jugoslovanskih in češkoslovaških oblastnih struktur do "eksodusa" iz cone B Julijske krajine in cone B Svobodnega tržaškega ozemlja in "izgona" iz Sudetov (1945-1948)
Podoba tujega v slovenski poeziji s tržaško motiviko, od zadnjih desetletij Avstro-Ogrske do prvih let Svobodnega tržaškega ozemlja
Izbrani vidiki ekološkega kmetijstva v Sloveniji s posebnim poudarkom na Slovenski Istri
Ekonomskogeografske značilnosti občine Krško s posebnim poudarkom na energetiki
Primerjava odnosa jugoslovanskih in češkoslovaških oblastnih struktur do "eksodusa" iz cone B Julijske krajine in cone B Svobodnega tržaškega ozemlja in "izgona" iz Sudetov (1945-1948)
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Razvoj turizma na območju današnje občine Kranj
Komunalna ureditev centra Hrastnika s posebnim poudarkom na regulaciji potoka Boben
Spregled pravne osebnosti s posebnim poudarkom na njegovi uporabi na področju davčnega prava
Primerjalno pravni pregled ureditve trga soli s posebnim poudarkom na soli za prehrambni namen
Trajnostni razvoj turizma na območju Himalaja - Manaslu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
14.09.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Self-Destructive behaviour in relation with the development of attachment of primary school students
Opis:
In the master thesis we theoreticali studied social an emotional development of primary school children, self-destructive behaviour and the development of attachment. We write about the areas of social and emotional development and highlighted some differences in the development of middle and late childhood. Next, we focused on self-destructive behaviour. We presented various types of self-destructive behaviours, the causes for their emergence, ways how zo deal with them and explain hteir psychological background. We presented the opinions of various authors. Finally, we further describe the development of attachment. We have desrcibed four styles of attachment (safety, resiliance, deorganisation and avoidance) and describe the importance of cognitive behaviour for the child. In the end of theoretical part, we also present the link between self-destructive behaviour and the development of attachment. We have described the results of some of the already conducted research and included the opinions of various authors. In the empirical part of the master thesis, we researched whether self-destructive behaviours occur in primary school students and whether they are related to the development of attachment. We were also interested in what kind of attachment to parents is most common among primary school children. We collected the data we needed for the survey with the help of questionnaries, which we distributed to students of 5th and 9th grades of three primary schools. We have found that attachment is related to self-destructive behaviours, but we did not get all the results we were looking for. With this master thesis, we recieved an insight into whether primary school students emerge in self-destructive behaviours, and which of these behaviours occur most often, we also received an overview of how children are attached to their parents. With this master thesis, we wanted parents and others involved in education to prove, that they have an influence on the behaviour od children, and therefore must be careful about theirr relations ship with them, as they can thus prevent the development of harmful behaviour in children, that is with better behaviour and qulity relationship with the child.
Ključne besede:
emotional and social development
,
self-destructive behaviour
,
attachment development
,
primary school students
,
parents
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj