Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Evalvacija i-učbenika za matematiko v osnovni šoli: trikotnik v 7. razredu
Avtorji:
ID
Podplatnik, Nejc
(Avtor)
ID
Zmazek, Blaž
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Lipovec, Alenka
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Podplatnik_Nejc_2018.pdf
(1,79 MB)
MD5: 2E7C15119D107F0D0B2A8988282FD33E
PID:
20.500.12556/dkum/0da8841c-e850-40a3-a96d-7742c387333b
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
Učitelji matematike se vsakodnevno srečujejo z željo po boljšem uspehu in znanju učencev. V sodobnem svetu se ta želja mnogokrat prekriva s pridobivanjem informacij. Uspešno pridobivanje informacij pa omogoča sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija. Tehnološki dosežki so tako na najrazličnejše načine vstopili v vzgojno-izobraževalni sistem. Uporaba računalnikov, diaprojektorjev, tabličnih računalnikov in podobnega je v različnih sodobno opremljenih šolah del vsakdana. V naši raziskavi smo zato želeli preveriti uporabnost ene izmed sodobnih tehnoloških orodij po imenu interaktivni učbenik. Tak učbenik nam omogoča interakcijo med učencem in učbenikom ter daje učencu povratno informacijo o napredku. Hkrati smo želeli s tem preveriti, ali različni učni stili učencev i-učbenik različno dojemajo oziroma ali vsem učnim stilom pomaga enako dobro do višjih kognitivnih spoznanj. Za namene našega pedagoškega eksperimenta smo učence poučevali v dveh skupinah, in sicer v kontrolni in eksperimentalni skupini. Eksperimentalna skupina je uporabljala tehnologijo i-učbenika, medtem ko je kontrolna skupina uporabljala tradicionalni učbenik. Skupini sta bili po vseh statističnih analizah enakovredni in rezultati so pokazali, da med njima pri finalnem testu ni prišlo do statistično pomembnih razlik. Ugotovili pa smo, da so bili ob uporabi i-učbenika statistično pomembno boljši učenci, ki so se opredelili kot učenci, ki jim je bližje vizualni učni stil.
Ključne besede:
informacijsko-komunikacijska tehnologija
,
učni stili
,
interaktivnost
,
e-učbenik
,
i-učbenik
,
aplet
,
trikotnik
,
geometrija
,
pedagoški eksperiment
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Podplatnik]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-72058
UDK:
37.091.64:004:51(043.2)
COBISS.SI-ID:
24123144
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:SQHZ149V
Datum objave v DKUM:
20.11.2018
Število ogledov:
1326
Število prenosov:
85
Metapodatki:
Področja:
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PODPLATNIK, Nejc, 2018,
Evalvacija i-učbenika za matematiko v osnovni šoli: trikotnik v 7. razredu
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Podplatnik. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72058
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Liquid crystal-carbon nanotubes mixtures
Controlled nanoparticle targeting and nanoparticle-driven nematic structural transition
Smectic A herringbone patterns
Nematic liquid crystal locking menisci
The influence of nanoparticles on the phase and structural ordering for nematic liquid crystals
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Active nematic emulsions
Nematsko-nematsko površinsko sidranje
Feromagnetni tekoči kristal za vizualizacijo magnetnega polja
Nematske celice s površinskimi vzorci sidranja
Nematska mikrofluidika v kompleksnih mikro-kanalih
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
09.09.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Evaluation of the i-textbook for mathematics in elementary school: triangle in 7th grade
Opis:
Math teachers are faced with the desire to improve students' success and knowledge every day. In the modern world this desire often overlaps with the acquisition of information. Successful acquisition of information is in terms provided by modern information and communication technology. Technological achievements have entered the educational system in many ways. The use of computers, slide projectors, tablet computers and the like are a part of everyday life in every modern schools. In our research we wanted to check the usefulness of one of the latest technological tools, the interactive textbook. Such textbooks allow an interaction between the pupils and the textbook and gives students feedback on the progress. At the same time, we wanted to check whether different learning styles of pupils made them comprehend the i-textbook differently and if it helps all the study styles equally to achieve higher cognitive insights. For the purposes of our pedagogical experiment, the pupils were divided into two groups, the control group and the experimental group. The experimental group used the technology of i-textbooks, while the control group used a traditional textbook. The statistical analysis showed that the groups were equivalent in the results, which showed that there were no statistically significant differences between them during the final test. However, we have found out that pupils who opted to be closer to the visual learning style were statistically better while using the i-textbooks.
Ključne besede:
information and communication technology
,
learning styles
,
interactivity
,
e-textbook
,
i-textbook
,
applet
,
triangle
,
geometry
,
pedagogical experiment
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj