Naslov: | Uporaba asertivne komunikacije za reševanje konfliktov v zdravstveni negi |
---|
Avtorji: | ID Pišotek, Jasmina (Avtor) ID Čuček Trifkovič, Klavdija (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Pisotek_Jasmina_2018.pdf (1,24 MB) MD5: BE11A58126CCBEB8421A4E40947C0F94 PID: 20.500.12556/dkum/0f043094-9aa6-4c8b-b732-9e51f0e8c6c6
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
|
---|
Opis: | Izhodišča, namen: Asertivna komunikacija oz. asertivnost je ena najpomembnejših veščin medicinskih sester na delovnem mestu, še posebej za zmanjševanje vsakodnevnih napetosti, reševanje konfliktov, gradnjo učinkovitih odnosov med timi zdravstvene nege in zagotavljanje kakovostne zdravstvene nege. Namen diplomskega dela je bil predstaviti asertivno komunikacijo, opisati njen pomen v zdravstveni negi in ugotoviti uporabo le te za reševanje konfliktov v zdravstveni negi.
Raziskovalne metode: Uporabili smo deskriptivno in kvantitativno metodo raziskovanja. Rezultate smo pridobili s pomočjo ankete oz. strukturiranega vprašalnika. Vključili smo 50 naključno izbranih diplomiranih medicinskih sester/zdravstvenikov ali tehnikov zdravstvene nege, zaposlenih na kirurškem področju ter v domu za ostarele. Rezultate smo računalniško obdelali in jih grafično prikazali s pomočjo programov Excel 2013, Microsoft office word 2013 ter IBM SPSS Statistics 22.
Rezultati: Vrnjenih smo dobili vseh 50 anketnih vprašalnikov, od tega je bilo 46 (92%) anketirancev ženskega spola in 4 (8%) moškega. Ugotovili smo, da je večina, 31 (62%), anketirancev preobremenjenih, vendar se jih kljub temu kar 41 (82%) vede asertivno. Ugotovili smo tudi, da se asertivnost glede na področje dela ne razlikuje.
Diskusija in zaključek: Ugotovili smo, da zdravstveni delavci asertivnost relativno dobro poznajo in jo v veliki meri tudi uporabljajo. Menimo, da bi z rednim izvajanjem treningov asertivnosti v kliničnem okolju lahko dosegali še višjo kakovost zdravstvene nege, manj konfliktov, posledično tudi boljše medosebne odnose ter višjo stopnjo zadovoljstva pri delu zaposlenih v zdravstveni negi. To bi prav tako občutili tudi pacienti. |
---|
Ključne besede: | asertivnost, komunikacija, komunikacijske tehnike, nesporazumi v zdravstvu, medicinske sestre, zmanjšanje stresa na delovnem mestu, medosebni odnos. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [J. Pišotek] |
---|
Leto izida: | 2018 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-71823  |
---|
UDK: | 316.77:616-083(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 2438564  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:QEOVSYSA |
---|
Datum objave v DKUM: | 05.10.2018 |
---|
Število ogledov: | 2427 |
---|
Število prenosov: | 688 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FZV
|
---|
:
|
PIŠOTEK, Jasmina, 2018, Uporaba asertivne komunikacije za reševanje konfliktov v zdravstveni negi [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Pišotek. [Dostopano 15 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71823
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Podobna dela iz repozitorija: - Peterin, Iztok(SV-MAREE): A characterization of planar median graphs. (English summary). - Discuss. Math. Graph Theory 26 (2006), no. 1, 41--48.
- Larose, Benoit: Families of strongly projective graphs. - Discuss. Math. Graph Theory 22 (2002), no. 2, 271-292
- Böhme, Thomas (D-ILTU-IM); Gerlach, Tobias (D-ILTU-IM); Stiebitz, Michael (D-ILTU-IM): Ordered and linked chordal graphs. (English summary). - Discuss. Math. Graph Theory 28 (2008), no. 2, 367--373
- Hammack, Richard(1-VACW): Isomorphic components of direct products of bipartitegraphs. (English summary). - Discuss. Math. Graph Theory 26 (2006), no.2, 231--248
- Jaradat, M. M. M. (JOR-YARM): Minimal cycle bases of the lexicographic product of graphs. (English summary). - Discuss. Math. Graph Theory 28 (2008), no. 2, 229--247
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |