| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Teksturiranje nizkomnogokotniških modelov v BodyPaint 3D
Avtorji:Ambrož, Ana (Avtor)
Rizman Žalik, Krista (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Ambroz_Ana_2018.pdf (2,69 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Danes je zelo pomembno, da znamo učinkovito teksturirati 3D modele. Čeprav smo pogosto omejeni s številom mnogokotnikov, pa želimo 3D modele kakovostnega videza in z navideznimi detajli. Doseganje tega ni preprosto in zahteva smisel za umetniško oblikovanje. BodyPaint 3D omogoča teksturiranje modelov s pomočjo projekcijskega slikanja . Cilj diplomske naloge je ustvariti čimbolj kakovostne teksture, ki bodo nizkomnogokotniškim 3D modelom dodale navidezne podrobnosti, ki so sicer zmodelirani samo na visokomnogokotniških modelih. Želimo dokazati, da se zgolj s teksturo na nizkomnogokotniškem modelu da ustvariti učinek visokomnogokotniškega modela.
Ključne besede:BodyPaint 3D, teksture, 3D modeliranje
Leto izida:2018
Založnik:A. Ambrož
Izvor:[Maribor
UDK:004.925(043.2)
COBISS_ID:21848086 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EZV9QS4H
Licenca:CC BY-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:116
Število prenosov:22
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Texturing of low polygon models in BodyPaint 3D
Opis:Nowadays, it is very important to know how to effectively texture 3D models. Although we are often limited with the number of polygons, we want 3D models to look high quality and have details. That process is not simple and requires artistic ability. BodyPaint 3D allows texturing with projection painting. The objective of the diploma is to create high quality textures that will make low polygon 3D models appear as though they have the modeled details of the high polygon 3D models. We want to prove that texture can make even a low polygon model appear high polygon.
Ključne besede:BodyPaint 3D, textures, 3D modeling


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici