Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uporaba družbenih omrežij za večjo prepoznavnost podjetja Probike
Avtorji:
ID
Zulficari, Tjaša
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Krese_Tjasa_2018.pdf
(1,31 MB)
MD5: DF2E93F850CECA5BA3396C758DF49D58
PID:
20.500.12556/dkum/abb9e9eb-22b8-46fc-8002-d96d0cb9cbed
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Vsebina dela je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem delu so predvsem predstavljeni glavni pojmi diplomskega projekta: kaj je oglaševanje, zakaj je pomembno, kako poteka, kakšne vrste in kakšne medije oglaševanja poznamo. Predstavljene so uporaba, prednosti in slabosti družbenih omrežij – natančneje sta predstavljeni dve, to sta Instagram in Facebook. Empirični del obsega predstavitev izbranega podjetja Probike, trgovina s športno opremo Krese Tomaž, s. p., in uporabo njegovih podatkov za oglaševanje izdelkov ter storitev na družbenih omrežjih Facebook in Instagram. Potek celotne ustanovitve profilov in oglaševanja na njih je predstavljen v zaporednih fazah ter pri podanih pomembnih informacijah za boljšo prepoznavnost podjetja Probike. V interpretacijo podatkov so vključeni rezultati spletne ankete na temo uporabe družbenih omrežij. Podane informacije in odgovori so analizirani in predstavljeni v zaključnem delu. Ugotovili smo, da uporaba družbenih omrežij, predvsem Facebooka in Instagrama, vpliva na prepoznavnost podjetja, hkrati pa, da ima plačljivo oglaševanje svoje prednosti in slabosti, ki smo jih primerjali s konvencionalnim oglaševanjem.
Ključne besede:
družbena omrežja
,
oglaševanje
,
Facebook
,
Instagram
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Krese]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-71366
UDK:
659.1
COBISS.SI-ID:
13174044
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZLFJK3J2
Datum objave v DKUM:
16.11.2018
Število ogledov:
8750
Število prenosov:
165
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZULFICARI, Tjaša, 2018,
Uporaba družbenih omrežij za večjo prepoznavnost podjetja Probike
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Krese. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71366
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pooperativno obsevanje pri raku materničnega vratu
Sistemsko zdravljenje raka materničnega vratu
Kirurško zdravljenje raka materničnega vratu
Pomen limfadenektomije pri raku materničnega vratu
Celostna obravnava bolnic z rakom materničnega vratu
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Emergence of complications on genitourinary system after curative radiotherapy of the cervical cancer
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
05.08.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Use of socila media for recognition Probike company
Opis:
The content of the work is divided into a theoretical and empirical part. In the first part are presented the main concepts of the paper. Definition of the advertising, why is important, how to use it, types of advertising and what types of advertising media we know. There are presented the usage, advantages and disadvantages of social networks, and I present two of them more precisely, Instagram and Facebook. The empirical part is the presentation of the selected company Probike, trgovina s športno opremo Krese Tomaž, s.p. and use of information to advertise products and services of the company on social networks Facebook and Instagram. The paper continues with course of overall creation Probike Facebook and Instagram profile and advertising on them, which is presented in successive phases and given important information to enhance the visibility of Probike. The data interpretation includes the results of a web survey on the use of social networks. I analyzed and presented the given information and answers in the final part. I have found that the use of social networks, in particular Facebook and Instagram, affects the company's visibility. At the same time, paying advertising has its advantages and disadvantages, and later on I compare it with conventional advertising.
Ključne besede:
Social media
,
advertising
,
Facebook
,
Instagram
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj