| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba družbenih omrežij za večjo prepoznavnost podjetja Probike
Avtorji:ID Zulficari, Tjaša (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Krese_Tjasa_2018.pdf (1,31 MB)
MD5: DF2E93F850CECA5BA3396C758DF49D58
PID: 20.500.12556/dkum/abb9e9eb-22b8-46fc-8002-d96d0cb9cbed
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Vsebina dela je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem delu so predvsem predstavljeni glavni pojmi diplomskega projekta: kaj je oglaševanje, zakaj je pomembno, kako poteka, kakšne vrste in kakšne medije oglaševanja poznamo. Predstavljene so uporaba, prednosti in slabosti družbenih omrežij – natančneje sta predstavljeni dve, to sta Instagram in Facebook. Empirični del obsega predstavitev izbranega podjetja Probike, trgovina s športno opremo Krese Tomaž, s. p., in uporabo njegovih podatkov za oglaševanje izdelkov ter storitev na družbenih omrežjih Facebook in Instagram. Potek celotne ustanovitve profilov in oglaševanja na njih je predstavljen v zaporednih fazah ter pri podanih pomembnih informacijah za boljšo prepoznavnost podjetja Probike. V interpretacijo podatkov so vključeni rezultati spletne ankete na temo uporabe družbenih omrežij. Podane informacije in odgovori so analizirani in predstavljeni v zaključnem delu. Ugotovili smo, da uporaba družbenih omrežij, predvsem Facebooka in Instagrama, vpliva na prepoznavnost podjetja, hkrati pa, da ima plačljivo oglaševanje svoje prednosti in slabosti, ki smo jih primerjali s konvencionalnim oglaševanjem.
Ključne besede:družbena omrežja, oglaševanje, Facebook, Instagram
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Krese]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-71366 Novo okno
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:13174044 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZLFJK3J2
Datum objave v DKUM:16.11.2018
Število ogledov:8750
Število prenosov:165
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ZULFICARI, Tjaša, 2018, Uporaba družbenih omrežij za večjo prepoznavnost podjetja Probike [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Krese. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71366
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of socila media for recognition Probike company
Opis:The content of the work is divided into a theoretical and empirical part. In the first part are presented the main concepts of the paper. Definition of the advertising, why is important, how to use it, types of advertising and what types of advertising media we know. There are presented the usage, advantages and disadvantages of social networks, and I present two of them more precisely, Instagram and Facebook. The empirical part is the presentation of the selected company Probike, trgovina s športno opremo Krese Tomaž, s.p. and use of information to advertise products and services of the company on social networks Facebook and Instagram. The paper continues with course of overall creation Probike Facebook and Instagram profile and advertising on them, which is presented in successive phases and given important information to enhance the visibility of Probike. The data interpretation includes the results of a web survey on the use of social networks. I analyzed and presented the given information and answers in the final part. I have found that the use of social networks, in particular Facebook and Instagram, affects the company's visibility. At the same time, paying advertising has its advantages and disadvantages, and later on I compare it with conventional advertising.
Ključne besede:Social media, advertising, Facebook, Instagram


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici