Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Ekonomski vidiki ekscesne cene
Avtorji:
ID
Ferčič, Aleš
(Avtor)
ID
Univerza v Mariboru
(Lastnik avtorskih pravic)
Datoteke:
LeXonomica_2013_Fercic_Ekonomski_vidiki_ekscesne_cene.pdf
(360,15 KB)
MD5: 9D6B3FA499D2BB7F0B7E20FC5CEE36D2
PID:
20.500.12556/dkum/e7e4e678-6bbb-4813-990a-f089d5fedce1
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Znanstveno delo
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PF - Pravna fakulteta
Opis:
V prispevku avtor obravnava temeljne ekonomske vidike ekscesne cene v kontekstu člena 102 PDEU, pri čemer upošteva prakso Evropske komisije, Sodišča Evropske unije in angleškega varuha konkurence. Poudarek je na metodologiji za presojo ekonomske vrednosti opazovanega produkta in njena praktična realizacija. Avtor v tej zvezi ovrednoti prevladujočo (okvirno) formulo, kakor je bila določena v zadevi United Brands, ter ponudi izhodišča za njeno ustrezno uporabo v posamičnih primerih. Pri tem opozori na tipične napake, do katerih lahko pride zaradi posploševanja ali neupoštevanja vsakokratnih relevantnih okoliščin primera, prav tako pa se opredeli do t. i. pristopa "stroški+" in "vrednost za kupca".
Ključne besede:
ekscesna cena
,
zloraba prevladujočega položaja
,
člen 102 PDEU
,
zadeva United Brands
,
ekonomska vrednost
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2013
Št. strani:
str. 25-36
Številčenje:
Letn. 5, št. 1
PID:
20.500.12556/DKUM-71281
ISSN:
1855-7147
UDK:
339.923:061.1EU
COBISS.SI-ID:
4544811
ISSN pri članku:
1855-7147
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:D7EU6P3R
Avtorske pravice:
Univerza v Mariboru
Datum objave v DKUM:
01.08.2018
Število ogledov:
1432
Število prenosov:
66
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FERČIČ, Aleš, 2013, Ekonomski vidiki ekscesne cene.
Lexonomica : revija za pravo in ekonomijo
[na spletu]. 2013. Vol. 5, no. 1, p. 25–36. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71281
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Prepoznavnost podjetja Cer - Cvet na družbenem omrežju Facebook
Vplivnostni marketing kot strategija mednarodnega trženjskega komuniciranja
Marketinško komuniciranje
Nove oblike digitalnega marketinškega komuniciranja - vplivneži
Marketinško komuniciranje in digitalni marketing v podjetju Hofer
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Družbena omrežja kot orodje dobrodelnih aktivacij
Spletna družbena omrežja kot orodje odnosov z javnostmi na državnozborskih volitvah v Sloveniji 2018
Družbena omrežja kot orodje za izboljšanje trženja v javnih institucijah: primer lokalnih skupnosti v kantonu Sarajevo
Spletna družbena omrežja kot orodje za pridobivanje in selekcijo novih zaposlenih
Družbena omrežja kot opora trženju v majhnih podjetjih
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Lexonomica : revija za pravo in ekonomijo
Založnik:
Pravna fakulteta, Pravna fakulteta, University of Maribor Press
ISSN:
1855-7147
COBISS.SI-ID:
246384128
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Economic aspects of excessive price
Opis:
In this article the author deals with fundamental economic aspects of an excessive price or excessive pricing within the context of article 102 TFEU. In this regard he considers relevant practice of the European Commission, of the Court of Justice of the European Union and of the Office of fair trading. The main emphasis is on the methodology used in order to assess the economic value of a product in question, and its practical application. In this regard the author values the main stream (frame) doctrine as defined by the Court in the United Brands case. In addition, he offers guidance for its application in individual cases. By doing so, he also identifies typical errors which can be made in case of generalization or ignorance of relevant circumstances of each particular case. Last but not least, the author also values a real meaning of the “cost+” approach and the “value for a buyer”.
Ključne besede:
excessive price
,
abuse of a dominant position
,
Article 102 TFEU
,
case United Brands
,
economic value
Zbirka
To gradivo je del naslednjih zbirk del:
LeXonomica
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj