| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Ekonomski vidiki ekscesne cene
Avtorji:ID Ferčič, Aleš (Avtor)
ID Univerza v Mariboru (Lastnik avtorskih pravic)
Datoteke:.pdf LeXonomica_2013_Fercic_Ekonomski_vidiki_ekscesne_cene.pdf (360,15 KB)
MD5: 9D6B3FA499D2BB7F0B7E20FC5CEE36D2
PID: 20.500.12556/dkum/e7e4e678-6bbb-4813-990a-f089d5fedce1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PF - Pravna fakulteta
Opis:V prispevku avtor obravnava temeljne ekonomske vidike ekscesne cene v kontekstu člena 102 PDEU, pri čemer upošteva prakso Evropske komisije, Sodišča Evropske unije in angleškega varuha konkurence. Poudarek je na metodologiji za presojo ekonomske vrednosti opazovanega produkta in njena praktična realizacija. Avtor v tej zvezi ovrednoti prevladujočo (okvirno) formulo, kakor je bila določena v zadevi United Brands, ter ponudi izhodišča za njeno ustrezno uporabo v posamičnih primerih. Pri tem opozori na tipične napake, do katerih lahko pride zaradi posploševanja ali neupoštevanja vsakokratnih relevantnih okoliščin primera, prav tako pa se opredeli do t. i. pristopa "stroški+" in "vrednost za kupca".
Ključne besede:ekscesna cena, zloraba prevladujočega položaja, člen 102 PDEU, zadeva United Brands, ekonomska vrednost
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2013
Št. strani:str. 25-36
Številčenje:Letn. 5, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-71281 Novo okno
ISSN:1855-7147
UDK:339.923:061.1EU
COBISS.SI-ID:4544811 Novo okno
ISSN pri članku:1855-7147
NUK URN:URN:SI:UM:DK:D7EU6P3R
Avtorske pravice:Univerza v Mariboru
Datum objave v DKUM:01.08.2018
Število ogledov:1432
Število prenosov:66
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
FERČIČ, Aleš, 2013, Ekonomski vidiki ekscesne cene. Lexonomica : revija za pravo in ekonomijo [na spletu]. 2013. Vol. 5, no. 1, p. 25–36. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71281
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Lexonomica : revija za pravo in ekonomijo
Založnik:Pravna fakulteta, Pravna fakulteta, University of Maribor Press
ISSN:1855-7147
COBISS.SI-ID:246384128 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Economic aspects of excessive price
Opis:In this article the author deals with fundamental economic aspects of an excessive price or excessive pricing within the context of article 102 TFEU. In this regard he considers relevant practice of the European Commission, of the Court of Justice of the European Union and of the Office of fair trading. The main emphasis is on the methodology used in order to assess the economic value of a product in question, and its practical application. In this regard the author values the main stream (frame) doctrine as defined by the Court in the United Brands case. In addition, he offers guidance for its application in individual cases. By doing so, he also identifies typical errors which can be made in case of generalization or ignorance of relevant circumstances of each particular case. Last but not least, the author also values a real meaning of the “cost+” approach and the “value for a buyer”.
Ključne besede:excessive price, abuse of a dominant position, Article 102 TFEU, case United Brands, economic value


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. LeXonomica

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici