Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Spoznavanje čustev z vodenimi dejavnostmi v predšolskem obdobju
Avtorji:
ID
Brmež Palma, Patricija
(Avtor)
ID
Licardo, Marta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Brmez_Palma_Patricija_2018.pdf
(1,61 MB)
MD5: 2A513C26AC0E1A45F95AC108EEB7F0A8
PID:
20.500.12556/dkum/1d426aa4-47b5-406c-8a02-802b85302ee7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V teoretičnem delu smo opredelili čustva kot proces, načine izražanja čustev, prepoznavanja čustev ter strategije za regulacijo in obvladovanje čustev. Pri opisu pomembnih strategij za regulacijo čustev smo izpostavili jezo, strah, žalost, ljubosumje in krivdo. Osvetlili smo pomen učenja o čustvih v predšolskem obdobju, saj to predstavlja temelj za zdravo in uspešno integracijo čustev v vsakdanjem življenju. Ugotovili smo, da je za otroke v vrtcu potrebno ustvariti primerno in spodbudno okolje, ki bo pomagalo pri izražanju čustev vsakega posameznika. V praktičnem delu naloge smo načrtovali, izvedli in evalvirali deset dnevni projekt na temo čustev, kjer so otroci skozi vodene dejavnosti spoznavali osnovna in kompleksna čustva. Pri izvedbi projekta smo spoznali, da so otroci tako doma, kakor v vrtcu premalokrat deležni seznanjanja s čustvi, zaradi česar čustva težje prepoznajo in jih posledično težje izražajo ter uravnavajo. Otroci so bili namreč v začetku projektnega dela zadržani, čustva pa so bistveno težje razlikovali in se o njih odkrito pogovarjali. Ob ugodni čustveni klimi in primerni motivaciji vzgojitelja so tekom projekta vedoželjno in brez težav usvajali znanja o čustvih. Evalvacija je pokazala, da se je po zaključku vodenih dejavnosti povečalo znanje otrok o čustvih, povečala se je tudi njihova zmožnost za besedno izražanje o tem kako se počutijo, otroci so po zaključku vodenih dejavnosti znali povedati zakaj čutijo določeno čustvo, kar pomeni, da so ga tudi brez težav prepoznali. Spoznali smo, da so otroci strategije o uravnavanju čustev dobro ponotranjili, vendar menimo, da bi bilo za še uspešnejše spoznavanje čustev potrebno pogovor in dejavnosti vpeljati v vsakotedenske učne priprave strokovnih delavcev.
Ključne besede:
predšolska vzgoja
,
čustva
,
socialno emocionalno učenje
,
metode
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[P. Brmež Palma]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-71079
UDK:
373.2.015.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
24011784
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:MKKGRRIJ
Datum objave v DKUM:
21.09.2018
Število ogledov:
5826
Število prenosov:
1755
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BRMEŽ PALMA, Patricija, 2018,
Spoznavanje čustev z vodenimi dejavnostmi v predšolskem obdobju
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Brmež Palma. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71079
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
EATING HABITS AND SPORTS ACTIVITY OF PRESCHOOL CHILDREN IN KINDERGARTENS RUŠE
ORGANIZED FREE TIME SPORTS ACTIVITIES FOR PRESCHOOL CHILDREN
THE IMPORTANCE OF CORRECT NUTRITION AND ACQUISITION OF EATING HABITS OF A PRESCHOOL CHILD
EATING HABITS OF ELEMENTARY SCHOOL CHILDREN
THE INFLUENCE OF HOME ENVIRONMENT ON CHILDREN'S PHYSICAL AND SPORT ACTIVITIES
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Gibalna/športna aktivnost predšolskih otrok v času poletnih počitnic
Gibalne navade otrok do petega leta starosti
Gibalna/športna aktivnost in prehranske navade predšolskih otrok
Prehranske navade in športna aktivnost osnovnošolcev
Sports activities and eating habits of preschool children in nursery school Ljutomer
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
09.07.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Learning about emotions during guided activities in preschool period
Opis:
In the theoretical part, we defined emotions as process, manner of expressing emotions, recognizing them, and the strategies for regulation as well as control of emotions. With describing the important strategies for regulating emotions, we set out anger, fear, sadness, jealousy, and guilt. We highlighted the importance of learning about emotions in the preschool age, since this is the basis for a healthy and successful integration of emotions in everyday life. We established that for children in kindergarten it is very important to create an appropriate and stimulating environment that will help to express the emotions of each individual. In the practical part of the diploma thesis, we designed, implemented and evaluated a ten-day project on the subject of emotions, where children learned about basic and complex emotions through guided activities. When implementing the project, we established that both at home and in kindergarten, children do not get familiar enough with emotions, which makes them difficult to recognize and consequently harder to express and regulate. At the beginning of the project work, the children were namely reserved. They had considerably more difficulties in distinguishing emotions and openly discussing them. With a pleasant emotional climate and appropriate motivation of the teacher, they easily and eagerly assimilated knowledge about emotions during the project. The evaluation showed that after the completion of the guided activities, children’s knowledge about emotions increased as well as their ability to express their emotions with words. After the completion of the guided activities children could tell why they felt a certain emotion, which means that they easily recognized it. We realized that the children have integrated the strategies for regulating emotions successfully. However, we believe that it would be necessary to introduce the conversation and activities into weekly learning preparations of preschool teachers for even more effective understanding of emotions.
Ključne besede:
Keywords: preschool education
,
emotions
,
social-emotional learning
,
methods
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj