| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Ovire pri učenju revizije - primer bolonjskega univerzitetnega izobraževanja v Sloveniji
Avtorji:ID Očko, Živa (Avtor)
ID Kolar, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Ocko_Ziva_2018.pdf (950,42 KB)
MD5: DC38B7269C1943DD8A072063364F65FA
PID: 20.500.12556/dkum/06f1041d-6103-4940-a724-55734ed4387f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Moje diplomsko delo se nanaša na področje revizije, in sicer na ovire pri učenju revizije na primeru bolonjskega univerzitetnega izobraževanja. Pri tem se nanašam na raziskave, ki so bile že v preteklosti narejene na to temo, hkrati pa tudi na lastne ugotovitve, ki sem jih pridobila s pomočjo anketnega vprašalnika. Delo diplomskega projekta je sestavljeno iz 5 delov. Najprej je uvod, kjer predstavim namen, cilje diplomskega projekta in zastavim raziskovalno vprašanje, na katerega skušam odgovoriti, ter eno samo hipotezo, ki jo skušam potrditi ali ovreči. V drugem poglavju predstavim področje revizije in učenje le-te. Pri tem opredelim pojmovanje revizije, namen in cilje revidiranja. Hkrati predstavim učenje revizije na slovenskih univerzah in znanja ter kompetence revizorja. To poglavje diplomskega projekta se nanaša na delovna področja revizorja, revizorjev izdelek, znanja, spretnosti, sposobnosti, interese revizorja in na izobrazbeno pot do poklica revizorja. Največji poudarek v drugem delu diplomskega projekta dajem na poglavje, kjer je predstavljenih pet člankov, ki govorijo o ključnih ovirah pri učenju revizije. Tretji del se nanaša na sklepe o raziskavah učenja revizije. Temu pa sledi poglavje, kjer je predstavljena raziskava, v katero so zajeti študentje Ekonomske-poslovne fakultete v Mariboru. Glavna ugotovitev raziskave je, kaj so po študentovem mnenju ključne ovire pri učenju revizije. Na koncu diplomske naloge sledi še sklep ugotovitev.
Ključne besede:revizija, ovire, izobraževanje, univerza.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Ž. Očko]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-71016 Novo okno
UDK:657.6
COBISS.SI-ID:13136668 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UBHHDBGL
Datum objave v DKUM:24.10.2018
Število ogledov:917
Število prenosov:127
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
OČKO, Živa, 2018, Ovire pri učenju revizije - primer bolonjskega univerzitetnega izobraževanja v Sloveniji [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Ž. Očko. [Dostopano 21 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71016
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.07.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Obstacles in Studying Auditing - an Example of Bologna University Education in Slovenia
Opis:My BA thesis relates to the area of auditing, i.e. the obstacles to the learning of auditing on an example of Bologna university education. In doing so, I rely on past research of this topic as well as my own findings I arrived at with the help of a questionnaire. The diploma thesis consists of five sections. The first section is the introduction where I present the purpose and objectives of the diploma project and ask the research question that I am trying to answer as well as set a single hypothesis that I am trying to either confirm or disprove. In the second chapter, I present the area of auditing and the teaching of the subject. In doing so, I provide the definition of the term auditing as well as the purpose and objectives of the activity of auditing. I also present the teaching of auditing at Slovenian universities as well as the knowledge and competences of an auditor. This chapter of the diploma project relates to the auditor's areas of work, the auditor's product, knowledge, skills, abilities, interests and the educational path leading to the profession of auditor. The greatest emphasis in the second section of the BA thesis is placed on the chapter presenting five articles talking about the main obstacles to the learning of auditing. The third section presents the conclusions regarding the research into the teaching of auditing. This is followed by a section presenting a survey of the students of the Faculty of Economics and Business in Maribor. The main finding of the survey relates to what the students believe are the main obstacles to the learning of auditing. The BA thesis ends with the conclusion.
Ključne besede:auditing, obstacles, education, university.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici