Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Ovire pri učenju revizije - primer bolonjskega univerzitetnega izobraževanja v Sloveniji
Avtorji:
ID
Očko, Živa
(Avtor)
ID
Kolar, Iztok
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Ocko_Ziva_2018.pdf
(950,42 KB)
MD5: DC38B7269C1943DD8A072063364F65FA
PID:
20.500.12556/dkum/06f1041d-6103-4940-a724-55734ed4387f
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Moje diplomsko delo se nanaša na področje revizije, in sicer na ovire pri učenju revizije na primeru bolonjskega univerzitetnega izobraževanja. Pri tem se nanašam na raziskave, ki so bile že v preteklosti narejene na to temo, hkrati pa tudi na lastne ugotovitve, ki sem jih pridobila s pomočjo anketnega vprašalnika. Delo diplomskega projekta je sestavljeno iz 5 delov. Najprej je uvod, kjer predstavim namen, cilje diplomskega projekta in zastavim raziskovalno vprašanje, na katerega skušam odgovoriti, ter eno samo hipotezo, ki jo skušam potrditi ali ovreči. V drugem poglavju predstavim področje revizije in učenje le-te. Pri tem opredelim pojmovanje revizije, namen in cilje revidiranja. Hkrati predstavim učenje revizije na slovenskih univerzah in znanja ter kompetence revizorja. To poglavje diplomskega projekta se nanaša na delovna področja revizorja, revizorjev izdelek, znanja, spretnosti, sposobnosti, interese revizorja in na izobrazbeno pot do poklica revizorja. Največji poudarek v drugem delu diplomskega projekta dajem na poglavje, kjer je predstavljenih pet člankov, ki govorijo o ključnih ovirah pri učenju revizije. Tretji del se nanaša na sklepe o raziskavah učenja revizije. Temu pa sledi poglavje, kjer je predstavljena raziskava, v katero so zajeti študentje Ekonomske-poslovne fakultete v Mariboru. Glavna ugotovitev raziskave je, kaj so po študentovem mnenju ključne ovire pri učenju revizije. Na koncu diplomske naloge sledi še sklep ugotovitev.
Ključne besede:
revizija
,
ovire
,
izobraževanje
,
univerza.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[Ž. Očko]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-71016
UDK:
657.6
COBISS.SI-ID:
13136668
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UBHHDBGL
Datum objave v DKUM:
24.10.2018
Število ogledov:
917
Število prenosov:
127
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
OČKO, Živa, 2018,
Ovire pri učenju revizije - primer bolonjskega univerzitetnega izobraževanja v Sloveniji
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Ž. Očko. [Dostopano 21 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71016
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
01.07.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Obstacles in Studying Auditing - an Example of Bologna University Education in Slovenia
Opis:
My BA thesis relates to the area of auditing, i.e. the obstacles to the learning of auditing on an example of Bologna university education. In doing so, I rely on past research of this topic as well as my own findings I arrived at with the help of a questionnaire. The diploma thesis consists of five sections. The first section is the introduction where I present the purpose and objectives of the diploma project and ask the research question that I am trying to answer as well as set a single hypothesis that I am trying to either confirm or disprove. In the second chapter, I present the area of auditing and the teaching of the subject. In doing so, I provide the definition of the term auditing as well as the purpose and objectives of the activity of auditing. I also present the teaching of auditing at Slovenian universities as well as the knowledge and competences of an auditor. This chapter of the diploma project relates to the auditor's areas of work, the auditor's product, knowledge, skills, abilities, interests and the educational path leading to the profession of auditor. The greatest emphasis in the second section of the BA thesis is placed on the chapter presenting five articles talking about the main obstacles to the learning of auditing. The third section presents the conclusions regarding the research into the teaching of auditing. This is followed by a section presenting a survey of the students of the Faculty of Economics and Business in Maribor. The main finding of the survey relates to what the students believe are the main obstacles to the learning of auditing. The BA thesis ends with the conclusion.
Ključne besede:
auditing
,
obstacles
,
education
,
university.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj