| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Glasbena ustvarjalnost, glasbene aktivnosti in glasbeno znanje učencev, ki obiskujejo glasbeno šolo
Avtorji:ID Mauko, Petra (Avtor)
ID Kovačič, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Mauko_Petra_2018.pdf (1,17 MB)
MD5: 5C4C63D292C5397B5C7842DFC116AF7C
PID: 20.500.12556/dkum/df4b3549-a234-4ce0-9dde-861f9e770696
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo predstavili talent na glasbenem področju, ki so ga proučevali že številni znanstveniki. Za izhodišče proučevanja nam je služila doktorska dizertacija Kovačiča (2016), ki je glasbeni talent razdelil na šest področij: glasbene sposobnosti, glasbena ustvarjalnost, glasbena izvedba, glasbeno znanje, glasbene aktivnosti in neglasbene značilnosti. V pričujočem delu so podrobneje predstavljena tri področja, in sicer glasbena ustvarjalnost, glasbeno znanje in glasbene aktivnosti. Namen dela je bil proučiti izraženost nabora značilnosti pri glasbeno talentiranih instrumentalistih, starih od 6 do 10 let. Zanimalo nas je, ali so izražene značilnosti statistično značilno povezane s spolom in ali se s starostjo statistično značilno zvišujejo. Anonimne anketne vprašalnike smo poslali učiteljem instrumentalnega pouka na glasbenih šolah po vsej Sloveniji. Odzvalo se je 268 učiteljev iz 39 glasbenih šol, ki so po lastni presoji izbrali najbolj glasbeno talentiranega učenca in ga ocenili s pomočjo 7-stopenjske lestvice. V raziskavo je bilo tako vključenih 268 učencev. Ugotovili smo, da so značilnosti glasbeno talentiranih instrumentalistov na vseh treh proučevanih področjih (glasbena ustvarjalnost, glasbene aktivnosti in glasbeno znanje) nadpovprečno izražene. Spol ni statistično značilno povezan z značilnostmi glasbeno talentiranih instrumentalistov na nobenem od treh proučevanih področij. Nobena izmed značilnosti teh proučevanih področij se z višanjem obiskovanja letnika v glasbeni šoli ne zvišuje.
Ključne besede:glasbeni talent, značilnost glasbeno talentiranih inštrumentalistov, glasbena ustvarjalnost, glasbeno znanje, glasbene aktivnosti
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Mauko]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-70995 Novo okno
UDK:78-056.45-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:23990024 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1VHTGWTK
Datum objave v DKUM:24.08.2018
Število ogledov:1570
Število prenosov:168
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MAUKO, Petra, 2018, Glasbena ustvarjalnost, glasbene aktivnosti in glasbeno znanje učencev, ki obiskujejo glasbeno šolo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : P. Mauko. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70995
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.06.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Musical creativity, musical activities and musical knowledge of students attending music school
Opis:The Master’s thesis explores musical talent; an area which has already been studied by numerous scientists. The basis for our research was the doctoral dissertation by Kovačič (2016), who divided musical talent into six areas: musical abilities, musical creativity, musical performance, musical knowledge, musical activities and non-musical characteristics. The present thesis explored three of these areas in detail: musical creativity, musical knowledge and musical activities. The purpose of the thesis was to study the expression of the set of characteristics in musically talented instrumentalists, aged 6 to 10. The thesis aimed to discover whether the correlation between expressed characteristics and gender is statistically significant and whether this statistical significance increases with age. Anonymous surveys were sent to teachers of instrumental classes in music schools throughout Slovenia. 268 teachers from 39 music schools completed the survey. They assessed whom they believed to be their most musically talented pupil on a 7t–level scale. The research included 268 pupils. The results showed that the characteristics of musically talented instrumentalists in all three studied areas (musical creativity, musical activities and musical knowledge) are expressed above average. The correlation between gender and the characteristics of musically talented instrumentalists was not statistically significant in any of the three studied areas. The expression of the three studied areas did not increase with age.
Ključne besede:musical talent, characteristics of musically talented instrumentalists, musical creativity, musical knowledge, musical activities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici