| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učenci 5. razreda v slovenski javni in waldorfski osnovni šoli
Avtorji:ID Leskovšek, Nika (Avtor)
ID Čagran, Branka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Leskovsek_Nika_2018.pdf (1,35 MB)
MD5: ABD5ACEEC826B58D8D38E86629082560
PID: 20.500.12556/dkum/a6e701d1-4640-47d5-aa6f-a4020f847ff0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo se osredotoča na pedagoške in psihosocialne vidike učencev petega razreda javne osnovne šole v Sloveniji. V prvem delu teoretičnega dela je skozi zgodovino prikazan razvoj javne in waldorfske osnovne šole, ki se nadaljuje z učnimi cilji, programom in predmetnikom obeh osnovnih šol. Drugi del pa je namenjen opredelitvi pedagoških in psihosocialnih vidikov, in sicer, samopodobe, učne motivacije, učnih navad in razredne klime. V empiričnem delu je bil namen raziskave ugotoviti, kakšna je socialna, emocionalna, akademska in telesna samopodoba petošolcev, kakšna učna motivacija se pojavlja med učenci, ali imajo petošolci ustrezne učne navade in kakšni so njihovi medosebni odnosi in osebnostni razvoj. Rezultati so pokazali, da imajo učenci dober pojem sebe, sicer z nižjim povprečjem socialne samopodobe, vendar višjim povprečjem akademske in telesne, še zlasti pa emocionalne samopodobe. Rezultati proučevanja učne motivacije kažejo, da se petošolci po eni strani sicer učijo v izogib slabim ocenam, po drugi strani pa so radovedni in imajo željo po obvladovanju nekega področja, kar kaže na povprečno stopnjo zunanje in notranje motivacije, vendar višjo stopnjo pomembnosti učenja. Učenci imajo v povprečju ustrezne učne navade, boljše učne navade so v primerjavi z dečki pokazale deklice. Razredno vzdušje pa petošolci zaznavajo kot prijetno in ne prihajajo pogosto v konflikt z drugimi učenci. Obstaja le zanemarljiv odstotek učencev, ki so izredno tekmovalni in tistih, ki zaznavajo visoko stopnjo težavnosti šolskega dela, zato lahko rečemo, da v razredu prevladuje sodelovalno okolje.
Ključne besede:javna osnovna šola, waldorfska osnovna šola, samopodoba, učna motivacija, učne navade, razredna klima
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Leskovšek]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-70927 Novo okno
UDK:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:24008968 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WKMGJGQH
Datum objave v DKUM:21.09.2018
Število ogledov:1553
Število prenosov:138
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
LESKOVŠEK, Nika, 2018, Učenci 5. razreda v slovenski javni in waldorfski osnovni šoli [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Leskovšek. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70927
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.06.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Fifth grade students in Slovene public and waldorf elementary schools
Opis:This master thesis focuses on pedagogical and psychosocial aspects of fifth grade students in public elementary school in Slovenia. The first segment of the theoretical part describes development of public and Waldorf elementary schools, and continues with learning objectives, programs and curricula of both elementary schools. The second segment defines the following pedagogical and psychosocial aspects: self-image, study motivation, study habits and classroom climate. The empirical part contains a research aimed at discovering social, emotional, academic and physical self-image of fifth graders, their study motivation, whether they have appropriate study habits, what their interpersonal relations are, and their personality development. The results show that students have a good perception of self, their mean social self-esteem is lower, but their academic, physical and especially emotional self-esteem are higher than average. Based on the results, their motivation to study derives partly from wanting to avoid bad grades, however, they are also inquisitive and want to excel in certain areas. This points on an average degree of extrinsic and intrinsic motivation, as well as on a higher level of studying importance. Students in average have suitable study habits. In comparison to boys, girls showed better study habits. Classroom climate among students of the fifth grade is perceived to be pleasant, and conflicts with other students occur rarely. There is only a negligible percentage of students who are particularly competitive and those who sense a high degree of difficulty to cope with school work, so we can say, a cooperative environment prevails in the classroom.
Ključne besede:public elementary school, Waldorf elementary school, self-image, study motivation, study habits, classroom climate


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici