Naslov: | Učenci 5. razreda v slovenski javni in waldorfski osnovni šoli |
---|
Avtorji: | ID Leskovšek, Nika (Avtor) ID Čagran, Branka (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Leskovsek_Nika_2018.pdf (1,35 MB) MD5: ABD5ACEEC826B58D8D38E86629082560 PID: 20.500.12556/dkum/a6e701d1-4640-47d5-aa6f-a4020f847ff0
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Magistrsko delo se osredotoča na pedagoške in psihosocialne vidike učencev petega razreda javne osnovne šole v Sloveniji. V prvem delu teoretičnega dela je skozi zgodovino prikazan razvoj javne in waldorfske osnovne šole, ki se nadaljuje z učnimi cilji, programom in predmetnikom obeh osnovnih šol. Drugi del pa je namenjen opredelitvi pedagoških in psihosocialnih vidikov, in sicer, samopodobe, učne motivacije, učnih navad in razredne klime. V empiričnem delu je bil namen raziskave ugotoviti, kakšna je socialna, emocionalna, akademska in telesna samopodoba petošolcev, kakšna učna motivacija se pojavlja med učenci, ali imajo petošolci ustrezne učne navade in kakšni so njihovi medosebni odnosi in osebnostni razvoj. Rezultati so pokazali, da imajo učenci dober pojem sebe, sicer z nižjim povprečjem socialne samopodobe, vendar višjim povprečjem akademske in telesne, še zlasti pa emocionalne samopodobe. Rezultati proučevanja učne motivacije kažejo, da se petošolci po eni strani sicer učijo v izogib slabim ocenam, po drugi strani pa so radovedni in imajo željo po obvladovanju nekega področja, kar kaže na povprečno stopnjo zunanje in notranje motivacije, vendar višjo stopnjo pomembnosti učenja. Učenci imajo v povprečju ustrezne učne navade, boljše učne navade so v primerjavi z dečki pokazale deklice. Razredno vzdušje pa petošolci zaznavajo kot prijetno in ne prihajajo pogosto v konflikt z drugimi učenci. Obstaja le zanemarljiv odstotek učencev, ki so izredno tekmovalni in tistih, ki zaznavajo visoko stopnjo težavnosti šolskega dela, zato lahko rečemo, da v razredu prevladuje sodelovalno okolje. |
---|
Ključne besede: | javna osnovna šola, waldorfska osnovna šola, samopodoba, učna motivacija, učne navade, razredna klima |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [N. Leskovšek] |
---|
Leto izida: | 2018 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-70927  |
---|
UDK: | 373.3(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 24008968  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:WKMGJGQH |
---|
Datum objave v DKUM: | 21.09.2018 |
---|
Število ogledov: | 1553 |
---|
Število prenosov: | 138 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
LESKOVŠEK, Nika, 2018, Učenci 5. razreda v slovenski javni in waldorfski osnovni šoli [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Leskovšek. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70927
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |