Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
Avtorji:
ID
Hribar, Žan
(Avtor)
ID
Vukovič, Goran
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Rajkovič, Uroš
(Komentor)
Datoteke:
UN_Hribar_Zan_2018.pdf
(1,07 MB)
MD5: DBA4356BE57E9841E718003904514E85
PID:
20.500.12556/dkum/51ea8be4-857e-4667-aeee-3a5984f3eac2
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Področje digitalnega marketinga je oglaševanje svojih produktov ali storitev prek digitalnih kanalov. V našem primeru smo se osredotočili na oglaševanje prek socialnih omrežij. Izbrano podjetje nima določene strategije pri oglaševanju prek socialnih omrežij. Naš cilj je bil raziskati omenjeno področje in podati predloge, s katerimi bi lahko povečali prodajo prek spletne trgovine. Uporabljene metode so bile: proučevanje domače in tuje literature, metoda anketiranja, da smo zbrali podatke o mišljenju kupcev, in statistična analiza rezultatov, priprava predlogov vodstvu na osnovi rezultatov, predstavitev predlogov in intervju ter metoda sinteze. Rezultati, ki smo jih dobili z anketo, kažejo, da mora podjetje bolj ciljno usmerjeno oglaševati na svojih omrežjih ter da je premalo poudarka na njihovi spletni trgovini, saj svojih strank ne usmerjajo na povezavo spletne trgovine. Iz ankete je razvidno, da so njihova ciljna publika ženske. Na osnovi rezultatov smo podjetju podali svoje zamisli, ki bi pripomogle k boljši prodaji. Z vsemi našimi predlogi so se strinjali in jih bodo verjetno tudi v nadaljnjem uporabili.
Ključne besede:
digitalni marketing
,
spletno oglaševanje
,
Facebook
,
Instagram
,
Eko Škrnicl
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-70913
COBISS.SI-ID:
8041747
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:RPHCSAKV
Datum objave v DKUM:
30.08.2018
Število ogledov:
1883
Število prenosov:
135
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HRIBAR, Žan, 2018,
Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70913
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Covid-19 pulmonary pathology
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Podatki COVID-19 sledilnika
Potrošniško vedenje Američanov med pandemijo covida-19
Literaturni pregled vloge vitamina C pri covid-19
Vpliv pandemije covida-19 na finančno stabilnost
Vpliv pandemije covida-19 na evrsko območje
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
19.06.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Renovation of digital marketing for project Ekoškrnicl
Opis:
Digital marketing concerns the advertising of one’s products or services via digital channels. In the given case, focus was placed on advertising via social networks. The selected company has not specified a strategy for advertising via social networks. The goal was to research the aforementioned field and give suggestions for increasing sales through an online shop. The following methods were used: a review of domestic and foreign literature; a survey method for collecting data on customers’ opinions; a statistical analysis of results; preparing suggestions for the management based on the results; a presentation of these suggestions; an interview; and a synthesis method. The results obtained by the survey show that the company should employ more target-oriented advertising in its networks. They also show that the online shop is not highlighted enough, because the company does not use a link to direct its customers to the online shop. The survey clearly shows that the company’s target audience is women. Based on the results, a few ideas were presented to the company for improving its sales. The company agreed with all of the suggestions and will likely be using them in the future.
Ključne besede:
Digital marketing
,
Online advertising
,
Facebook
,
Instagram
,
Eko Škrnicl
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj