| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
Avtorji:ID Hribar, Žan (Avtor)
ID Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Rajkovič, Uroš (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Hribar_Zan_2018.pdf (1,07 MB)
MD5: DBA4356BE57E9841E718003904514E85
PID: 20.500.12556/dkum/51ea8be4-857e-4667-aeee-3a5984f3eac2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Področje digitalnega marketinga je oglaševanje svojih produktov ali storitev prek digitalnih kanalov. V našem primeru smo se osredotočili na oglaševanje prek socialnih omrežij. Izbrano podjetje nima določene strategije pri oglaševanju prek socialnih omrežij. Naš cilj je bil raziskati omenjeno področje in podati predloge, s katerimi bi lahko povečali prodajo prek spletne trgovine. Uporabljene metode so bile: proučevanje domače in tuje literature, metoda anketiranja, da smo zbrali podatke o mišljenju kupcev, in statistična analiza rezultatov, priprava predlogov vodstvu na osnovi rezultatov, predstavitev predlogov in intervju ter metoda sinteze. Rezultati, ki smo jih dobili z anketo, kažejo, da mora podjetje bolj ciljno usmerjeno oglaševati na svojih omrežjih ter da je premalo poudarka na njihovi spletni trgovini, saj svojih strank ne usmerjajo na povezavo spletne trgovine. Iz ankete je razvidno, da so njihova ciljna publika ženske. Na osnovi rezultatov smo podjetju podali svoje zamisli, ki bi pripomogle k boljši prodaji. Z vsemi našimi predlogi so se strinjali in jih bodo verjetno tudi v nadaljnjem uporabili.
Ključne besede:digitalni marketing, spletno oglaševanje, Facebook, Instagram, Eko Škrnicl
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-70913 Novo okno
COBISS.SI-ID:8041747  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RPHCSAKV
Datum objave v DKUM:30.08.2018
Število ogledov:1883
Število prenosov:135
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
HRIBAR, Žan, 2018, Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70913
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Podobna dela iz repozitorija:
  1. Covid-19 pulmonary pathology
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:19.06.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Renovation of digital marketing for project Ekoškrnicl
Opis:Digital marketing concerns the advertising of one’s products or services via digital channels. In the given case, focus was placed on advertising via social networks. The selected company has not specified a strategy for advertising via social networks. The goal was to research the aforementioned field and give suggestions for increasing sales through an online shop. The following methods were used: a review of domestic and foreign literature; a survey method for collecting data on customers’ opinions; a statistical analysis of results; preparing suggestions for the management based on the results; a presentation of these suggestions; an interview; and a synthesis method. The results obtained by the survey show that the company should employ more target-oriented advertising in its networks. They also show that the online shop is not highlighted enough, because the company does not use a link to direct its customers to the online shop. The survey clearly shows that the company’s target audience is women. Based on the results, a few ideas were presented to the company for improving its sales. The company agreed with all of the suggestions and will likely be using them in the future.
Ključne besede:Digital marketing, Online advertising, Facebook, Instagram, Eko Škrnicl


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici