Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Sodobna družba znanja in medgeneracijsko sodelovanje
Avtorji:
ID
Švigelj, Sabina
(Avtor)
ID
Šprajc, Polona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Svigelj_Sabina_2018.pdf
(2,03 MB)
MD5: 70065E1E4ABB55EFA5DAC9E3AC0C0C5D
PID:
20.500.12556/dkum/c589a825-29e1-41a5-aceb-1c3078ca8a99
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Učenje in izobraževanje je postalo v današnjem času temeljnega pomena tudi za starostnike, zato obstaja veliko organizacij in programov, ki ponujajo izobraževanja različnim starostnim skupinam. V zadnjem času je veliko govora tudi o medgeneracijskem izobraževanju, navsezadnje se delovna doba podaljšuje, različne generacije pa moramo biti med seboj strpne in v koraku s časom. Vedno več je starejših ljudi, ki so tik pred upokojitvijo ali pa jim do upokojitve manjka nekaj let. Za to generacijo ljudi je delo v službi že precej stresno, saj je dogajanje zelo hitro in hektično. Poleg tega pa se uporablja vedno več informacijske tehnologije in tujih jezikov, ki jim niso vsi kos. V medgeneracijskih centrih zato izvajajo različne delavnice in aktivnosti za različne generacije ljudi. Učenje angleškega jezika in računalniške delavnice so že stalnica, ki se izvajajo na mesečni ravni. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov. V uvodnem delu smo teoretično predstavili medgeneracijsko izobraževanje in učenje ter opisali razlike med generacijami. Predstavili smo nekaj medgeneracijskih centrov ter univerze za tretje življenjsko obdobje. V empiričnem delu magistrske naloge smo raziskali ozaveščenost ljudi o medgeneracijskih programih in nasploh o medgeneracijskemu učenju in izobraževanju. Zanimalo nas je, kateri so glavni motivi za vključevanje v medgeneracijske programe ter kako pomembne so izkušnje starostnikov na trgu delovne sile.
Ključne besede:
- Medgeneracijsko izobraževanje
,
- vseživljenjsko učenje
,
- generacija
,
- sodelovanje.
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-70838
COBISS.SI-ID:
8030483
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:DOPDOKUI
Datum objave v DKUM:
05.07.2018
Število ogledov:
2218
Število prenosov:
481
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠVIGELJ, Sabina, 2018,
Sodobna družba znanja in medgeneracijsko sodelovanje
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 24 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70838
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
14.06.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Modern knowledge society and intergenerational cooperation
Opis:
Learning and education have become a fundamental part of today's age as well, so there are many organizations and programs that offer education to different age groups. Lately, there is a lot of talk about intergenerational education, after all, the length of service is prolonged, and different generations must be tolerant and in step with time. There are more and more elderly people who are close to retirement or are missing for several years until their retirement. For this generation of people, work at work is already quite stressful, because the action is very fast and hectic. In addition, more and more information technology and foreign languages are used, which are not as easy for everyone. In intergenerational centers, therefore, they carry out various workshops and activities for different generations of people. Learning English and Computer Workshops are already a constant, which is implemented on a monthly basis. The master's thesis consists of two parts. In the introductory part, we presented theoretically the intergenerational education and learning and described the differences between the generations. We presented some intergenerational centers and universities for the third life cycle. In the empirical part of the master's thesis, we wanted to explore the awareness of people about intergenerational programs and in general about intergenerational learning and education. We were interested in what are the main motives for integration into intergenerational programs and how important the experience of the elderly is on the labor market.
Ključne besede:
- Intergenerational education
,
- lifelong learning
,
- generation
,
- cooperation.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj