| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Load transfer and stress in a piled gravity retaining wall
Avtorji:ID Chen, Qun (Avtor)
ID Wan, Li (Avtor)
ID He, Changrong (Avtor)
ID Lai, Zihui (Avtor)
ID Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru (Lastnik avtorskih pravic)
Datoteke:.pdf Acta_geotechnica_Slovenica_2010_Chen_et_al._Load_transfer_and_stress_in_a_piled_gravity_retaining_wall.pdf (558,92 KB)
MD5: 815F7822970A1369F0DEA31CE55AD2E1
PID: 20.500.12556/dkum/f44b7abc-d56f-4f27-833f-104d2515c3a1
 
URL http://fgserver3.fg.um.si/journal-ags/2010-2/article-4.asp
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:The piled retaining wall is a new type of railway retaining structure in China. In the current design, the retaining wall, the beam and the piles are assumed to be independent components. Both the mutual action of the retaining wall, the piles and beam, and the influence of the soil or rock foundation on the structure are not fully considered, so that there are some limitations in the current design method. In this paper, using field observations and a three-dimensional finite-element analysis, the lateral earth pressure on the wall back, the stress distributions and the forces of the reinforcements in the beam and the pile were studied. The simulation results were in good agreement with the field observation data. These results revealed that the tensile stresses were very small and that these stresses were positive in most zones in the beam and the pile. It can also be observed that the tensile stresses or forces in the beam and pile obtained in this study were much smaller than those obtained using the current design method. This clarified the fact that the current design method used for the beam and the pile was very conservative and that it should be optimized to consider the effect of the foundation on the whole structure and the interactions among the different components.
Ključne besede:piled gravity retaining wall, field observation, finite-element analysis, stress, load transfer mechanism
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2010
Št. strani:str. 47-52
Številčenje:Letn. 7, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-70732 Novo okno
ISSN:1854-0171
UDK:624.15
COBISS.SI-ID:257463552 Novo okno
ISSN pri članku:1854-0171
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VTL6SQMX
Avtorske pravice:Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru
Datum objave v DKUM:11.06.2018
Število ogledov:1156
Število prenosov:91
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
CHEN, Qun, WAN, Li, HE, Changrong in LAI, Zihui, 2010, Load transfer and stress in a piled gravity retaining wall. Acta geotechnica Slovenica [na spletu]. 2010. Vol. 7, no. 2, p. 47–52. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70732
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Acta geotechnica Slovenica
Skrajšan naslov:Acta geotech. Slov.
Založnik:Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru
ISSN:1854-0171
COBISS.SI-ID:215987712 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Pilotirani težnostni podporni zid: deformacijsko-napetostna analiza
Opis:Pilotirani podporni zid predstavlja nov tip podpornih konstrukcij na železnicah na Kitajskem. V sedanji praksi projektiranja so podporni zid, greda in piloti obravnavani kot neodvisne komponente. Tako ni obravnavano vzajemno delovanje podpornega zidu, pilotov in grede ter ni popolnoma obravnavan vpliv zemljine ali hribine na konstrukcijo, kar predstavlja določene omejitve v veljavni metodi projektiranja. V članku je podana študija bočnih zemeljskih pritiskov na steno zidu, razporeditev napetosti ter sil v armaturi grede in pilotov, ki uporablja rezultate terenskih opazovanj in tridimenzionalnih analiz na osnovi končnih elementov. Rezultati simulacij se dobro ujemajo z rezultati terenskih meritev. Ti rezultati so pokazali, da so bile natezne napetosti zelo majhne in, da so bile napetosti v večina conah v gredi in pilotih natezne. Prav tako smo ugotovili, da so natezne napetosti ali sile v gredi in pilotu v tej študiji bile veliko manjše od nateznih napetosti dobljenih z veljavno metodo projektiranja. Razjasnili smo, da je veljavna metoda projektiranja za dimenzioniranje grede in pilotov zelo konzervativna in, da jo je potrebno optimizirati z obravnavanjem vpliva temelja na celotno konstrukcijo ter upoštevanjem interakcije vseh komponent, ki sestavljajo sistem.
Ključne besede:podporne konstrukcije, železnice, pilotiranje, modeliranje, konstruiranje


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Acta geotechnica Slovenica

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici