Naslov: | Stališča učencev tretje triade osnovne šole o šolskem prostoru |
---|
Avtorji: | ID Zadravec, Nuša (Avtor) ID Javornik, Marija (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Zadravec_Nusa_2018.pdf (2,59 MB) MD5: 004AC1384F75BF3515B18A54A56106C7 PID: 20.500.12556/dkum/15472fef-5c02-4694-92a8-0ec9d447c7cb
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | Namen magistrske naloge je bil preučiti in primerjati mnenja osnovnošolcev tretje triade o šolskem prostoru. Zaradi slabe odzivnosti nekaterih šol na ankete smo izbrali dve po našem mnenju zelo različni osnovni šoli, tako po letu gradnje kot tudi arhitekturi stavbe. Empirični del, kjer smo predstavili rezultate raziskave, smo razdelili v tri sklope, kjer so nas v prvem zanimale ocene učencev o določenih značilnostih šolskih prostorov, kar smo ugotovili s pomočjo petih sklopov ocenjevalnih lestvic od 1 do 5 za vsak posamezni prostor. Pri drugem sklopu so nas zanimale učilnice specifično, kar smo izvedli s štirimi zaprtimi dihotomnimi vprašanji ter dodali še odprti tip vprašanja, kjer so učenci imeli možnost s svojimi besedami pojasniti, zakaj jim določena stvar v učilnici ni všeč. Pri tretjem sklopu o zunanjem prostoru šolske stavbe smo uporabili vprašanja zaprtega tipa. Pri zadnjem vprašanju, ki se je nanašalo na šolsko igrišče, smo dodali še odprti tip podvprašanja, ki učencem omogoča, da izrazijo svoje želje glede izgleda šolskega igrišča. Namen raziskave je bil predvsem primerjati mnenja učencev dveh zelo različnih šol. V vseh treh sklopih nas je zato zanimalo, ali prihaja do statistično značilnih razlik v mnenju o šolskem prostoru glede na šolo, ki jo učenci obiskujejo. Na začetku smo postavili splošno hipotezo, da bodo učenci mlajše in sodobnejše 2. OŠ Slovenska Bistrica, grajene leta 2007, bolj zadovoljni z urejenostjo šolskih prostorov kot učenci starejše OŠ Leona Štuklja Maribor iz leta 1983. Rezultati so domnevo večinoma potrdili, z izjemo učilnic, s katerimi so kot kaže bolj zadovoljni učenci OŠ Leona Štuklja Maribor. Z magistrsko nalogo želimo osvetliti dejstvo, da prostor oblikuje človeka, vpliva na njegovo počutje in ustvarjalnost ter oblikuje družbene vrednote ter bivalno in splošno kulturo. Menimo, da je prostor kot pomemben dejavnik v otrokovem razvoju pogosto prezrt oziroma se temu področju v vzgoji in izobraževanju pripisuje premalo pomena. |
---|
Ključne besede: | osnovna šola, šolski prostor, šolska arhitektura, prostor in učenec, prostor in učitelj. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [N. Zadravec] |
---|
Leto izida: | 2018 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-70565  |
---|
UDK: | 373.3:37.091.6(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 24378632  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:7LAARW8O |
---|
Datum objave v DKUM: | 13.02.2019 |
---|
Število ogledov: | 1293 |
---|
Število prenosov: | 129 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FF
|
---|
:
|
ZADRAVEC, Nuša, 2018, Stališča učencev tretje triade osnovne šole o šolskem prostoru [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Zadravec. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70565
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |