| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava učbenikov za angleščino za 6. razred osnovne šole avtorjev, ki so rojeni govorci angleščine, in avtorjev, ki so tuji govorci angleščine, s poudarkom na besedišču - študija primera
Avtorji:ID Pavšič, Mojca (Avtor)
ID Gadpaille, Michelle (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kukovec, Melita (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Pavsic_Mojca_2018.pdf (7,43 MB)
MD5: 5278A32B0E6D444803BADE723E05EC41
PID: 20.500.12556/dkum/80a913d0-7719-4258-9b8e-fb1f598077b9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Ocenjevanje in vrednotenje učbenikov za angleški jezik ni enostavna naloga. To vzame veliko časa in je dolgotrajen proces, ki pokaže resnične rezultate samo, kadar uporabljamo učbenik nato pa je morda prepozno. Magistrska naloga analizira in primerja dva učbenika – enega, ki ga je napisal angleški materni govornik, in enega, ki so ga napisali slovenski materni govorci. Osredotoča se na besedišče, saj je v zgodnji fazi pomembnejše od slovnice.
Ključne besede:učbenik, delovni zvezek, vrednotenje, slovnica, besedišče, jezikovne spretnosti, dejavnosti
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Pavšič]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-70514 Novo okno
UDK:37.091.64:373.3:811.111(075)(076)(043.2)
COBISS.SI-ID:23972104 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PGWUCP50
Datum objave v DKUM:24.08.2018
Število ogledov:1262
Število prenosov:165
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
PAVŠIČ, Mojca, 2018, Primerjava učbenikov za angleščino za 6. razred osnovne šole avtorjev, ki so rojeni govorci angleščine, in avtorjev, ki so tuji govorci angleščine, s poudarkom na besedišču - študija primera [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Pavšič. [Dostopano 13 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70514
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.05.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A comparison of native and non-native english speakers produced english course books for 6th grade of elementary school focusing on vocabulary - a case study
Opis:Assessing and evaluating textbooks for English language teaching is not an easy task. It is a time consuming and lengthy process, which shows true results only when a textbook is in use and then it might be too late. The thesis analyses and compares two textbooks – one written by an English native speaker and one written by Slovene native speakers. The focus is on vocabulary, as at an early stage it is more important than grammar.
Ključne besede:textbook, course book, evaluation, grammar, vocabulary, language skills, activities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici