| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Sustainability and sustainability marketing in competing for the title of European Capital of Culture
Avtorji:Burksiene, Valentina (Avtor)
Dvorak, Jaroslav (Avtor)
Burbulyte-Tsiskarishvili, Gabriele (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2018_Burksiene,_Dvorak,_Burbulyte-Tsiskarishvili_Sustainability_and_Sustainability_Marketing_in_Competing_for_the_Title_of.pdf (808,91 KB)
 
URL https://www.degruyter.com/view/j/orga.2018.51.issue-1/orga-2018-0005/orga-2018-0005.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background and Purpose: An analysis of the dimension of sustainability in the context of competing for the title of the European Capital of Culture (ECoC) is included in the article. The authors of the research agree that the proper integration of cultural policy into the social system impacts and changes cultural values and beliefs, shifting them towards sustainable behaviour and sustainability. Many authors analyse the interrelation between culture and sustainability, thus defining the role of culture for sustainability. However, few discuss possible approaches or tools, which may offer assistance in the matter of how to reach sustainability in the context of culture. Design/Methodology/Approach: Research is based on the comparative analysis of the applications of the respective cities. The TBL methodology is implemented using the content analysis method as a tool. The outcomes of the content analysis are then used for the elaboration of the qualitative multi-attribute model using the DEX methodology. Results: While analysing bidding documents for the ECoC we: a) define the importance of the marketing plan (described as a comprehensive action) and b) argue that ECoC marketing needs to be turned to “sustainability marketing” as it is described and defined by many authors. Conclusions: The ECoC Commission should consider the importance of culture for sustainable development and, respectively, should evaluate the marketing plan of applicants under the sustainability framework.
Ključne besede:culture, European Capital of Culture, marketing, sustainability, sustainability marketing
Leto izida:2018
Št. strani:str. 66-78
Številčenje:št. 1, Letn. 51
ISSN:1318-5454
DOI:10.2478/orga-2018-0005 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8PVPOY5J
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:260
Število prenosov:160
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Trajnost in trženje trajnosti v tekmovanju za naziv Evropske prestolnice kulture
Opis:Ozadje in namen: V članku je predstavljena analiza razsežnosti trajnosti v kontekstu konkuriranja za naslov Ev­ropske prestolnice kulture (EPK). Avtorji raziskave se strinjajo, da ustrezno vključevanje kulturne politike v družbeni sistem vpliva na in spreminja kulturne vrednote in prepričanja v smeri trajnostnega vedenja in trajnosti. Mnogi avtorji analizirajo medsebojno povezanost med kulturo in trajnostjo, s čimer opredeljujejo vlogo kulture za trajnost. Vendar le redki razpravljajo o možnih pristopih ali orodjih, ki lahko nudijo pomoč pri tem, kako doseči trajnost v kontekstu kulture. Zasnova / metodologija / pristop: Raziskava temelji na primerjalni analizi vlog posameznih mest. Metodologija TBL se izvaja z uporabo metode analize vsebine kot orodja. Rezultate analize vsebine nato uporabimo za izdelavo kvalitativnega multi-atributnega modela z metodo DEX. Rezultati: Pri analizi dokumentacije za zbiranje ponudb za EPK smo: a) opredelili pomen trženjskega načrta (opisanega kot celovit ukrep) in b) ugotovili, da je treba trženje ECoC obrniti na „trženje trajnosti“, kot to opisujejo in opredeljujejo v mnogi avtorji. Zaključki: Komisija za izbor EPK bi morala upoštevati pomen kulture za trajnostni razvoj in bi morala oceniti tržni načrt prosilcev v okviru trajnostnega okvira.
Ključne besede:kultura, Evropska prestolnica kulture, trženje, trajnost, trženje trajnosti


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici