| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Odnos dijakov do šolskega svetovalnega dela
Avtorji:ID Kostanjšek, Monika (Avtor)
ID Kovač, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kostanjsek_Monika_2018.pdf (926,13 KB)
MD5: 5328819A979803309A33109CF6C14B0A
PID: 20.500.12556/dkum/5b33fed5-4fbe-4a35-8b40-6ee2db7b167e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V magistrski nalogi smo se ukvarjali s šolskim svetovalnim delom na srednjih šolah. Zanimalo nas je, kakšna je vloga šolske svetovalne službe na srednjih šolah, katere so njene naloge, kakšne so posebnosti svetovanja srednješolcem ter kakšne so izkušnje in odnos dijakov do šolskega svetovalnega dela. Pri šolskem svetovalnem delu na srednjih šolah je v ospredju poklicna orientacija in svetovanje dijakom pri prehajanju na naslednjo stopnjo izobraževanja ter reševanje različnih življenjskih težav. Šolski svetovalni delavci se pogosto poslužujejo neposrednih oblik pomoči, s katerimi se dijakom pomagajo spoprijemati s številnimi spremembami in težavami, s katerimi se srečujejo v obdobju mladostništva. V empiričnem delu nas je zanimalo šolsko svetovalno delo z vidika dijakov. Namen raziskave, ki smo jo opravili na sedmih srednjih šolah in je zajemala 376 dijakov, je bil ugotoviti, kakšen je odnos dijakov do šolskega svetovalnega dela in kakšne izkušnje imajo z njim. S pomočjo Mann-Whitneyevega U-preizkusa in 2 – preizkusa smo iskali razlike glede na spol in vrsto šole. Ugotovili smo, da so tako gimnazijci kot dijaki srednjih poklicnih in strokovnih šol dobro seznanjeni z delom šolske svetovalne službe, vendar se redko poslužujejo njene pomoči. Dijaki šolsko svetovalno službo dojemajo kot pomemben del šolskega okolja, vendar se pri iskanju pomoči pogosteje zatekajo k vrstnikom ali staršem.
Ključne besede:šolsko svetovalno delo, svetovalna služba, srednja šola, mladostništvo, dijaki
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Kostanjšek]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-70351 Novo okno
UDK:37.048(373.5)(043.2)
COBISS.SI-ID:23875592 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:E7KCUS6R
Datum objave v DKUM:12.06.2018
Število ogledov:2032
Število prenosov:257
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
KOSTANJŠEK, Monika, 2018, Odnos dijakov do šolskega svetovalnega dela [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Kostanjšek. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70351
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.05.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The attitude of secondary school students towards school counselling
Opis:In the master's thesis, we are dealing with school counselling in secondary schools. We were interested in the role of a school counselling service in secondary schools, what are their tasks, what are the specifics of counselling to secondary school students, and what are the experiences and attitude of secondary school students towards school counselling. The focus of school counselling in secondary schools is on professional orientation and counselling to students who are passing over to the next level of education and solving various life problems. School counsellors often use direct methods of help to aid students cope with numerous changes and problems which they are dealing with in adolescence. In the empirical part, we were interested in school counselling from students’ point of view. The purpose of the research, which was carried out in seven secondary schools and included 376 students, was to determine students’ attitude towards school counselling and find out what are their experiences with it. With the help of Mann-Whitney U-test and 2-test, we have determined the differences according to gender and type of school. We found that both grammar school students and students of vocational and technical schools are well aware of the work of school counselling services but are rarely using their help. Students perceive the school counselling service as an important part of the school environment, but when seeking help, they more often resort to peers and parents.
Ključne besede:school counselling, counselling service, secondary school, adolescence, secondary school students


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici