Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Odnos dijakov do šolskega svetovalnega dela
Avtorji:
ID
Kostanjšek, Monika
(Avtor)
ID
Kovač, Jernej
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Kostanjsek_Monika_2018.pdf
(926,13 KB)
MD5: 5328819A979803309A33109CF6C14B0A
PID:
20.500.12556/dkum/5b33fed5-4fbe-4a35-8b40-6ee2db7b167e
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V magistrski nalogi smo se ukvarjali s šolskim svetovalnim delom na srednjih šolah. Zanimalo nas je, kakšna je vloga šolske svetovalne službe na srednjih šolah, katere so njene naloge, kakšne so posebnosti svetovanja srednješolcem ter kakšne so izkušnje in odnos dijakov do šolskega svetovalnega dela. Pri šolskem svetovalnem delu na srednjih šolah je v ospredju poklicna orientacija in svetovanje dijakom pri prehajanju na naslednjo stopnjo izobraževanja ter reševanje različnih življenjskih težav. Šolski svetovalni delavci se pogosto poslužujejo neposrednih oblik pomoči, s katerimi se dijakom pomagajo spoprijemati s številnimi spremembami in težavami, s katerimi se srečujejo v obdobju mladostništva. V empiričnem delu nas je zanimalo šolsko svetovalno delo z vidika dijakov. Namen raziskave, ki smo jo opravili na sedmih srednjih šolah in je zajemala 376 dijakov, je bil ugotoviti, kakšen je odnos dijakov do šolskega svetovalnega dela in kakšne izkušnje imajo z njim. S pomočjo Mann-Whitneyevega U-preizkusa in 2 – preizkusa smo iskali razlike glede na spol in vrsto šole. Ugotovili smo, da so tako gimnazijci kot dijaki srednjih poklicnih in strokovnih šol dobro seznanjeni z delom šolske svetovalne službe, vendar se redko poslužujejo njene pomoči. Dijaki šolsko svetovalno službo dojemajo kot pomemben del šolskega okolja, vendar se pri iskanju pomoči pogosteje zatekajo k vrstnikom ali staršem.
Ključne besede:
šolsko svetovalno delo
,
svetovalna služba
,
srednja šola
,
mladostništvo
,
dijaki
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Kostanjšek]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-70351
UDK:
37.048(373.5)(043.2)
COBISS.SI-ID:
23875592
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:E7KCUS6R
Datum objave v DKUM:
12.06.2018
Število ogledov:
2032
Število prenosov:
257
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOSTANJŠEK, Monika, 2018,
Odnos dijakov do šolskega svetovalnega dela
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Kostanjšek. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70351
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
[Didactic approaches in teaching science in the third class of primary school
Učni načrt
Učitelji o izkustvenem učenju in poučevanju pri predmetu spoznavanja okolja
Učni načrt
Učni načrt
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Book of abstracts
Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
Oblikovanje vrednot trajnostnega razvoja
Learning in a time of crisis
Spreminjanje odnosa človek-narava
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
04.05.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The attitude of secondary school students towards school counselling
Opis:
In the master's thesis, we are dealing with school counselling in secondary schools. We were interested in the role of a school counselling service in secondary schools, what are their tasks, what are the specifics of counselling to secondary school students, and what are the experiences and attitude of secondary school students towards school counselling. The focus of school counselling in secondary schools is on professional orientation and counselling to students who are passing over to the next level of education and solving various life problems. School counsellors often use direct methods of help to aid students cope with numerous changes and problems which they are dealing with in adolescence. In the empirical part, we were interested in school counselling from students’ point of view. The purpose of the research, which was carried out in seven secondary schools and included 376 students, was to determine students’ attitude towards school counselling and find out what are their experiences with it. With the help of Mann-Whitney U-test and 2-test, we have determined the differences according to gender and type of school. We found that both grammar school students and students of vocational and technical schools are well aware of the work of school counselling services but are rarely using their help. Students perceive the school counselling service as an important part of the school environment, but when seeking help, they more often resort to peers and parents.
Ključne besede:
school counselling
,
counselling service
,
secondary school
,
adolescence
,
secondary school students
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj