Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Družbena odgovornost v množičnem komuniciranju pri obravnavi okoljske tematike
Avtorji:
ID
Doberšek, Katja
(Avtor)
ID
Žilič Fišer, Suzana
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kožuh, Ines
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Dobersek_Katja_2018.pdf
(2,72 MB)
MD5: 297D3C677FD1E254AD09A369A74DC67D
PID:
20.500.12556/dkum/8d91bdba-0aaa-42ae-9c15-b8656ee31029
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V magistrskem delu je obravnavana humanitarno-ekološko akcija Čisto veselje družbeno odgovornega podjetja Gorenje Surovina d.o.o. Problem, ki je obravnavan, je nizka ozaveščenost o družbeni in okoljski odgovornosti med sodelujočimi na področju ekologije. Spletna anketa je bila izvedena pri 130 sodelujočih. V raziskavi smo ugotovili, da med starostnimi skupinami obstajajo statistično značilne razlike glede rednega sodelovanja pri ekoloških akcijah, da večina anketirancev pozna termina okoljske in družbene odgovornosti ter da so mediji pomembni pri doseganju rezultatov pri ekoloških akcijah. Ugotovitve našega magistrskega dela so namenjena podjetjem, ki želijo v medijih izvajati oglaševalske akcije na področju ekologije.
Ključne besede:
družbeno odgovorno podjetje
,
komunikacijska akcija
,
odnosi z javnostmi
,
okolje
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
K. Jerant
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-70341
UDK:
159.922.27:502/504(043.2)
COBISS.SI-ID:
21446934
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:7GPQJICZ
Datum objave v DKUM:
23.05.2018
Število ogledov:
1394
Število prenosov:
106
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DOBERŠEK, Katja, 2017,
Družbena odgovornost v množičnem komuniciranju pri obravnavi okoljske tematike
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Jerant. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70341
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Družbena odgovornost poslovanja podjetij
Družbena odgovornost in trajnostni razvoj v mednarodnem poslovanju
Corporate social responsibility
Etično in družbeno odgovorno poslovanje na globalnem trgu
Družbeno odgovorno bančništvo v Sloveniji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zaznava družbene odgovornosti in ugleda podjetij s strani trajnostno naravnanih posameznikov
Mednarodna odgovornost multinacionalnih podjetij za kršitve človekovih pravic
Doseganje ekonomske trajnosti prek družbene odgovornosti gospodarskih družb
Družbena odgovornost in etika na primeru afere emisij pri Volkswagnu
Covid-19 in družbena odgovornost podjetij v odnosu do zaposlenih
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
04.05.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Corporate social responsibility in the mass communication dealing with environmental theme
Opis:
The master's thesis deals with the humanitarian-ecological action “Čisto veselje” from the socially responsible company Gorenje Surovina d.o.o. The problem being addressed is generally low awareness of social and environmental responsibility in a field of ecology. An online survey was performed by 130 participants. In our research, we found that there are statistically significant differences between age groups in terms of regular participation in ecological actions, most respondents know the terms of environmental and social responsibility. The findings of our master's thesis serve companies that want to carry out campaigns in the field of ecology in the media.
Ključne besede:
Corporate social responsibility
,
communication action
,
public relations
,
environment
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj