| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Družbena odgovornost v množičnem komuniciranju pri obravnavi okoljske tematike
Avtorji:ID Doberšek, Katja (Avtor)
ID Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kožuh, Ines (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Dobersek_Katja_2018.pdf (2,72 MB)
MD5: 297D3C677FD1E254AD09A369A74DC67D
PID: 20.500.12556/dkum/8d91bdba-0aaa-42ae-9c15-b8656ee31029
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu je obravnavana humanitarno-ekološko akcija Čisto veselje družbeno odgovornega podjetja Gorenje Surovina d.o.o. Problem, ki je obravnavan, je nizka ozaveščenost o družbeni in okoljski odgovornosti med sodelujočimi na področju ekologije. Spletna anketa je bila izvedena pri 130 sodelujočih. V raziskavi smo ugotovili, da med starostnimi skupinami obstajajo statistično značilne razlike glede rednega sodelovanja pri ekoloških akcijah, da večina anketirancev pozna termina okoljske in družbene odgovornosti ter da so mediji pomembni pri doseganju rezultatov pri ekoloških akcijah. Ugotovitve našega magistrskega dela so namenjena podjetjem, ki želijo v medijih izvajati oglaševalske akcije na področju ekologije.
Ključne besede:družbeno odgovorno podjetje, komunikacijska akcija, odnosi z javnostmi, okolje
Kraj izida:[Maribor
Založnik:K. Jerant
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-70341 Novo okno
UDK:159.922.27:502/504(043.2)
COBISS.SI-ID:21446934 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:7GPQJICZ
Datum objave v DKUM:23.05.2018
Število ogledov:1394
Število prenosov:106
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
DOBERŠEK, Katja, 2017, Družbena odgovornost v množičnem komuniciranju pri obravnavi okoljske tematike [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Jerant. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70341
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.05.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Corporate social responsibility in the mass communication dealing with environmental theme
Opis:The master's thesis deals with the humanitarian-ecological action “Čisto veselje” from the socially responsible company Gorenje Surovina d.o.o. The problem being addressed is generally low awareness of social and environmental responsibility in a field of ecology. An online survey was performed by 130 participants. In our research, we found that there are statistically significant differences between age groups in terms of regular participation in ecological actions, most respondents know the terms of environmental and social responsibility. The findings of our master's thesis serve companies that want to carry out campaigns in the field of ecology in the media.
Ključne besede:Corporate social responsibility, communication action, public relations, environment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici