| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Samoregulacijske kompetence za nadomeščanje primanjkljajev pri učenju geografije v osnovni šoli
Avtorji:ID Knez, Sara (Avtor)
ID Konečnik Kotnik, Eva (Avtor)
ID Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru (Lastnik avtorskih pravic)
Datoteke:.pdf Revija_za_geografijo_2015_Knez,_Konecnik_Kotnik_Samoregulacijske_kompetence_za_nadomescanje_primanjkljajev_pri_ucenju_geografije_v_osnov.pdf (194,30 KB)
MD5: 0DF0913D27D76C83BED9003F3867EB85
PID: 20.500.12556/dkum/30a8558b-82b0-4513-92a0-7c4fe25332cf
 
URL http://www.ff.um.si/zalozba-in-knjigarna/ponudba/zbirke-in-revije/revija-za-geografijo/clanki/stevilka-10-1-2015/RG1910-107Knez-Samoregulacijskekompetencezanadomescanjeprimanjkljajevpriucenjugeografijevosnovnisoli.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Osnova za članek je diplomsko delo z naslovom Samoregulacija učenja geografije v osnovni šoli (Knez 2015), pri katerem smo raziskovali stanje na področju samoregulacijskih kompetenc med 200 osnovnošolci od šestega do devetega razreda. S samoregulacijo učenja je mogoče nadomestiti primanjkljaje znanja pri geografiji, za kar pa mora učenec posedovati določene samoregulacijske kompetence. Raziskava je pokazala nekompetentnost učencev na mnogih samoregulacijskih področjih - dojemanje učenja geografije, samovrednotenje, iskanje pomoči pri kompetentnih osebah, kontrola nad učenjem in uporaba strategij za učenje geografije.
Ključne besede:samoregulacija, samovrednotenje, iskanje socialne pomoči, kontrola nad učenjem, strategije učenja, pouk geografije
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2015
Št. strani:str. 107-118
Številčenje:Letn. 10, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-70186 Novo okno
ISSN:1854-665X
UDK:373.3:91
COBISS.SI-ID:21995272 Novo okno
ISSN pri članku:1854-665X
NUK URN:URN:SI:UM:DK:S6O6U0UP
Avtorske pravice:Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru
Datum objave v DKUM:16.04.2018
Število ogledov:1132
Število prenosov:119
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
KNEZ, Sara in KONEČNIK KOTNIK, Eva, 2015, Samoregulacijske kompetence za nadomeščanje primanjkljajev pri učenju geografije v osnovni šoli. Revija za geografijo [na spletu]. 2015. Vol. 10, no. 1, p. 107–118. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=70186
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za geografijo
Založnik:Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1854-665X
COBISS.SI-ID:229718016 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Self-regulation competences for improving weaker points in geography learning in elementary school
Opis:The article is based on the thesis entitled Self-regulated Learning of geography in elementary school (Knez 2015) where we examined the situation in the field of self-regulation competencies among 200 primary school pupils attending grades 6-9. Self-regulated learning can improve the weaker points in geography. However, pupils need to have certain self-regulation competences to do so. The research pointed to the incompetence of pupils in many self-regulation areas - the perception of learning geography, self-assessment, seeking help with competent persons, control over learning and using strategies for learning geography.
Ključne besede:self-regulation, self-assessment, seeking social assistance, learning strategies, geography


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za geografijo

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici