| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Samoregulacijske kompetence za nadomeščanje primanjkljajev pri učenju geografije v osnovni šoli
Avtorji:Knez, Sara (Avtor)
Konečnik Kotnik, Eva (Avtor)
Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru (Lastnik avtorskih pravic)
Datoteke:.pdf Revija_za_geografijo_2015_Knez,_Konecnik_Kotnik_Samoregulacijske_kompetence_za_nadomescanje_primanjkljajev_pri_ucenju_geografije_v_osnov.pdf (194,30 KB)
 
URL http://www.ff.um.si/zalozba-in-knjigarna/ponudba/zbirke-in-revije/revija-za-geografijo/clanki/stevilka-10-1-2015/RG1910-107Knez-Samoregulacijskekompetencezanadomescanjeprimanjkljajevpriucenjugeografijevosnovnisoli.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Osnova za članek je diplomsko delo z naslovom Samoregulacija učenja geografije v osnovni šoli (Knez 2015), pri katerem smo raziskovali stanje na področju samoregulacijskih kompetenc med 200 osnovnošolci od šestega do devetega razreda. S samoregulacijo učenja je mogoče nadomestiti primanjkljaje znanja pri geografiji, za kar pa mora učenec posedovati določene samoregulacijske kompetence. Raziskava je pokazala nekompetentnost učencev na mnogih samoregulacijskih področjih - dojemanje učenja geografije, samovrednotenje, iskanje pomoči pri kompetentnih osebah, kontrola nad učenjem in uporaba strategij za učenje geografije.
Ključne besede:samoregulacija, samovrednotenje, iskanje socialne pomoči, kontrola nad učenjem, strategije učenja, pouk geografije
Leto izida:2015
Št. strani:str. 107-118
Številčenje:št. 1, Letn. 10
ISSN:1854-665X
UDK:373.3:91
COBISS_ID:21995272 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1854-665X
NUK URN:URN:SI:UM:DK:S6O6U0UP
Avtorske pravice:Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru
Število ogledov:221
Število prenosov:45
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za geografijo
Založnik:Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru
ISSN:1854-665X
COBISS.SI-ID:229718016 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Self-regulation competences for improving weaker points in geography learning in elementary school
Opis:The article is based on the thesis entitled Self-regulated Learning of geography in elementary school (Knez 2015) where we examined the situation in the field of self-regulation competencies among 200 primary school pupils attending grades 6-9. Self-regulated learning can improve the weaker points in geography. However, pupils need to have certain self-regulation competences to do so. The research pointed to the incompetence of pupils in many self-regulation areas - the perception of learning geography, self-assessment, seeking help with competent persons, control over learning and using strategies for learning geography.
Ključne besede:self-regulation, self-assessment, seeking social assistance, learning strategies, geography


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za geografijo

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici