Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza uporabniške izkušnje spletne video storitve v Sloveniji
Avtorji:
ID
Junež, Nataša
(Avtor)
ID
Debevc, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Junez_Natasa_2018.pdf
(2,26 MB)
MD5: 3FF01A83F302BC21E4D72107DBFF8E47
PID:
20.500.12556/dkum/38272675-f14a-406b-980b-419e77253386
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Magistrsko delo obravnava tematiko uporabniške izkušnje, ki je v tesni povezavi s pojmom uporabnost. Za lažje razumevanje sinergije med njima lahko povzamemo, da uporabniška izkušnja predstavlja emocije oz. dobro počutje uporabnika med interakcijo s storitvijo, ki mora biti za popolno zadovoljstvo tudi uporabna. Na podlagi pregleda teorije in že obstoječih študij smo zastavili koncept raziskave, katere glavni namen je bil vrednotenje uporabnosti in uporabniške izkušnje spletne video storitve Voyo pri novih uporabnikih. Za potrebe testiranja smo v raziskavo vključili kombinacijo kvantitativnih in kvalitativnih metod, pridobljeni rezultati pa interpretirajo kako testiranci ocenjujejo uporabnost spletne video storitve ter kakšna je njihova uporabniška izkušnja po enotedenski uporabi.
Ključne besede:
tehnologija OTT
,
uporabniška izkušnja
,
uporabnost
,
metode vrednotenja
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
N. Junež
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-69990
UDK:
004.774(043.2)
COBISS.SI-ID:
21498646
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:TMEAP9XC
Datum objave v DKUM:
04.06.2018
Število ogledov:
1831
Število prenosov:
172
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JUNEŽ, Nataša, 2018,
Analiza uporabniške izkušnje spletne video storitve v Sloveniji
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Junež. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69990
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Promocija zdravja na delovnem mestu
Promocija zdravja na delovnem mestu v Summit centru
Promocija zdravja na delovnem mestu
Promocija zdravja na delovnem mestu v podjetju X
Promocija zdravja na delovnem mestu pri malih delodajalcih
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Promocija zdravja na delovnem mestu v podjetju X
Promocija zdravja na delovnem mestu
Promocija zdravja na delovnem mestu v izbranem podjetju
Promocija zdravja na delovnem mestu pri zaposlenih v ambulantah družinske medicine
Vpliv aktivnosti za zdravje na delovnem mestu na produktivnost, zavzetost ter zadovoljstvo zaposlenih
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
24.03.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
User experience analysis of web-based video delivery in Slovenia
Opis:
The master's thesis deals with the theme of the user experience, which is closely related to the term usability. In order to understand the synergy between them better, we can sum up that the user experience represents emotions, the well-being of the user while interacting with the service, which must be for complete satisfaction also useful. Based on a review of the theory and already existing studies we set up a research concept with the main purpose to evaluate the usability and user experience of Voyo's online video service for new users. For the purposes of testing, we included a combination of quantitative and qualitative methods in the survey, the obtained results interpret how the testers evaluate the usability of the online video service and what is their user experience after a one-week use.
Ključne besede:
technology OTT
,
user experience
,
usability
,
research methods
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj