Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Namizne matematične igre zasnovane na podlagi otroške literature
Avtorji:
ID
Nunčič, Tjaša
(Avtor)
ID
Lipovec, Alenka
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Antolin Drešar, Darja
(Komentor)
Datoteke:
VS_Nuncic_Tjasa_2018.pdf
(2,56 MB)
MD5: FF8FDCCD57D054798A2A8A8B27E25469
PID:
20.500.12556/dkum/bbb300f4-e508-40cf-9d45-b946fcb6a234
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomskem delu z naslovom Namizne matematične igre, zasnovane na podlagi otroške literature smo želeli pokazati, da lahko izdelamo namizno matematično igro na podlagi kakršnekoli otroške literature. Diplomsko delo, ki je nastalo po ideji, predstavljeni v članku Developing Math Games Based on Children’s Literature, je sestavljeno iz teoretičnega, empiričnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili potek pouka matematike v vrtcu, se dotaknili vloge vzgojitelja v okviru matematičnih dejavnosti, predstavili različne matematične igre, opisali knjigo Zverjasec in predstavili postopek izdelave dveh namiznih iger na podlagi izbrane knjige. V okviru praktičnega dela smo matematični igri, ki smo ju izdelali, preizkusili z otroki. Dejavnost smo izvedli z najstarejšimi otroki (5–6 let) v vrtcu. Otroke smo najprej seznanili z zgodbo in nato z izdelanima matematičnima igrama. Izdelali smo tudi Zverjaščev kotiček, v katerem so se otroci lahko igrali tudi v naslednjih dneh. V empiričnem delu smo s pomočjo grafičnih prikazov predstavili ugotovitve evalvacije vpeljave dveh matematičnih iger, izdelanih na osnovi otroške literature, v vrtec. Rezultati so pokazali, da so otroci izdelani igri in zgodbo povezali; da so pravila in potek igre Zverjaščeva dolga pot razumeli bolje od pravil in poteka igre Lešnikova steza, vendar pa so se igro Lešnikova steza raje igrali.
Ključne besede:
matematika
,
otroška literatura
,
predšolski otroci
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Nunčič]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-69909
UDK:
373.2.091.3:51(043.2)
COBISS.SI-ID:
23840008
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:LWKKCVVT
Datum objave v DKUM:
29.05.2018
Število ogledov:
2141
Število prenosov:
340
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
NUNČIČ, Tjaša, 2018,
Namizne matematične igre zasnovane na podlagi otroške literature
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Nunčič. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69909
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učni načrt
Učni načrt
Učni načrt
Aktivnosti s ploščicami za vzorčke
Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Dinamika prostorskih linijskih elementov z interpolacijo deformacijskih količin
Inženirske konstrukcije iz lepljenega lameliranega lesa v Sloveniji
Dynamics of spatial beam structures using quaternion parametrization of rotations
Analiza novega hladilnega stolpa v Šoštanju na vpliv vetra
Analiza in projektiranje večetažne poslovne stavbe v Celju
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
13.03.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Math board games based on children's literature
Opis:
The thesis titled Mathematical board games developed on the basis of children's literature aims to prove that mathematical board games can be created on the basis of any type of children's literature. The thesis, which is based on the idea presented by the article titled Developing Math Games Based on Children’s Literature, consists of three parts: theoretical, empirical and practical. The theoretical part presents how mathematics is taught in kindergarten, the role of the pre-school teacher in mathematical activities, and various mathematical games. We have also described the book titled The Gruffalo and the method of developing two board games based on the chosen book. For the practical part of the thesis, we tested the homemade mathematical games with children. The activity was performed in a kindergarten with the eldest children (aged 5 to 6). The children first learned about the story and were then presented with the developed mathematical games. We also built the so-called Gruffalo's Nook, where the children were able to play in the following days. The empirical part of the thesis uses various graphs to present the results of the evaluation of introducing two mathematical games based on children's literature in kindergarten. The results have shown that children recognised the connection between the games and the story; that their understanding of the rules and gameplay of the game titled The Gruffalo's Long Way was better in comparison to the game titled The Hazelnut Trail, but they enjoyed playing the last one more than the first one.
Ključne besede:
mathematics
,
children's literature
,
pre-school children
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj