| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Namizne matematične igre zasnovane na podlagi otroške literature
Avtorji:ID Nunčič, Tjaša (Avtor)
ID Lipovec, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Antolin Drešar, Darja (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Nuncic_Tjasa_2018.pdf (2,56 MB)
MD5: FF8FDCCD57D054798A2A8A8B27E25469
PID: 20.500.12556/dkum/bbb300f4-e508-40cf-9d45-b946fcb6a234
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Namizne matematične igre, zasnovane na podlagi otroške literature smo želeli pokazati, da lahko izdelamo namizno matematično igro na podlagi kakršnekoli otroške literature. Diplomsko delo, ki je nastalo po ideji, predstavljeni v članku Developing Math Games Based on Children’s Literature, je sestavljeno iz teoretičnega, empiričnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili potek pouka matematike v vrtcu, se dotaknili vloge vzgojitelja v okviru matematičnih dejavnosti, predstavili različne matematične igre, opisali knjigo Zverjasec in predstavili postopek izdelave dveh namiznih iger na podlagi izbrane knjige. V okviru praktičnega dela smo matematični igri, ki smo ju izdelali, preizkusili z otroki. Dejavnost smo izvedli z najstarejšimi otroki (5–6 let) v vrtcu. Otroke smo najprej seznanili z zgodbo in nato z izdelanima matematičnima igrama. Izdelali smo tudi Zverjaščev kotiček, v katerem so se otroci lahko igrali tudi v naslednjih dneh. V empiričnem delu smo s pomočjo grafičnih prikazov predstavili ugotovitve evalvacije vpeljave dveh matematičnih iger, izdelanih na osnovi otroške literature, v vrtec. Rezultati so pokazali, da so otroci izdelani igri in zgodbo povezali; da so pravila in potek igre Zverjaščeva dolga pot razumeli bolje od pravil in poteka igre Lešnikova steza, vendar pa so se igro Lešnikova steza raje igrali.
Ključne besede:matematika, otroška literatura, predšolski otroci
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Nunčič]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-69909 Novo okno
UDK:373.2.091.3:51(043.2)
COBISS.SI-ID:23840008 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LWKKCVVT
Datum objave v DKUM:29.05.2018
Število ogledov:2141
Število prenosov:340
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
NUNČIČ, Tjaša, 2018, Namizne matematične igre zasnovane na podlagi otroške literature [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Nunčič. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69909
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.03.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Math board games based on children's literature
Opis:The thesis titled Mathematical board games developed on the basis of children's literature aims to prove that mathematical board games can be created on the basis of any type of children's literature. The thesis, which is based on the idea presented by the article titled Developing Math Games Based on Children’s Literature, consists of three parts: theoretical, empirical and practical. The theoretical part presents how mathematics is taught in kindergarten, the role of the pre-school teacher in mathematical activities, and various mathematical games. We have also described the book titled The Gruffalo and the method of developing two board games based on the chosen book. For the practical part of the thesis, we tested the homemade mathematical games with children. The activity was performed in a kindergarten with the eldest children (aged 5 to 6). The children first learned about the story and were then presented with the developed mathematical games. We also built the so-called Gruffalo's Nook, where the children were able to play in the following days. The empirical part of the thesis uses various graphs to present the results of the evaluation of introducing two mathematical games based on children's literature in kindergarten. The results have shown that children recognised the connection between the games and the story; that their understanding of the rules and gameplay of the game titled The Gruffalo's Long Way was better in comparison to the game titled The Hazelnut Trail, but they enjoyed playing the last one more than the first one.
Ključne besede:mathematics, children's literature, pre-school children


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici