Naslov: | Primerjalna analiza spletnih trgovin slovenskih telekomunikacijskih podjetij |
---|
Avtorji: | ID Mlakar, Anita (Avtor) ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Mlakar_Anita_2018.pdf (1,62 MB) MD5: 8C1DE7F334FAC1848129EB36448783F9 PID: 20.500.12556/dkum/e93eba33-9b34-4555-b30c-0b98d1e9950b
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo diplomskega projekta/projektno delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Elektronsko poslovanje in z njim povezana spletna trgovina sta pomembna elementa današnjega časa. Smo v času, ko ne preživimo niti dneva brez uporabe telefona, tablice ali računalnika. Splet nas spremlja na vsakem koraku, saj lahko preko telefona kjerkoli in kadarkoli preverimo ter izbrskamo vse, kar nas zanima. Zelo pomembno je, da podjetja ustvarjajo spletne trgovine, saj na ta način pripomorejo k lastni prepoznavnosti in večjemu dobičku. Bistvenega pomena ni to, da ima podjetje ustvarjeno spletno trgovino, temveč mora biti le-ta hitro obvladljiva, funkcionalna in lepo urejena. Na splet dostopajo tako mladi kot starejši ljudje, zato mora biti trgovina prilagojena ciljnim kupcem ter ponujati izdelke in storitve za vse generacije, saj se le-te razlikujejo glede na njihove potrebe in želje.
Glavni cilj diplomskega projekta je bil predstavitev elektronskega poslovanja, spletne trgovine ter analiza treh slovenskih telekomunikacijskih spletnih trgovin, in sicer A1, Boba in Telekoma. Na podlagi predelane teorije, vseh pridobljenih informacij in lastne presoje smo naredili analizo spletnih trgovin – opredelili smo njihove prednosti in slabosti. Vse spletne trgovine so nazorne, dokaj preproste in so nas vizualno pritegnile. Pri analizi smo upoštevali vse kriterije za presojo: videz spletne trgovine ter njeno vsebino in funkcionalnost.
Spletni trgovini Telekoma in A1 sta si zelo podobni glede izdelkov, storitev in aplikacije, ki jih ponujata, vendar je Telekom nasploh bolj razširjen in prepoznaven ter ponuja več storitev, medtem ko ima Bob zelo malo ponudbo in je bolj primeren za starejše uporabnike. Na podlagi vseh ugotovitev ter lastne ocene in presoje smo za najboljšo spletno trgovino izmed ocenjenih spletnih trgovin izbrali trgovino A1, ker nas je takoj pritegnila z dizajnom začetne in ostalih strani, vsebino, ponudbo, kakovostjo iskalnikov, preglednostjo ter ostalo usklajenostjo. |
---|
Ključne besede: | elektronsko poslovanje, spletna trgovina, internet, spletna prodaja, analiza spletnih trgovin. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [A. Mlakar] |
---|
Leto izida: | 2018 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-69319  |
---|
UDK: | 004.738.5 |
---|
COBISS.SI-ID: | 13055772  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:VITCARLM |
---|
Datum objave v DKUM: | 13.07.2018 |
---|
Število ogledov: | 2438 |
---|
Število prenosov: | 275 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
MLAKAR, Anita, 2018, Primerjalna analiza spletnih trgovin slovenskih telekomunikacijskih podjetij [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Mlakar. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69319
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |