Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Finančna in marketinška analiza za čebelarstvo Ciglarič
Avtorji:
ID
Žibrat, Maja
(Avtor)
ID
Pažek, Karmen
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Pavlovič, Martin
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Zibrat_Maja_2017.pdf
(1,79 MB)
MD5: AA4726593923E6970C058E91C3327669
PID:
20.500.12556/dkum/4bd29ff0-9080-414f-a6f9-b5a110a7098f
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Opis:
V magistrski nalogi sta predstavljeni finančna in marketinška analiza Čebelarstva Ciglarič. V prvem delu naloge je s statističnimi podatki opisano stanje čebelarstva v Sloveniji, Evropski uniji in v svetu. V raziskavi so bili uporabljeni naslednji metodološki pristopi: deduktivni pristop na osnovi preučene literature, ki je predstavljena v prvem delu. Istočasno so opredeljene tudi raziskovalne hipoteze, katerih empirična verifikacija je razvidna iz drugega, empiričnega dela magistrske naloge. Ugotovljeno je, da čebelarstvo posluje ekonomsko upravičeno, saj je koeficient ekonomičnosti 1,28 in finančni rezultat dosega vrednost 1.236,13 €. Odločitev za preureditev čebelnjaka za apiterapijo je ocenjena kot finančno smiselna, saj se investicija v vrednosti 9.629, 2 € ob predpostavljenih vhodnih parametrih analize povrne v 5. letu poslovanja, ko NSV vrednost doseže 1.415,19 €. Ugodna je tudi ISD, ki doseže vrednost 13,42 %. V sklopu marketinške analize je ugotovljeno, da promocija pozitivno vpliva na prepoznavnost podjetja, s tem pa tudi na donosnost. Obravnavani sta bili dve leti poslovanja čebelarstva. Leto 2008 na začetku prodaje medu in 2016, ko je že bila vzpostavljena mreža strank in vpeljane promocijske dejavnosti. Prodaja se je dvignila za 66,6 % in s tem za prav toliko tudi promet.
Ključne besede:
čebelarstvo
,
ekonomika
,
finančna analiza
,
marketinška analiza
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-69204
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UANEM4QN
Datum objave v DKUM:
22.12.2017
Število ogledov:
2000
Število prenosov:
238
Metapodatki:
Področja:
FKBV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽIBRAT, Maja, 2017,
Finančna in marketinška analiza za čebelarstvo Ciglarič
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 8 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69204
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
07.12.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Financial and marketing analysis for the Ciglarič beekeeping company
Opis:
This thesis introduces financial and marketing analysis of the Ciglarič beekeeping company. The first part consists of statistical data and description of conditions of beekeeping in Slovenia, the European Union, and around the world. The following methodological approaches were used in the research: deductive approach based on the studied literature, which is presented in the first part of the thesis. Research hypotheses are also defined, the empirical verification of which is evident from the second, empirical part of the thesis. It has been determined that the beekeeping company functions economically justified, since the business efficiency coefficient is 1.28 and the financial plan reaches the value of € 1,236.13. The decision to reorganize the bee house was financially sensible, since the investment worth € 9,629.2 will, according to assumed input parameters of the analysis, be reimbursed after five years of business, when the NPV reaches the value of € 1,415.19. The IRR is also favorable, it reaches the value of 13.42%. The marketing analysis determined that promotion has positive effect on the company's recognizability, which also contributes to profitability. Two business years of the beekeeping company were analyzed. The year 2008, when the company began selling honey, and the year 2016, when the network of clients was already established and the promotional activities were introduced. The sales have gone up by 66.6%, and so did the turnover.
Ključne besede:
beekeeping
,
economics
,
financial analysis
,
marketing analysis
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj