| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Finančna in marketinška analiza za čebelarstvo Ciglarič
Avtorji:ID Žibrat, Maja (Avtor)
ID Pažek, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pavlovič, Martin (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Zibrat_Maja_2017.pdf (1,79 MB)
MD5: AA4726593923E6970C058E91C3327669
PID: 20.500.12556/dkum/4bd29ff0-9080-414f-a6f9-b5a110a7098f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Opis:V magistrski nalogi sta predstavljeni finančna in marketinška analiza Čebelarstva Ciglarič. V prvem delu naloge je s statističnimi podatki opisano stanje čebelarstva v Sloveniji, Evropski uniji in v svetu. V raziskavi so bili uporabljeni naslednji metodološki pristopi: deduktivni pristop na osnovi preučene literature, ki je predstavljena v prvem delu. Istočasno so opredeljene tudi raziskovalne hipoteze, katerih empirična verifikacija je razvidna iz drugega, empiričnega dela magistrske naloge. Ugotovljeno je, da čebelarstvo posluje ekonomsko upravičeno, saj je koeficient ekonomičnosti 1,28 in finančni rezultat dosega vrednost 1.236,13 €. Odločitev za preureditev čebelnjaka za apiterapijo je ocenjena kot finančno smiselna, saj se investicija v vrednosti 9.629, 2 € ob predpostavljenih vhodnih parametrih analize povrne v 5. letu poslovanja, ko NSV vrednost doseže 1.415,19 €. Ugodna je tudi ISD, ki doseže vrednost 13,42 %. V sklopu marketinške analize je ugotovljeno, da promocija pozitivno vpliva na prepoznavnost podjetja, s tem pa tudi na donosnost. Obravnavani sta bili dve leti poslovanja čebelarstva. Leto 2008 na začetku prodaje medu in 2016, ko je že bila vzpostavljena mreža strank in vpeljane promocijske dejavnosti. Prodaja se je dvignila za 66,6 % in s tem za prav toliko tudi promet.
Ključne besede:čebelarstvo, ekonomika, finančna analiza, marketinška analiza
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-69204 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UANEM4QN
Datum objave v DKUM:22.12.2017
Število ogledov:2000
Število prenosov:238
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FKBV
:
ŽIBRAT, Maja, 2017, Finančna in marketinška analiza za čebelarstvo Ciglarič [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 8 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69204
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.12.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Financial and marketing analysis for the Ciglarič beekeeping company
Opis:This thesis introduces financial and marketing analysis of the Ciglarič beekeeping company. The first part consists of statistical data and description of conditions of beekeeping in Slovenia, the European Union, and around the world. The following methodological approaches were used in the research: deductive approach based on the studied literature, which is presented in the first part of the thesis. Research hypotheses are also defined, the empirical verification of which is evident from the second, empirical part of the thesis. It has been determined that the beekeeping company functions economically justified, since the business efficiency coefficient is 1.28 and the financial plan reaches the value of € 1,236.13. The decision to reorganize the bee house was financially sensible, since the investment worth € 9,629.2 will, according to assumed input parameters of the analysis, be reimbursed after five years of business, when the NPV reaches the value of € 1,415.19. The IRR is also favorable, it reaches the value of 13.42%. The marketing analysis determined that promotion has positive effect on the company's recognizability, which also contributes to profitability. Two business years of the beekeeping company were analyzed. The year 2008, when the company began selling honey, and the year 2016, when the network of clients was already established and the promotional activities were introduced. The sales have gone up by 66.6%, and so did the turnover.
Ključne besede:beekeeping, economics, financial analysis, marketing analysis


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici