| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Model of knowledge management factors and their impact on the organizations' success
Avtorji:ID Kozjek, Domen (Avtor)
ID Ovsenik, Marija (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2017_Kozjek,_Ovsenik_Model_of_Knowledge_Management_Factors_and_their_Impact_on_the_Organizations’_Success.pdf (1013,90 KB)
MD5: 3DCEF4C0AA3DE9CAEDE15AAAD0FF76BA
PID: 20.500.12556/dkum/308c3251-98dd-409b-9398-3ed5e2040a27
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2017.50.issue-2/orga-2017-0008/orga-2017-0008.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Purpose: The purpose of this research is to identify the factors of knowledge which have a significant impact on the outcome (measured as value added per employee) of the company. The existence, long-term survival, profitability, etc. of the company depends on the competitiveness of the products and services (regardless of industry or economic branch). Transformation of “raw materials” into competitive products is possible only with the knowledge of employees. Therefore, it is necessary to identify the factors of knowledge which can influence a positive result of the company. Methodology: We reviewed the relevant literature in the field of knowledge management. On this basis, we summarized the factors of knowledge. We performed a survey among the 69 largest Slovenian commercial companies (public and banking sectors excluded). Based on the research, we developed a regression model of value added per employee in euros. Results: The study showed that, of all factors studied, motivation in the form of assessing employees’ performance has the largest positive correlation with the value added per employee. Furthemore, training for the performance, the use of technological tools and organizational climate can bring significant value added per employee. The most important factor that affects the value added per employee is the industry branch which the company deals with. The factors which follow are the simplicity of using IT tools and the example that the managers give to the employees. Conclusion: A model of knowledge management factors helps to identify which knowledge factors should be given priority to for increasing the company’s performance. The model also considers the industry in which the company operates.
Ključne besede:knowledge management, knowledge factors, human capital
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2017
Št. strani:str. 112-131
Številčenje:Letn. 50, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-69178 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:005.2
COBISS.SI-ID:2048419330 Novo okno
DOI:10.1515/orga-2017-0008 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5P8BSANL
Datum objave v DKUM:04.12.2017
Število ogledov:1588
Število prenosov:388
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.12.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Model dejavnikov managementa znanja in njihov vpliv na uspešnost organizacije
Opis:Namen: Namen raziskave je identifikacija dejavnikov znanja, ki pomembno vplivajo na rezultat merjen v dodani vrednosti na zaposlenega. Dolgoročni obstoj podjetja, profitabilnost, itd. temelji na konkurenčnosti produktov ali storitve organizacije. Transformacija »surovih materialov« v konkurenčne produkte je mogoča samo z znanjem zaposlenih. Zato je pomembno, da identificiramo dejavnike znanja, ki imajo pozitivni vpliv na uspešnost organizacije. Metoda: Proučili smo relevantno literaturo s področja upravljanja z znanjem. Na podlagi tega smo povzeli dejavnike znanja. Izvedli smo anketo med 69 največjimi slovenskimi gospodarskimi družbami (javni in bančni sektor sta bila izključena). Na podlagi raziskave smo razvili model dejavnikov znanja v povezavi z dodano vrednostjo na zaposlenega. Rezultati: Raziskava je pokazala, da je motivacija z ocenjevanjem delovne uspešnosti zaposlenih izmed proučevanih dejavnikov v največji pozitivni korelaciji z dodano vrednostjo na zaposlenega v podjetju. Tudi usposabljanje za opravljanje, uporaba tehnoloških orodij in organizacijska klima pomembno doprinesejo k dodani vrednosti na zaposlenega. Najbolj pomemben razlikovalni dejavnik podjetij glede na dodano vrednost na zaposlenega je dejavnost s katero se podjetje ukvarja, naslednja po pomembnosti sta kako enostavna je uporaba informacijskih orodij ter kakšen zgled med zaposlenimi imajo vodje oziroma nadrejeni. Zaključek: Model dejavnikov znanja pomaga identficirati tiste dejavnike znanja katerim bi morali posvetiti dodatno pozornost z namenom povečanja dodane vrednosti na zaposlenega. Model upošteva tudi dejavnost, s katero se podjetje ukvarja.
Ključne besede:upravljanje z znanjem, dejavniki znanja, človeški kapital


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici