| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Fuzzy SERVQUAL analysis in airline services
Avtorji:ID Aydin, Ozlem (Avtor)
ID Pakdil, Fatma (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2008_Aydin,_Pakdil_Fuzzy_SERVQUAL_Analysis_in_Airline_Services.pdf (1,46 MB)
MD5: D698C13425991FF4D7600D0D9F112F14
PID: 20.500.12556/dkum/08e9adfa-5975-4852-98ec-67cc728b18c7
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2008.41.issue-3/v10051-008-0012-8/v10051-008-0012-8.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:This study is aimed at measuring and summarizing the perceived and expected service quality of passengers of an international airline and to provide the passengers' opinions to the decision makers employing fuzzy logic. The appropriate fuzzification procedure was determined to be the trapezoidal membership function. Using SERVQUAL methodology, the optimal fuzzy interval of the gap scores was determined for each item. The interpretations of these fuzzy intervals were categorized into three areas - optimistic, neutral and pessimistic passenger views - to assist the decision makers in identifying which items of services are satisfactory and which are in need of improvement.
Ključne besede:Airline service quality, fuzzy numbers, fuzzy SERVQUAL scores
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2008
Št. strani:str. 108-115
Številčenje:Letn. 41, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-69118 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:656.7:005.336.3
COBISS.SI-ID:244475392 Novo okno
DOI:10.2478/v10051-008-0012-8 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DYAPUEDT
Datum objave v DKUM:30.11.2017
Število ogledov:1175
Število prenosov:372
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
AYDIN, Ozlem in PAKDIL, Fatma, 2008, Fuzzy SERVQUAL analysis in airline services. Organizacija : revija za management, informatiko in kadre [na spletu]. 2008. Vol. 41, no. 3, p. 108–115. [Dostopano 31 marec 2025]. DOI 10.2478/v10051-008-0012-8. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69118
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.11.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Mehka SERVQUAL analiza letalskih storitev
Opis:Cilj te študije je merjenje in analiziranje dosežene in pričakovane kakovosti potniških storitev mednarodne letalske družbe in posredovanje mnenj potnikov s pomočjo mehke logike tistim, ki sprejemajo odločitve. Za mehko proceduro je bila kot primerna sprejeta trapezoidna članska funkcija. Z uporabo servqual metodologije je bil za vsako postavko določen optimalen mehki interval razpona zadetkov. Interpretacije teh mehkih intervalov so bile razporejene v tri področja – optimistična, nevtralna in pesimistična mnenja potnikov – s čimer naj bi pomagali tistim, ki sprejemajo odločitve, pri določanju tega, katere storitve so zadovoljive in katere potrebujejo izboljšave.
Ključne besede:Slovenija, letalski promet, potniški promet, storitve, kvaliteta


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici