| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:A system dynamics model for improving primary education enrollment in a developing country
Avtorji:ID Sekhar Pedamallu, Chandra (Avtor)
ID Ozdamar, Linet (Avtor)
ID Ganesh, LS (Avtor)
ID Weber, Gerhard-Wilhelm (Avtor)
ID Kropat, Erik (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2010_Pedamallu_et_al._A_System_Dynamics_Model_for_Improving_Primary_Education_Enrollment_in_a_Developing_Country.pdf (1,03 MB)
MD5: 7EA1593D31F8ABAD77391C7DA2997263
PID: 20.500.12556/dkum/e10d809e-982b-480e-ac7c-c4ef5fe4c8d0
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2010.43.issue-3/v10051-010-0010-5/v10051-010-0010-5.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:The system dynamics approach is a holistic way of solving problems in real-time scenarios. This is a powerful methodology and computer simulation modeling technique for framing, analyzing, and discussing complex issues and problems. System dynamics modeling is often the background of a systemic thinking approach and has become a management and organizational development paradigm. This paper proposes a system dynamics approach for studying the importance of infrastructure facilities on the quality of primary education system in a developing nation. The model is built using the Cross Impact Analysis (CIA) method of relating entities and attributes relevant to the primary education system in any given community. The CIA model enables us to predict the effects of infrastructural facilities on the community's access of primary education. This may support policy makers to take more effective actions in campaigns that attempt to improve literacy.
Ključne besede:developing countries, system modeling, cross impact analysis, simulation, system dynamics, primary education
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2010
Št. strani:str. 90-101
Številčenje:Letn. 43, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-69067 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:519.711:373.3.091.212.1(100-773)
COBISS.SI-ID:251863296 Novo okno
DOI:10.2478/v10051-010-0010-5 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UU8UGHYB
Datum objave v DKUM:28.11.2017
Število ogledov:1302
Število prenosov:394
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
SEKHAR PEDAMALLU, Chandra, OZDAMAR, Linet, GANESH, LS, WEBER, Gerhard-Wilhelm in KROPAT, Erik, 2010, A system dynamics model for improving primary education enrollment in a developing country. Organizacija : revija za management, informatiko in kadre [na spletu]. 2010. Vol. 43, no. 3, p. 90–101. [Dostopano 23 marec 2025]. DOI 10.2478/v10051-010-0010-5. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69067
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.11.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Model izboljšanja vpisa v osnovnošolsko izobraževanje v državi v razvoju po metodi sistemske dinamike
Opis:Modeli sistemske dinamike so celovita metoda reševanja kompleksnih problemov s pomočjo scenarijev. Omogočajo, da skupaj z metodo računalniške simulacije analiziramo kompleksne probleme. Modeliranje z metodo sistemske dinamike je pogosto osnova za sistemsko razmišljanje in predstavlja managersko in organizacijsko razvojno paradigmo. V članku je opisan pristop na osnovi sistemske dinamike pri raziskavi pomembnosti infrastrukturnih zmogljivosti na kakovost osnovnega izobraževanja v državi v razvoju. Model je izdelan s pomočjo navzkrižne analize vpliva (Cross Impact Analysis - CIA), metode, ki primerja entitete in atribute značilne za osnovno izobraževanje v neki dani skupnosti. Model CIA omogoča, da predvidimo vpliv infra­strukturnih zmogljivosti na dostopnost te skupnosti do osnovnega izobraževanja. To lahko pomaga javnim odločevalcem, da bolj učinkovito planirajo akcije, ki poskušajo izboljšati pismenost.
Ključne besede:dežele v razvoju, osnovne šole, vpis, simulacija, modeli, modeliranje, sistemska dinamika


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici