| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Connection between the originality level of pupils' visual expression in visual arts lessons and their level of tolerance for diversity
Avtorji:ID Huzjak, Miroslav (Avtor)
ID Krajnc, Martina (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2017_Huzjak,_Krajnc_Povezanost_med_ravnijo_izvirnosti_likovnega_izraza_ucencev_pri_pouku_likovne_ume.pdf (684,96 KB)
MD5: EE56E31E7E343440AE3A1D6BE1F5D279
PID: 20.500.12556/dkum/9b5519af-e4f2-4e99-bcf7-f4503e6d6bdb
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2017/2-3/REI_10_2-3_CLANEK4.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:The aim of this research was to examine the connection between the originality level in children's expression during visual art lessons and their level of tolerance for difference. The participants comprised primary school pupils from grades one, two and three, a total of 110. It was confirmed that there was a statistically significant difference between the pupils who had an introduction to the lesson using the didactic model of visual problem-based teaching and those who had not. Learning and setting art terminology, the analysis of motifs and explanation, as well as demonstration of art techniques resulted in a higher level of creativity in visual performance, as well as a higher level of tolerance. It can be concluded that, with the proper choice of didactic models in teaching the visual arts, a wide range of pupil attitudes and beliefs can be improved.
Ključne besede:visual art, didactics, tolerance, originality, strereotype, children's drawing
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2017
Št. strani:str. 191-204
Številčenje:Letn. 10, št. 2/3
PID:20.500.12556/DKUM-68996 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:37.091.3:73
COBISS.SI-ID:23463176 Novo okno
DOI:10.18690/2463-8005.10.2-3.191-204(2017) Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2C1TKIPG
Datum objave v DKUM:16.11.2017
Število ogledov:1250
Število prenosov:428
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
HUZJAK, Miroslav in KRAJNC, Martina, 2017, Connection between the originality level of pupils’ visual expression in visual arts lessons and their level of tolerance for diversity. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2017. Vol. 10, no. 2/3, p. 191–204. [Dostopano 21 januar 2025]. DOI 10.18690/2463-8005.10.2-3.191-204(2017). Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68996
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:16.11.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Povezanost med ravnijo izvirnosti likovnega izraza učencev pri pouku likovne umetnosti in ravnijo njihove strpnosti do raznolikosti
Opis:Cilj raziskave je bil proučiti povezanost med ravnijo izvirnosti likovnega izraza učencev pri pouku likovne umetnosti in ravnijo njihove strpnosti do razlik. Udeleženci so bili učenci prvega, drugega in tretjega razreda osnovne šole, skupaj 110 učencev. Potrjeno je, da je med učenci, ki so imeli uvod v učno uro z uporabo na poučevanju likovnega problema zasnovanega didaktičnega modela, in tistimi, ki ga niso imeli, statistično pomembna razlika. Rezultat učenja in umestitve umetnostnega izrazja, analize motivov in razlage, pa tudi prikaza likovnih tehnik je bil višja raven ustvarjalnosti v likovni izvedbi in višja raven strpnosti. Ugotavljamo, da se z ustrezno izbiro didaktičnega modela pri poučevanju likovne umetnosti močno izboljša širok nabor stališč in prepričanj učencev.
Ključne besede:likovna umetnost, didaktika, strpnost, izvirnost, stereotipi, otroško risanje


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici