| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Does customer loyalty depend on corporate social responsibility?
Avtorji:ID Stanisavljević, Milena (Avtor)
Datoteke:.pdf Nase_gospodarstvoOur_economy_2017_Stanisavljevic_Does_Customer_Loyalty_Depend_on_Corporate_Social_Responsibility.pdf (293,42 KB)
MD5: DCCEB2247B0F963D6FE6826381B6E264
PID: 20.500.12556/dkum/a896f157-6c7c-44bf-9601-dc854aa61eeb
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/ngoe.2017.63.issue-1/ngoe-2017-0004/ngoe-2017-0004.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:This paper presents the results of a study conducted to examine the dependence of customer loyalty on corporate social responsibility (CSR). CSR is a good opportunity for a company’s differentiation, but only if customers value the company’s efforts in this field. Loyalty is a primary goal of each company, but it is influenced by numerous factors. The goal of this paper was to examine if CSR influences customer loyalty as one possible factor. Based on the presented results, management recommendations are provided concerning business strategy, mission, and vision formulation, so companies can fulfill customers’ interests and gain their loyalty.
Ključne besede:corporate social responsibility, loyalty, strategy, management
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2017
Št. strani:str. 38-46
Številčenje:Letn. 63, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-68926 Novo okno
ISSN:0547-3101
UDK:316.62:159.947.23
COBISS.SI-ID:12763932 Novo okno
DOI:10.1515/ngoe-2017-0004 Novo okno
ISSN pri članku:0547-3101
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NGJA3JD8
Datum objave v DKUM:13.11.2017
Število ogledov:12997
Število prenosov:403
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
STANISAVLJEVIĆ, Milena, 2017, Does customer loyalty depend on corporate social responsibility? Naše gospodarstvo : revija za aktualna gospodarska vprašanja [na spletu]. 2017. Vol. 63, no. 1, p. 38–46. [Dostopano 21 marec 2025]. DOI 10.1515/ngoe-2017-0004. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68926
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Naše gospodarstvo : revija za aktualna gospodarska vprašanja
Skrajšan naslov:Naše gospod.
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Društvo ekonomistov Maribor, Ekonomski center Maribor
ISSN:0547-3101
COBISS.SI-ID:751364 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.11.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?
Opis:V prispevku so predstavljeni rezultati raziskave, ki je bila izvedena, da bi proučili odvisnost zvestobe kupcev od družbene odgovornosti podjetij. Družbena odgovornost je dobra priložnost za diferenciacijo podjetja, a le, če stranke cenijo njegova prizadevanja na tem področju. Zvestoba je primarni cilj vsakega podjetja, vendar nanjo vplivajo številni dejavniki. Cilj tega prispevka je proučiti, ali družbena odgovornost podjetij kot eden od mogočih dejavnikov vpliva na zvestobo kupcev. Na podlagi predstavljenih rezultatov je mogoče podati priporočila za upravljanje, ki zadevajo poslovno strategijo, poslanstvo in oblikovanje vizije, da bi podjetje lahko zadovoljilo interese strank in si pridobilo njihovo zvestobo.
Ključne besede:podjetje, družbena odgovornost, zvestoba, strategija, menedžment


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Naše gospodarstvo

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici