| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Supporting learning skills in visual art classes : The benefits of teacher awareness
Avtorji:ID Arov, Helen (Avtor)
ID Jõgi, Anna-Liisa (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2017_Arov,_Jogi_Razvoj_ucnih_spretnosti_pri_pouku_likovne_umetnosti.pdf (550,91 KB)
MD5: BABE9781959E190632951D0A75EB3297
PID: 20.500.12556/dkum/dfe0cd84-e696-4b55-9e16-a2eab2419ad1
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2017/2-3/REI_10_2-3_CLANEK1.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:This study focused on middle school art teachers supporting the development of students' learning skills, specifically their awareness of the framework of learning skills. It also looked at the relations between the teaching practices teachers use for supporting learning skills and students' learning motivation in art classes. The study combined qualitative and quantitative research methods. The class observations and interviews were conducted with ten Estonian middle school art teachers. One hundred and forty-eight students from the observed classes filled out the learning motivation questionnaire about their interest and achievement goals in visual arts. The study draws attention to the importance of teachers being aware of and valuing learning skills alongside subject specific knowledge, as it could enhance students' autonomous motivation and support adaptive goal setting.
Ključne besede:learning skills, learning motivation, teaching practices, middle school, art education
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2017
Št. strani:str. 145-161
Številčenje:Letn. 10, št. 2/3
PID:20.500.12556/DKUM-68918 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:373.5:7
COBISS.SI-ID:23446024 Novo okno
DOI:10.18690/1855-4431.10.2-3.145-162(2017) Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UMHFKLQA
Datum objave v DKUM:13.11.2017
Število ogledov:1914
Število prenosov:250
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
AROV, Helen in JÕGI, Anna-Liisa, 2017, Supporting learning skills in visual art classes : The benefits of teacher awareness. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2017. Vol. 10, no. 2/3, p. 145–161. [Dostopano 16 marec 2025]. DOI 10.18690/1855-4431.10.2-3.145-162(2017). Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68918
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.11.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razvoj učnih spretnosti pri pouku likovne umetnosti : prednosti ozaveščenosti učiteljev
Opis:V raziskavi proučujemo razvoj učnih spretnosti učencev in zavedanje okvirjev učnih spretnosti pri učiteljih likovne umetnosti na srednji šoli. Ukvarjamo se tudi z odnosom med učnimi praksami, ki jih uporabljajo učitelji pri razvoju učnih sposobnosti, ter z učno motivacijo dijakov pri urah likovne umetnosti. V raziskavi sta bili uporabljeni kvalitativna in kvantitativna metodologija. Spremljanje pouka likovne umetnosti in intervjuji so bili izvedeni na vzorcu desetih učiteljev likovne umetnosti na estonskih srednjih šolah, vprašalnik o učni motivaciji, interesih in ciljih likovne umetnosti pa je izpolnilo 148 dijakov iz opazovanih razredov. Raziskava poudarja pomen učiteljevega zavedanja vrednosti učnih spretnosti ob specifičnih predmetnih znanjih, s čimer se izboljšujeta dijakova avtonomna motivacija in fleksibilno, prilagodljivo določanje ciljev pouka.
Ključne besede:učne spretnosti, učna motivacija, načini poučevanja, srednja šola, likovna vzgoja


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici