Naslov: | Vpliv izbranih učnih metod in oblik na učne rezultate pri pouku geografije v 7. razredu osnovne šole : magistrsko delo |
---|
Avtorji: | ID Matjašič Filipič, Lana (Avtor) ID Kolnik, Karmen (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Matjasic_Filipic_Lana_2016.pdf (1,88 MB) MD5: 2E8D5DCA856AF18BAF2500959846E14A PID: 20.500.12556/dkum/78c18e65-6181-4b19-a5ba-2f8f64d7d081
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | Geografsko izobraževanje je za družbo izjemnega pomena. Zaradi svoje izjemno široke izobraževalne vsebine je geografija tako naravoslovna kot družboslovna veda.
Za uresničevanje ciljev pri predmetu geografija so izjemnega pomena pristopi k učenju in poučevanju geografije. Za pouk geografije je pomembno, da ne temelji zgolj na učenju in pomnjenju dejstev. Pomembno je, da učenci pri pouku geografije s pomočjo raziskovalnega dela samostojno prihajajo do spoznanj na področju zakonitosti v naravi in družbi.
V teoretičnem delu smo predstavili predmet geografije v osnovni šoli z vidika izobraževalnih ciljev in vsebin, ki so zapisani v učnem načrtu za predmet geografija v osnovni šoli. S teoretičnega vidika smo osvetlili učne oblike in metode pouka. Poudarili smo tiste učne oblike in metode, ki so posebej značilne za pouk geografije.
V empiričnem delu nas je zanimalo, pri kateri od izbranih učnih oblik so učenci dosegli najvišji učni rezultat. Ugotovili smo, da so najvišji učni rezultat dosegli pri frontalni učni obliki pouka z uporabo računalnika kot učnim sredstvom.
Do učnega rezultata pri pouku geografije smo prišli z merjenjem in vrednotenjem znanja. Prav je, da proces vrednotenja zaključimo s povratno informacijo, ki učitelju služi za nadaljnje načrtovanje in izboljšanje vzgojno-izobraževalnega dela, učencu pa za analizo lastnega znanja in postavitev ciljev za nadaljnje delo.
Ključne besede: geografija, geografsko izobraževanje, učenje, učne oblike, učne metode, proces, preverjanje, ocenjevanje in vrednotenje. |
---|
Ključne besede: | geografija, geografsko izobraževanje, učenje, učne oblike, učne metode, učni proces, preverjanje, ocenjevanje, vrednotenje, magistrska dela |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | [L. Matjašič Filipič] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
Leto izvedbe: | 2016 |
---|
Št. strani: | 123 f., 5 f. pril. |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-68901  |
---|
UDK: | 37.091.3:91(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 22934280  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:XZUITQYY |
---|
Datum objave v DKUM: | 10.11.2017 |
---|
Število ogledov: | 2175 |
---|
Število prenosov: | 365 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FF
|
---|
:
|
MATJAŠIČ FILIPIČ, Lana, 2016, Vpliv izbranih učnih metod in oblik na učne rezultate pri pouku geografije v 7. razredu osnovne šole : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : L. Matjašič Filipič. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68901
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |