Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Samovrednotenje nadarjenih učencev
Avtorji:
ID
Stopar, Laura
(Avtor)
ID
Košir, Katja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Stopar_Laura_2017.pdf
(1,41 MB)
MD5: C8C759B03AAB8A8FA145B5440C42C592
PID:
20.500.12556/dkum/bbab07e7-91ce-47df-81a0-62d5f407d068
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Namen magistrske naloge je bil pridobiti vpogled v razumevanje lastne nadarjenosti identificiranih nadarjenih učencev ter v njihovo samopodobo in samovrednotenje. Zanimalo me je tudi, kako mislijo, da vrstniki dojemajo njihovo nadarjenost, ter njihova zaznava lastne sprejetosti med vrstniki v razredu. Hkrati pa sem želela ugotoviti, kako nadarjeni učenci ocenjujejo načine dela z nadarjenimi učenci, v katere so vključeni. Skozi intervjuje z nadarjenimi učenci sem želela dobiti vpogled v njihovo samopodobo ter samozaznavo sprejetosti med vrstniki. V raziskavo so bili vključeni nadarjeni učenci starosti od enajst do petnajst let, torej nadarjeni učenci od šestega do devetega razreda osnovne šole. Skupaj je bilo v raziskavo vključenih dvanajst nadarjenih učencev treh osnovnih šol. Uporabila sem kvalitativno neeksperimentalno metodo empiričnega raziskovanja – intervju. Podatke sem obdelala s pomočjo kvalitativne vsebinske analize, ki vključuje naslednje faze: transkribiranje, določanje enot kodiranja, določanje pojmov, določanje kategorij in formulacijo teorije. Pridobljenih podatkov nisem posploševala na populacijo, saj gre za intervjuje, kjer sem pridobila mnenja dvanajstih nadarjenih učencev. Celostno gledano so si bili odgovori med seboj precej podobni. Redki so bili takšni, ki so si popolnoma nasprotovali. Intervjuvani nadarjeni učenci so v večini učenci, ki vedo in se zavedajo svoje nadarjenosti, jo negujejo in so za uspeh pripravljeni vložiti trud. Zaradi svoje nadarjenosti niso obravnavani drugače. Njihov odnos s sošolci je dober in se v glavnem razumejo z vsemi. Načeloma imajo pravo mero samozavesti, pogosteje so premalo kot pretirano samozavestni. Ti učenci imajo veliko hobijev in obšolskih dejavnosti, zanimajo jih različne stvari. Dojemajo se kot priljubljene med vrstniki ali pa nekje v sredini. Poznajo svoja močna in šibka področja, povezujejo pa jih predvsem s šolskimi predmeti.
Ključne besede:
nadarjeni učenci
,
samopodoba
,
miselna naravnanost
,
kvalitativno raziskovanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[L. Stopar]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-68778
UDK:
159.924-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:
23459592
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:GCWRUTSL
Datum objave v DKUM:
13.11.2017
Število ogledov:
1720
Število prenosov:
279
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
STOPAR, Laura, 2017,
Samovrednotenje nadarjenih učencev
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : L. Stopar. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68778
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Reducing carbon footprint in an oem supply chain caused by inadequate interpretation of x-ray results of hidden defects in ductile iron castings
Poznavanje ogljičnega odtisa v slovenskih organizacijah
Učinki uvajanja električnih vozil kot prispevek k nizkoogljični družbi na primeru podjetija Armarium
Zelena energetika?
Modeliranje ogljičnega odtisa metilirane melaminske smole
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Obvladovanje ogljičnega odtisa v podjetju Lotrič meroslovje
Green energy hubs for the military that can also support the civilian mobility sector with green hydrogen
Obvladovanje ogljičnega odtisa v proizvodnih podjetjih
Merjenje ogljičnega odtisa v izbranem podjetju
Trajnostne strategije za ublažitev tveganja v dobavnih verigah pametnih števcev
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:
17.10.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Self-Evaluation of gifted students
Opis:
The purpose of the master's thesis was to gain the insight into the understanding of the identified talented students’ own talent, and their self-image and self-evaluation. I was also interested in their opinion about perceiving their talent by the peers, and their perception of their own acceptance amongst their peers in the classroom. At the same time, I wanted to find out how gifted students evaluate the activities in which they are involved as talented students. Throughout the interviews with talented students, I wanted to get an insight into their self-image as well as self-awareness of the acceptance among the peers. The survey included talented students between the age of 11 and 15, which is from the sixth to the ninth grade of elementary school. Altogether twelve talented students from three elementary schools were included in the study. I used a qualitatively non-experimental method of empirical research - an interview. I processed the data by means of a qualitative content analysis involving the following phases; transcribing, determining coding units, determining terms, determining categories and formulating the theory. I did not generalize the acquired data to the whole population since these were interviews in which I obtained the opinions of twelve talented students. Overall, the answers were quite similar and fully opposed answers were rare. Interviewed students are in the majority students who know and are aware of their talents, nurture it and are prepared to put a lot of effort for their success. They are not treated differently because of their talents. Their relationship with classmates is good and they generally get along well with everyone. In general, they have the right degree of self-esteem, however, they are more often not confident enough, rather than being overconfident. These students have many hobbies and extra-curricular activities, and are interested in various things. They perceive themselves as favourites among peers or somewhere in the middle. They are aware of their strengths and weaknesses, and others mainly connect them with school objects.
Ključne besede:
talented students
,
self-image
,
mental attitude
,
qualitative research
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj