Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv osnovnošolskega okolja na razvoj potencialov nadarjenih učencev
Avtorji:
ID
Levašič, Mitja
(Avtor)
ID
Vršnik Perše, Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Levasic_Mitja_2017.pdf
(1,82 MB)
MD5: 77D8C8A6EDA4C86DF9C2F77BCCDF1EB5
PID:
20.500.12556/dkum/13d6ba99-a8e0-4df6-85df-00c3ee30a7b1
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Nadarjeni učenci so osebe, ki imajo, v primerjavi z njihovimi vrstniki, nadpovprečne sposobnosti oziroma izkazujejo nadpovprečne dosežke. Skozi proces razvijanja teh sposobnosti jim mora okolje zagotoviti določene možnosti, s katerimi lahko kar se da najbolje izkoristijo svoj potencial. Pri tem je šolsko okolje še kako pomembno, saj nadarjeni otroci bistven del razvoja dosežejo prav v okviru šole. Šola, učitelji in svetovalni delavci morajo nadarjenemu učencu ponuditi okolje, kjer bo kakovostno razvil svoja znanja in sposobnosti. Magistrsko delo se je osredotočilo predvsem na vpliv šole oziroma strokovnih delavcev v šoli na nadarjene učence oziroma na vprašanje, ali so v šoli potrebe nadarjenih učencev zadovoljene. Nadarjeni učenci imajo na določenih področjih večje zahteve kot njihovi nenadarjeni sošolci, zato nas je zanimalo predvsem, ali šole uspejo te zahteve uresničiti in ali obstaja dovolj velika podpora šolskega kadra za uspešno spodbujanje razvoja nadarjenih učencev. V teoretičnem delu smo se osredotočili predvsem na definicijo in značilnosti nadarjenosti, postopek in organizacijo odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci, vlogo osnovne šole glede nadarjenih učencev ter socialno-družbeno plat nadarjenih učencev. V empiričnem delu smo ugotavljali mnenja nadarjenih otrok v smislu njihovih potreb in opazovanj ter vloge učiteljev pri učnem delu z njimi. Pri tem se je ugotavljalo določene aspekte učiteljev, saj nas je zanimala predvsem povezanost med mnenji oziroma določeno odstopanje. V vzorec je bilo zajetih 60 nadarjenih učencev in 30 učiteljev, ki so svoja stališča izrazili v vprašalnikih. S pomočjo raziskave je bilo ugotovljeno, da šolsko okolje nadarjenim učencem v našem vzorcu nameni dovolj pozornosti in da so nadarjeni učenci vključeni v okolje, kjer lahko svoje potenciale izkoristijo kakovostno. Pri tem so seveda določena odstopanja, ki nakazujejo, da stanje ni popolno, saj so določena mnenja razdvojena, obstaja pa tudi manjši delež nezadovoljstva. Ta je predvsem prisoten v odnosu učitelja do učenca in ne v strokovnosti oziroma nestrokovnosti učitelja. Na podlagi teh ugotovitev so bili podani tudi predlogi, na katerih področjih bi bilo potrebno intenzivno nadgraditi delo z nadarjenimi učenci.
Ključne besede:
nadarjenost
,
nadarjeni učenci
,
učitelji
,
šola
,
razvijanje nadarjenosti
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Levašič]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-68766
UDK:
159.924.7-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:
23510536
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:7PSOG1AA
Datum objave v DKUM:
13.12.2017
Število ogledov:
1772
Število prenosov:
281
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LEVAŠIČ, Mitja, 2017,
Vpliv osnovnošolskega okolja na razvoj potencialov nadarjenih učencev
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Levašič. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68766
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
CHARACTERIZATION OF REDUCIBLE HEXAGONS OF ELEMENTARY BENZENOID GRAPHS
The number of partitions of a non-negative integer
Direct products of complete graphs
GHG emissions reduction based on a heuristic optimization approach
Characterization of reducible hexagons and fast decomposition of elementary benzenoid graphs
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Large sets of long distance equienergetic graphs
Semiregular automorphisms of arc-transitive graphs
Automorphism groups of wreath product digraphs
Automorphism groups of Cayley digraphs of Zp3
The full automorphism group of a Cayley graph
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
13.10.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The influence of primary school environment on giftet students' potencials
Opis:
Gifted students are individuals, who in comparison to their peers have above-average abilities or in other words show exceptional achievements. During the process of developing these abilities the environment must assure certain factors by which gifted children can use their potential the best they can. In doing so, the school environment has a very important role, since the essential part of the gifted children’s growth is achieved during the school time. The school, teachers and school counselors must provide gifted students with the environment, where they can qualitatively develop their knowledge and abilities. The master thesis focuses mainly on the school’s and professional staff’s effect on gifted students or in other words whether the needs of the gifted children in school are satisfied or not. When it comes to a specific field, gifted students have bigger requirements than their ungifted peers, so we were mainly interested if the schools manage to achieve these requirements and if there is a support big enough for a successful encouragement of the gifted students’ progress. The theoretical part of the master thesis focuses on the definition of giftedness and its characteristics, the process and organization of detecting giftedness and its work, the role of the school when it comes to gifted children and social side of gifted students. In the empirical part we wanted to find out the opinions of gifted students on their needs, observations and the role of their teachers when it comes to working with them. We also wanted to find out different aspects of the teachers, because we were interested in the relation between students’ and teachers’ opinions. The sample included 60 gifted students and 30 teachers. They expressed their opinions and views in the questionnaires. The study helped us to determine that when it comes to gifted children the school environment in our sample gives enough attention and that gifted students are included into an environment, where they can qualitatively make use of their potentials. There are some deviations which indicate that the state isn’t perfect because there are certain divided opinions. There is also a low share of dissatisfaction, particularly in the relation between the teacher and the student and not in the teacher’s proficiency or unprofessionalism. Based on the findings we delivered some prepositions on which fields it would be necessary to intensely improve the work with gifted students.
Ključne besede:
giftedness
,
gifted students
,
teachers
,
school
,
developing giftedness
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj