| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učne težave z vidika učiteljev v osnovni šoli
Avtorji:ID Divjak, Petra (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2010_Divjak_Ucne_tezave_z_vidika_uciteljev_v_osnovni_soli.pdf (117,80 KB)
MD5: 18E27DBF5D26FD95070361AF2097B1A4
PID: 20.500.12556/dkum/925e6533-820b-4e12-b49e-0825b26f2d71
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2010/2010_03_st_2_3_revija.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Prispevek predstavlja raziskavo pojava učnih težav, ki so prisotne pri zelo raznoliki skupini učencev slovenskih osnovnih šol, in sicer na podlagi empiričnih podatkov, zbranih v devetnajstih osnovnih šolah. Avtorica ugotavlja ocene učiteljev in drugih strokovnih delavcev s področja učnih težav: kakšno je njihovo prepoznavanje učencev z učnimi težavami, katere oblike pomoči uporabljajo pri delu z učenci z učnimi težavami, kako koordinirajo in načrtujejo delo z učenci z učnimi težavami, kakšna je njihova strokovna usposobljenost na področju dela z učenci z učnimi težavami in katere oblike sodelovanja uporabljajo pri delu s starši ter drugimi posamezniki učencev, ki imajo učne težave. Podatki empiričnih raziskav s področja učnih težav kot enega izmed delov sistema kažejo, da so učne težave največkrat posledica učinkovanja različnih med seboj prepletenih dejavnikov. Prisotne so pri zelo heterogeni skupini učencev z različnimi kognitivnimi, socialnimi, emocionalnimi in drugimi značilnostmi, ki imajo pri učenju pomembno večje težave kot njihovi vrstniki. Posebne vzgojno-izobraževalne potrebe učencev z učnimi težavami so pogosto pogojene tudi z manj ustreznim ali neustreznim procesom poučevanja in učenja.
Ključne besede:učenci s posebnimi potrebami, učenci z učnimi težavami, specifične učne težave, integracija, osnovne šole
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2010
Št. strani:str. 143-155
Številčenje:Letn. 3, št. 2/3
PID:20.500.12556/DKUM-68720 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:376
COBISS.SI-ID:255063552 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HALR8HOU
Datum objave v DKUM:10.10.2017
Število ogledov:10964
Število prenosov:245
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
DIVJAK, Petra, 2010, Učne težave z vidika učiteljev v osnovni šoli. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2010. Vol. 3, no. 2/3, p. 143–155. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68720
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.10.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teachers' views of learning difficulties in primary school
Opis:The paper presents a discussion on the appearance of learning difficulties, which are present among very heterogeneous group of pupils in Slovene elementary schools. The research was based on empirical facts collected in nineteen different schools. We focused our attention on teachers, as a part of the school system. We were interested in their opinions and experience about the field of research. The topics covered were as follows: identifying learning difficulties, form aid, coordination and planning work, specialties and cooperation with parents and others in an elementary school. Learning difficulties are mostly the consequence of various intermingling factors. They are present in very heterogeneous group of pupils with different cognitive, social, emotional (among other) factors, which are then amplified by other pupils. Pupils with learning difficulties need special education but they often have more or less interaction with a school before the process of teaching and learning begins.
Ključne besede:difficulties in learning, pupils, teachers, cooperation, recognition, elementary education


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici