Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Učne težave z vidika učiteljev v osnovni šoli
Avtorji:
ID
Divjak, Petra
(Avtor)
Datoteke:
Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2010_Divjak_Ucne_tezave_z_vidika_uciteljev_v_osnovni_soli.pdf
(117,80 KB)
MD5: 18E27DBF5D26FD95070361AF2097B1A4
PID:
20.500.12556/dkum/925e6533-820b-4e12-b49e-0825b26f2d71
http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2010/2010_03_st_2_3_revija.pdf
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Znanstveno delo
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Prispevek predstavlja raziskavo pojava učnih težav, ki so prisotne pri zelo raznoliki skupini učencev slovenskih osnovnih šol, in sicer na podlagi empiričnih podatkov, zbranih v devetnajstih osnovnih šolah. Avtorica ugotavlja ocene učiteljev in drugih strokovnih delavcev s področja učnih težav: kakšno je njihovo prepoznavanje učencev z učnimi težavami, katere oblike pomoči uporabljajo pri delu z učenci z učnimi težavami, kako koordinirajo in načrtujejo delo z učenci z učnimi težavami, kakšna je njihova strokovna usposobljenost na področju dela z učenci z učnimi težavami in katere oblike sodelovanja uporabljajo pri delu s starši ter drugimi posamezniki učencev, ki imajo učne težave. Podatki empiričnih raziskav s področja učnih težav kot enega izmed delov sistema kažejo, da so učne težave največkrat posledica učinkovanja različnih med seboj prepletenih dejavnikov. Prisotne so pri zelo heterogeni skupini učencev z različnimi kognitivnimi, socialnimi, emocionalnimi in drugimi značilnostmi, ki imajo pri učenju pomembno večje težave kot njihovi vrstniki. Posebne vzgojno-izobraževalne potrebe učencev z učnimi težavami so pogosto pogojene tudi z manj ustreznim ali neustreznim procesom poučevanja in učenja.
Ključne besede:
učenci s posebnimi potrebami
,
učenci z učnimi težavami
,
specifične učne težave
,
integracija
,
osnovne šole
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2010
Št. strani:
str. 143-155
Številčenje:
Letn. 3, št. 2/3
PID:
20.500.12556/DKUM-68720
ISSN:
1855-4431
UDK:
376
COBISS.SI-ID:
255063552
ISSN pri članku:
1855-4431
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:HALR8HOU
Datum objave v DKUM:
10.10.2017
Število ogledov:
10964
Število prenosov:
245
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DIVJAK, Petra, 2010, Učne težave z vidika učiteljev v osnovni šoli.
Revija za elementarno izobraževanje
[na spletu]. 2010. Vol. 3, no. 2/3, p. 143–155. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68720
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Visokotemperaturna stabilnost mikrostrukture hitro strjene zlitine Cu-Zr
Mikrostruktura in visokotemperaturna stabilnost hitrostrjenih trakov zlitine Cu-Zr
Kinetika notranje oksidacije v hitro strjenih zlitinah Cu-Zr
Disperzijsko utrjanje hitro strjene zlitine Cu-Zr
Mehanske lastnosti in elektroprevodnost hitro strjenih notranje oksidiranih trakov zlitin Cu-Al in Cu-Zr
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv toplotne obdelave na mikrostrukturo zlitine iz sistema Al-Si-Mg-Zr
Dodatek litija aluminijevim livarskim zlitinam
Hitro strjene zlitine vrste Al-Ni-La
Tvorba kvazikristalov v Al-Mn zlitinah z dodatki Ca, Cr, Si, Sr, Zn in Zr
Izdelava in predelava zlitine EN AW 6082 z dodatkom cirkonija
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:
Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:
1855-4431
COBISS.SI-ID:
239555072
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
10.10.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Teachers' views of learning difficulties in primary school
Opis:
The paper presents a discussion on the appearance of learning difficulties, which are present among very heterogeneous group of pupils in Slovene elementary schools. The research was based on empirical facts collected in nineteen different schools. We focused our attention on teachers, as a part of the school system. We were interested in their opinions and experience about the field of research. The topics covered were as follows: identifying learning difficulties, form aid, coordination and planning work, specialties and cooperation with parents and others in an elementary school. Learning difficulties are mostly the consequence of various intermingling factors. They are present in very heterogeneous group of pupils with different cognitive, social, emotional (among other) factors, which are then amplified by other pupils. Pupils with learning difficulties need special education but they often have more or less interaction with a school before the process of teaching and learning begins.
Ključne besede:
difficulties in learning
,
pupils
,
teachers
,
cooperation
,
recognition
,
elementary education
Zbirka
To gradivo je del naslednjih zbirk del:
Revija za elementarno izobraževanje
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj