| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Globalna osvetlitev z vokselskim sledenjem stožcu
Avtorji:ID Črnčec, Michael (Avtor)
ID Strnad, Damjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kohek, Štefan (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Crncec_Michael_2017.pdf (4,49 MB)
MD5: 8570D716C2CC8D9619C9D82F8AE99E16
PID: 20.500.12556/dkum/25273a1d-2a45-4097-8fd4-b9406d33ff0c
 
.zip UN_Crncec_Michael_2017.zip (255,65 MB)
MD5: C17ABE9CDC09FE2272A6CC76F57F0668
PID: 20.500.12556/dkum/1a59f95f-bfb0-48fd-b356-46f4bef632b0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Globalna osvetlitev v računalniški grafiki igra zelo pomembno vlogo pri realizmu upodobljenih slik. Računsko je zelo zahtevna, vendar si želimo globalno osvetlitev v aplikacijah, kot so simulacije in računalniške igre, doseči v realnem času. V tem diplomskem delu si bomo ogledali algoritem vokselskega sledenja stožcu. Ta doseže interaktivno globalno osvetlitev z aproksimiranjem vpadnih svetlobnih žarkov s pomočjo stožcev in z aproksimiranjem scene s pomočjo hierarhične strukture vokslov. Najprej opišemo, kako algoritem v osnovi deluje. Nato predstavimo eno od možnih implementacij algoritma in na koncu prikažemo rezultate naše implementacije.
Ključne besede:globalna osvetlitev, voksel, sledenje stožcu, GPE, OpenGL
Kraj izida:[Maribor
Založnik:M. Črnčec
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-68621 Novo okno
UDK:004.921:535.654(043.2)
COBISS.SI-ID:20909334 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PV9XCRXL
Datum objave v DKUM:26.10.2017
Število ogledov:1661
Število prenosov:178
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ČRNČEC, Michael, 2017, Globalna osvetlitev z vokselskim sledenjem stožcu [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Črnčec. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68621
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.10.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Global illumination using voxel cone tracing
Opis:Global illumination in computer graphics plays a very important role in the realism of rendered images. Because of its nature it is very demanding, though we want to achieve global illumination in real-time for applications like simulations and computer games. In this thesis, we will research the algorithm Voxel Cone Tracing, which is achieving interactive global illumination by approximating light rays using cones and by approximating the scene using a hierarchic voxel structure. First, we examine Voxel Cone Tracing in theory. After that, we review our implementation and show the results we get.
Ključne besede:global illumination, voxel, cone tracing, GPU, OpenGL


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici