| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvijanje družinske pismenosti V objemu besed : priročnik za starše
Avtorji:ID Haramija, Dragica (Urednik)
Datoteke:.pdf Haramija_2017_Razvijanje_druzinske_pismenosti_V_objemu_besed_prirocnik_za_starse.pdf (1,50 MB)
MD5: 926C414D05C79E1550DB858C360140CE
PID: 20.500.12556/dkum/8dd09e51-2002-4f53-850f-7a86195cd44c
 
URL http://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/268
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Priročnik
Tipologija:2.25 - Druge monografije in druga zaključena dela
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Razvijanje družinske pismenosti V objemu besed: priročnik za starše je nastal v okviru istoimenskega raziskovalno-razvojnega projekta, ki ga je financiralo Ministrstvo za kulturo RS (od oktobra 2016 do novembra 2017). Gre za projekt na področju spodbujanja družinskega branja oz. družinske pismenosti, ki je del bralne pismenosti (ta pa je nujni pogoj za delovanje človeka v družbi) in vključuje medgeneracijsko branje na vseh področjih dejavnosti v vrtcu (jezik, umetnost, družba, narava, matematika, gibanje) ter na vseh področjih otrokovega razvoja (kognitivnem, socialnem, čustvenem, estetskem, moralno-etičnem in motivacijskem). Najprej je bila izdana monografija V objemu besed, na podlagi katere smo pripravili strokovni priročnik za starše. V priročniku na poljuden način prispevamo k dvigu ozaveščenosti o pomenu branja kot vseživljenjskega procesa. Družinsko pismenost opredeljujemo kot skupek različnih dejavnosti znotraj družine, ki so povezane s pismenostjo v najširšem pomenu besede, ko hkrati sodelujejo različne generacije in se skupaj učijo. Ob dejavnikih spodbujanja bralne pismenosti (IFLA, 2006: obkroženost z bralnim gradivom, branje otroku in odrasli kot bralni zgled) so v priročniku predstavljene različne spodbude za pozitiven odnos do bralne kulture in navad, povezanih s pismenostjo.
Ključne besede:bralna pismenost, porajajoča se pismenost, družinska pismenost, kurikulum za vrtce, predšolsko izobraževanje
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:36
PID:20.500.12556/DKUM-68602 Novo okno
ISBN:978-961-286-081-3
UDK:37.014.22(035)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:92936705 Novo okno
DOI:10.18690/978-961-286-081-3 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Y60UHQGM
Avtorske pravice:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Datum objave v DKUM:28.09.2017
Število ogledov:3139
Število prenosov:687
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
HARAMIJA, Dragica (ur.), 2017, Razvijanje družinske pismenosti V objemu besed : priročnik za starše [na spletu]. Druge monografije in druga zaključena dela. Maribor : Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. [Dostopano 8 april 2025]. ISBN 978-961-286-081-3. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68602
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing family literacy Hugged by words : parent's guide
Opis:Monograph Developing Family Literacy Hugged by Words: Manual for Parents is a result of the research project Hugged by Words, financed by the Ministry of Culture of RS (duration October 2016 till November 2017). Its area is encouragement of family reading or family literacy, a part of reading literacy (essential for successful inclusion of people in the society) and includes intergenerational reading in all areas of kindergarten work (language, art, society, nature, mathematics, movement) and in all areas of child's development (cognitive, social, emotional, aesthetical, moral-ethical and motivational). Primarily, monograph Hugged by Words was published, on the basis of which a professional manual for parents was prepared. In a simple but professional manner the manual for parents contributes to raising awareness of the importance of reading as a lifelong process. We define family literacy as various family activities, linked to literacy in the widest sense, when all family generations cooperate, the result being joint learning. With the factors encouraging reading literacy (IFLA, 2006: being surrounded with reading material, reading to the child, the adult as a reading model) various encouragements are presented for building a positive relationship towards reading culture and habits, linked to literacy.
Ključne besede:reading literacy, early literacy, family literacy, kindergarten curriculum, pre-school education


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Univerzitetna založba Univerze v Mariboru

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici