Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Implementacija 3D simulatorja za učenje igranja bobnov
Avtorji:
ID
Zrnec, Damjan
(Avtor)
ID
Mongus, Domen
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Zrnec_Damjan_2017.pdf
(3,09 MB)
MD5: 6E855A761474888D615FB0675D80AE06
PID:
20.500.12556/dkum/41673568-a7b0-47a0-99d5-c356ca40d340
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Diplomsko delo obravnava razvoj simulatorja igranja bobnov. V ta namen smo s pomočjo računalniškega programa Cinema 4D najprej izdelali 3D-model bobnov, dveh palic in pedalke. Simulator smo izdelali v vizualnem programskem jeziku XPresso, kjer smo izvedli povezavo med komponento za obdelavo zvoka in animacijskimi orodji. Glasbene datoteke smo pripravili za vsak boben posebej ter jih uvozili v izdelano ogrodje in tako izvedli samodejno gibanje. Rezultati so pokazali, da se s predstavljenim postopkom dovolj dobro približamo realnemu gibanju palic. Vseeno pa zaradi omejene uporabe geometrijskih transformacij ni bilo mogoče posnemati vseh detajlov. Simulator je tako v prvi vrsti namenjen začetnikom, ki se šele spoznavajo z igranjem bobnov.
Ključne besede:
računalniška animacija
,
3D-modeliranje
,
simulator
,
bobni
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
D. Zrnec
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-68563
UDK:
004.928:004.94(043.2)
COBISS.SI-ID:
21019670
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:XEMAASRT
Datum objave v DKUM:
24.10.2017
Število ogledov:
1383
Število prenosov:
110
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZRNEC, Damjan, 2017,
Implementacija 3D simulatorja za učenje igranja bobnov
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : D. Zrnec. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68563
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
The History of Kindergartens in Prlekija
Teorija in praksa sodelovanja s starši
Merjenje ugleda srednjih šol
Prenova srednjega poklicnega izobraževanja tapetnik
Prenova osnovnošolskega programa (uvedba 9-letke)
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Solving vehicle routing problem using genetic algorithm
Multiobjective optimization using evolutionary algorithms
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
26.09.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Implementation of 3D simulator for learning to play the drums
Opis:
This diploma thesis addresses the development of drum simulator. For this purpose, 3D models of drums, two sticks, and a paddle were created using Cinema 4D. Simulator itself was implemented in visual programing language XPresso, where component for sound processing was linked with the animation tools. In order to achieve automatic movements, the sound files were prepared separately for each of the drums and imported into the tool. Results show that proposed approach achieves sufficiently accurate movements of drum sticks. However, we are not able to simulate all the visual details. Simulator is thus appropriate mainly for beginners that are starting to learn playing drums.
Ključne besede:
computer modeling
,
3D modeling
,
simulator
,
drums
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj