| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava razvoja jezikovne sporazumevalne zmožnosti slepih in slabovidnih v institucionaliziranem izobraževanju in programih inkluzije
Avtorji:ID Forte, Mateja (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2015_Forte_Primerjava_razvoja_jezikovne_sporazumevalne_zmoznosti_slepih_in_slabovidnih_v_institucion.pdf (156,40 KB)
MD5: 4BD40BEF855FB03D001A9B511D5E929B
PID: 20.500.12556/dkum/7d7cc959-4376-4a7b-b289-bfc7edae1325
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2015/3/REI_8_3_08.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Prispevek je raziskava s področja uporabnega jezikoslovja. Osnova predstavljene vsebine je jezikovna sporazumevalna zmožnost oziroma vprašanje njenega razvoja pri slepih in slabovidnih. Metodologija, uporabljena pri raziskavi, je tako primarne kot sekundarne narave. Sekundarna so teoretična izhodišča iz jezikoslovja, psihologije, medicine, pedagogike in specialne pedagogike. Primarno gradivo pa sestoji iz dveh delov. Prvi je primerjava modelov poučevanja slepih in slabovidnih v rednih šolah in specializirani instituciji. Drugi del pa predstavlja poglobljeno analizo, narejeno na podlagi štirih strukturiranih intervjujev. Rezultati analize predstavljajo odgovor na vprašanje o razliki razvitosti jezikovne sporazumevalne zmožnosti slepih in slabovidnih glede na model izobraževanja.
Ključne besede:jezikovna sporazumevalna zmožnost, razvoj, slepi in slabovidni, zavodi, inkluzivno šolstvo
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2015
Št. strani:str. 129-147
Številčenje:Letn. 8, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-68494 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:37.015.31:81:376-056.262
COBISS.SI-ID:21558536 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6JPVWU18
Datum objave v DKUM:22.09.2017
Število ogledov:1329
Število prenosov:123
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
FORTE, Mateja, 2015, Primerjava razvoja jezikovne sporazumevalne zmožnosti slepih in slabovidnih v institucionaliziranem izobraževanju in programih inkluzije. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2015. Vol. 8, no. 3, p. 129–147. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68494
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of the development of the communicative competence of the blind and visually impaired in institutions and including schooling
Opis:The article is a research, belonging to the domain of practical/usable linguistics. The basis of the presented content is the communicative competence and the issue of its development by blind and visually impaired children. The methodology, used in the research, consists of primary and secondary materials. The secondary ones are theoretical, from: linguistics, psychology, medicine, pedagogies and special pedagogies. The primary materials can be divided in two sections. The first one is a comparison of two educational models for blind and visually impaired children, one from mainstream schools and the other from specialized institutions. The second part consists of four structured interviews, the analysis of which gives us the answer about the difference in the development of the communicative competence of the blind and the visually impaired in consideration of the chosen model of schooling.
Ključne besede:communicative competence, development, blind and visually impaired, institutions, including schooling


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici