| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Portfolio within pedagogic diagnostics in primary schools
Avtorji:ID Petrová, Jitka (Avtor)
ID Fasnerová, Martina (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2012_Petrova,_Fasnerova_Portfolio_within_pedagogic_diagnostics_in_primary_schools.pdf (146,62 KB)
MD5: 41017AD1C806806733643CDC63547440
PID: 20.500.12556/dkum/d6ee207a-3119-48f6-9b6e-d68610bae54c
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2012/2012_05_st_2-3_revija.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:At the present time, the importance of pedagogic diagnostics at primary school level has been increasing strongly, given the deepening needs to approach every child and every pupil individually. For the above-mentioned reasons, teachers must really search for methods and procedures that will help them understand pupils better in order to be able to support them and help them address certain issues that emerge at school as well as at home. Therefore, portfolio seems to be one of the most suitable tools to get to know a pupils personality in detail since it allows the pupil, the teacher, and the parents to monitor the progress and the development in different fields within longer periods. In spite of that, portfolio has not been widely used in schools and it appears to be a rather marginal tool instead. Therefore, a group from the Pedagogical Faculty of the Palacký University in Olomouc has decided to find out how the concept of portfolio is perceived and accepted by future primary teachers.
Ključne besede:pedagogic diagnotics, primary school, portofolio, reseach
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2012
Št. strani:str. 141-151
Številčenje:Letn. 5, št. 2/3
PID:20.500.12556/DKUM-68484 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:37.015.3:373.3
COBISS.SI-ID:19378184 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GD2NIE5A
Datum objave v DKUM:22.09.2017
Število ogledov:1026
Število prenosov:108
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
PETROVÁ, Jitka in FASNEROVÁ, Martina, 2012, Portfolio within pedagogic diagnostics in primary schools. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2012. Vol. 5, no. 2/3, p. 141–151. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68484
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Portfolio v okviru pedagoške diagnostike v osnovni šoli
Opis:Pomen pedagoške diagnostike na nivoju osnovne šole dandanes strmo narašča zaradi vse večje potrebe po individualnem pristopu k posameznemu otroku oziroma učencu. Iz zgoraj navedenih razlogov morajo učitelji poiskati tiste metode in postopke, ki jim bodo resnično pomagali pri boljšem razumevanju učencev, hkrati pa jim bodo ti postopki nudili podporo pri morebitnih težavah, s katerimi se srečujejo bodisi v šoli bodisi doma. Zdi se, da je portfolio eno najprimernejših orodij za podrobnejše spoznavanje učenčeve osebnosti, saj učencu, učiteljem in staršem omogoča spremljanje učenčevega napredka in razvoja na različnih področjih v daljšem časovnem obdobju. Kljub temu pa se portfolio le redko uporablja v šolah in velja za bolj marginalno orodje. Skupina s Pedagoške fakultete Univerze Palacký v Olomoucu se je odločila, da bo raziskala, kako koncept portfolio dojemajo in sprejemajo bodoči osnovnošolski učitelji.
Ključne besede:pedagoška diagnostika, osnovne šole, portofolio, raziskave


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici