| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pogoji za inkluzijo v vzgoji in izobraževanju po oceni ravnateljev
Avtorji:ID Kovač, Janez (Avtor)
ID Ščuka, Tanja (Avtor)
ID Čagran, Branka (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2017_Kovac,_Scuka,_Cagran_Pogoji_za_inkluzijo_v_vzgoji_in_izobrazevanju_po_oceni_ravnateljev.pdf (105,21 KB)
MD5: EFE34FCDA8D53B87F77354C805B00670
PID: 20.500.12556/dkum/184b5860-2bba-4126-b9f7-57168fe7ec1a
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2017/1/REI_10_1_cl_2.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V prispevku predstavljamo pogoje za inkluzijo v vzgoji in izobraževanju, kakor jih zaznavajo ravnatelji slovenskih osnovnih šol. V teoretičnem delu se osredotočamo na dejavnike oblikovanja inkluzivne šole, to so ravnatelji, učitelji in starši otrok s posebnimi potrebami, ter na kratko izpostavimo nekaj teoretičnih izhodišč izvajanja dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli. V empiričnem delu predstavljamo rezultate spletne anketne raziskave, ki smo jo izvedli med ravnatelji v slovenskih osnovnih šolah. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kako ravnatelji ocenjujejo pogoje za inkluzijo in kako pogoje, ki so vezani na njih same, na izvajalce dela z učenci s posebnimi potrebami in na šolo v celoti. Pri tem smo bili tudi pozorni na razlike glede števila otrok s posebnimi potrebami, ki so vključeni v redni program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo.
Ključne besede:osnovna šola, ravnatelji, inkluzija v vzgoji in izobraževanju, učenci s posebnimi potrebami
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2017
Št. strani:str. 19-29
Številčenje:Letn. 10, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-68477 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:373.3:376
COBISS.SI-ID:23027976 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CQ9YPFUE
Datum objave v DKUM:22.09.2017
Število ogledov:2396
Število prenosov:335
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
KOVAČ, Janez, ŠČUKA, Tanja in ČAGRAN, Branka, 2017, Pogoji za inkluzijo v vzgoji in izobraževanju po oceni ravnateljev. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2017. Vol. 10, no. 1, p. 19–29. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68477
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Conditions for inclusive education from the viewpoint of headteachers
Opis:The paper presents conditions for inclusive education as perceived by headteachers in Slovenian basic schools. In the theoretical part, we focused on the key elements of inclusive schools, i.e. headteachers, teachers, and parents of children with special needs. In conclusion, we briefly highlight some theoretical propositions in relation to additional professional support in basic schools. In the empirical part of the paper, we present the results of an online survey conducted among headteachers in Slovenian basic schools. The aim of the survey was, among other things, to find how headteachers perceive conditions for inclusive education - those relating to headteachers themselves, to teachers/professional staff working with students with special needs, and those relating to school as a whole. Here, we also paid our attention to differences regarding the number of children with special needs who are included in regular programme with adjusted implementation and additional professional assistance. The obtained results provide an opportunity for assessment of current situation, and for further consideration concerning the development of inclusive education in Slovenia in the future.
Ključne besede:basic school, headteachers, inclusive education, inclusive teacher, students with special needs


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici