| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Discussions on school reform - a long way to the unification of schools for 10 to 14-year-olds
Avtorji:ID Seebauer, Renate (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2009_Seebauer_Discussions_on_school_reform_-_a_long_way_to_the_unification_of_schools_for_10_to_14-y.pdf (976,84 KB)
MD5: 64FEEF25B13FE5C85A64787DDDA4BD1A
PID: 20.500.12556/dkum/8fb3e90b-74b6-4d61-ade4-b2a153eca4fa
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2009/Let_02_st_2-3_revija.pdf
 
Jezik:Nemški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:The beginning of the article presents a retrospect of the discussion of unifying schools in Austria with arguments for and against them. In the 2008/09 school year a few selected Austrian regions started experimental school models in an attempt to unify their school system at the level of ten to fourteen-year-old pupils. More schools will start similar experiments a year later. Particularism — mainly politically motivated — has become evident: Nine regions, nine concepts. The fact that a new school organization will need teachers that have been educated in line with the new pedagogical concepts has been discussed sporadically. It remains neglected, however, in the overall concept of educational reform — at least in current public discussions.
Ključne besede:school reform in Austria, unified schools, higher level, school for ten to fourteen-year-old pupils, school reforms, school policy, Austria
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2009
Št. strani:str. 77-88
Številčenje:Letn. 2, št. 2/3
PID:20.500.12556/DKUM-68416 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:37.014.3(436)
COBISS.SI-ID:251141888 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ASPEYOV8
Datum objave v DKUM:21.09.2017
Število ogledov:1088
Število prenosov:108
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
SEEBAUER, Renate, 2009, Discussions on school reform - a long way to the unification of schools for 10 to 14-year-olds. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2009. Vol. 2, no. 2/3, p. 77–88. [Dostopano 29 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68416
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Pogovori o šolski reformi - dolga pot k enotni šoli za deset- do štirinajstletnike
Opis:Izhajajoč iz preteklih razprav o skupnem šolstvu v Avstriji, bodo predstavljeni njihovi argumenti za in proti. Nekatere zvezne dežele so začele svoje modelne preizkuse o enotni šoli za deset- do štirinajstletnike v šolskem letu 2008/09, druge pa leto pozneje. Evidenten je partikularizem, ki je pretežno politično motiviran: devet zveznih dežel — devet konceptov. Dejstvo, da nova organizacija šolstva z novim pedagoškim konceptom zahteva ustrezno izobražene učitelje, je sicer sporadično obravnavano, vendar je iz celotnega koncepta izobraževalne reforme — vsaj v zdajšnjih javnih razpravah — izostalo.
Ključne besede:šolska reforma v Avstriji, skupna šola, višja stopnja, šola za deset-do štirinajstletnike, šolske reforme, šolska politika, Avstrija


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici