| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Back to nature: exploring the potential for implementing the Norwegian idea of outdoor days in the Slovenian school system
Avtorji:ID Gomboc, Katja (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2016_Gomboc_Back_to_Nature_Exploring_the_Potential_for_Implementing_the_Norwegian_Idea_of_Outdoor_D.pdf (152,80 KB)
MD5: 0C5C849E0E7C8B803AB2FA9CA82BC0BF
PID: 20.500.12556/dkum/29ede03d-11f1-4eea-ac65-bde0bcc1c5dc
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2016/4/REI_9_4_cl_8.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.03 - Drugi znanstveni članki
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Nowadays it is common to use the expressions ‘in the classroom’ and ‘out of the classroom’ (outdoors). In this article the word ‘outdoors’ will be replaced with the words ‘in the natural environment’, ‘into the natural environment’ and ‘within the natural environment’. These words accent the equal importance of nature as a learning area, a concept that is often forgotten, neglected or ignored. In this area, Norway has forged a real connection between people and nature, a way of life called “friluftsliv,” and has used experiential learning based on learning and playing in an outdoor area. In this article is presented a research study of teaching in nature, the Norwegian nature-oriented curriculum and the implementation of nature practice in the Slovenian school system.
Ključne besede:nature, teaching, teaching outside the classroom, free play
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2016
Št. strani:str. 123-138
Številčenje:Letn. 9, št. 4
PID:20.500.12556/DKUM-68390 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:373.3:316.62
COBISS.SI-ID:23002632 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:4IW3CUPO
Datum objave v DKUM:20.09.2017
Število ogledov:1592
Število prenosov:145
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
GOMBOC, Katja, 2016, Back to nature: exploring the potential for implementing the Norwegian idea of outdoor days in the Slovenian school system. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2016. Vol. 9, no. 4, p. 123–138. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68390
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:V naravo: iskanje možnosti implementacije norveške ideje učenja izven učilnice v slovenski šolski sistem
Opis:Danes se v šolah vse prepogosto pojavljajo izrazi učenje v učilnici in učenje izven učilnice. V prispevku bo beseda izven zamenjana z zvezami v naravi, v naravo in znotraj narave. Prav te besedne zveze poudarjajo enako pomembnost učnega okolja v naravi, ki je v izobraževalnem smislu velikokrat pozabljeno, zanemarjeno in preslišano. Takšen kontekst pa uporablja Norveška. Z njim gradi močnejšo povezanost ljudi in narave, njihovega načina življenja, imenovanega friluftsliv, in izkustvenega učenja, ki temelji na učenju in igranju izven učilnice. Prispevek predstavlja raziskavo na področju učenja v naravi, v naravo usmerjen učni načrt in implementacijo učenja v naravi v slovenski šolski sistem.
Ključne besede:narava, poučevanje, učenje izven učilnice, prosta igra


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici