| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza vpliva polnilnega sistema na zmogljivost pri zmanjšanju prostornine tgdi motorja
Avtorji:ID Potočnik, Matej (Avtor)
ID Kegl, Breda (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Prah, Ivo (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Potocnik_Matej_2017.pdf (2,03 MB)
MD5: 5EE904AB890B4F3A3EA3A05BFEF5DC17
PID: 20.500.12556/dkum/e0f7e3a7-973e-493a-bc49-d531a11bbfd2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:V diplomskem delu je prikazana predelava modela motorja z direktnim vbrizgom goriva v valje (TGDI). Cilj je bil analiza možnosti za ohranitev zmogljivosti pri zmanjšanju prostornine s spremembo polnilnega sistema s turbino s fiksno geometrijo in obvodnim ventilom na turbino s spremenljivo geometrijo. V delu je opisano delovanje turbopolnilnika, TGDI motorja in simulacijski program AVL BOOSTTM. Predstavljena je predelava turbine in kontrola vseh parametrov modela v simulacijskem programu AVL BOOST. Pri analizi rezultatov je bila posebna pozornost namenjena ohranitvi tendence klenkanja in temperaturam v izpušnem sistemu. Raziskana je možnost uporabe Millerjevega cikla in zakasnitve vžiga. Millerjev cikel je smiselno uvesti v kombinaciji z mehansko gnanim kompresorjem.
Ključne besede:MNZ, TGDI, numerična simulacija, turbopolnilnik
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Potočnik]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-68213 Novo okno
UDK:621.43.052(043.2)
COBISS.SI-ID:21206294 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:F7JAA0UU
Datum objave v DKUM:04.10.2017
Število ogledov:1498
Število prenosov:86
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
POTOČNIK, Matej, 2017, Analiza vpliva polnilnega sistema na zmogljivost pri zmanjšanju prostornine tgdi motorja [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Potočnik. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68213
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the influence of the charging system on the performance by downsizing tgdi engine
Opis:In the diploma work is presented modification of the turbocharged engine model with direct injection (TGDI). The objective was analysis of possibilities to conservation performance with downsizing and changes on turbine with fixed geometry and waste-gate to turbine with variable geometry. In work is described the operation of turbocharger, TGDI engine and simulation program AVL BOOSTTM. The turbine processing and control of all parameters in AVL BOOSTTM simulation program are presented. In the analysis of the results special focus was paid to maintaining knocking intensity and temperatures in the exhaust system. The possibilities of application of the miller cycle and retardation of the spark timing was investigated. Miller cycle is sensible to be introduced in combination with supercharger.
Ključne besede:ICE, TGDI, numerical simulation, turbocharger


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici