| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Oglaševanje s pomočjo spletnih iskalnikov in uporaba Google AdWords v slovenskih mednarodnih podjetjih
Avtorji:ID Klenovšek, Andrea (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Klenovsek_Andrea_2017.pdf (2,14 MB)
MD5: DD5901FA391DC059B36B50FBFA13D624
PID: 20.500.12556/dkum/ffef9b99-bc6a-449e-ad93-b3f0315e882c
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V današnji dobi se vse bolj širi uporaba spletnega oglaševanja, predvsem s hitrim napredovanjem poslovanja prek spleta. Za podjetja je internet postal priljubljena oglaševalska platforma, saj ima večjo fleksibilnost in kontrolo nad vsebino oglaševanja. V magistrskem delu se osredotočamo na temo marketinškega komuniciranja na spletnih iskalnikih, ki je dejavnost, ki promovira podjetje na spletnih iskalnikih, kot so Bing, Google, Yahoo ipd., da dostavi pomembno vsebino glede na iskalne zahteve uporabnikov ter jih spodbudi, da na oglase klikajo. Zaradi vse večjega iskanja informacij na spletnih iskalnikih, je ta oblika oglaševanja ena najpomembnejših vrst spletnega marketinga. V delu se poglabljamo le v tehniko SEA (angl. Search Engine Advertising), kar pomeni oglaševanje spletnega mesta na iskalnikih, ki se nanaša na plačilo na klik (PPC). V delu poleg splošnega pojma oglaševanja s pomočjo iskalnikov omenjamo tudi platformo Google AdWords, ki prav tako spada pod SEA tehniko oglaševanja. Google AdWords je konsolidirana oglaševalska platforma, ki omogoča oglaševalcu, da doseže svoje ciljne skupine v več kot 150 državah ‒ z uporabo angleškega ali lokalnega jezika. Prav tako platforma spada pod PPC oglaševanje oz. plačilo na klik ali CPC oglaševanje, kar pomeni cena na klik. Pri obliki PPC oglaševanja oglaševalci plačajo vsak klik, ki jih zanje ustvari Google. Namen magistrskega dela je spoznati oglaševanje s pomočjo spletnih iskalnikov ter se seznaniti z različnimi orodji oz. programi za oglaševanje, v katerih podjetja oblikujejo in upravljajo oglaševalske kampanje. Dodati moramo, da želimo podrobneje spoznati tudi orodje Google AdWords. V empiričnem delu želimo z vprašalnikom ugotoviti, koliko podjetij oglašuje s pomočjo iskalnikov in orodja Google AdWords. Prav tako je namen spoznati, ali uporaba oglaševanja s spletnimi iskalniki zvišuje možnost nakupa uporabnikov iz tujine. Želimo se tudi seznaniti s strategijami orodja Google AdWords, kot so obračunavanje, ciljanje oglasov ter možnosti razširitve oglasov, ki jih slovenska podjetja najbolj uporabljajo in so tudi najbolj donosne.
Ključne besede:spletni iskalniki, Google AdWords, oblikovanje kampanj, kazalniki uspešnosti, strategije ponujanja.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Klenovšek]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-68199 Novo okno
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:12921884 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PPRMPV8J
Datum objave v DKUM:07.12.2017
Število ogledov:1516
Število prenosov:185
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KLENOVŠEK, Andrea, 2017, Oglaševanje s pomočjo spletnih iskalnikov in uporaba Google AdWords v slovenskih mednarodnih podjetjih [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Klenovšek. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68199
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:12.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Advertising Through Online Search Engines And Using Google AdWords In Slovenian International Companies
Opis:In today's business world, the use of online advertising is becoming more popular, primarily because of the rapid growth of online business. For businesses, the internet has become a popular advertising platform, as it has greater flexibility and control over the content of advertising. In the master's thesis, we are focusing on the topic of marketing on search engines, which is an activity that promotes the company on search engines such as: Bing, Google, Yahoo, etc., to deliver important content according to the search requirements of users and encourage them to click on the ads. Due to the growing search of information on search engines, this form of advertising is one of the most important types of online marketing. In our master's thesis, we are focusing only on SEA technique (Search Engine Advertising), which is referred also as pay-per-click (PPC) method of advertising on search engines. In addition to the general concept of advertising using search engines, we are also mentioning the Google AdWords platform. Google AdWords is a consolidated platform that allows advertisers to reach their target audience in over 150 countries using English or local languages. Google AdWords is also referred to as SEA, PPC (Pay Per Click) or CPC (Cost Per Click Advertising). In the form of PPC advertising, advertisers pay each click Google generates for them. The purpose of the master's thesis is to get acquainted with advertising on search engines and various tools or programs for advertising in which companies form and manage campaigns. We also want to learn more about the Google AdWords advertising platform. In the empirical part of the thesis, we want to find out with the questionnaire how many companies advertise on search engines or with Google AdWords. We would also like to find out if the use of online search advertising increases number of purchases from abroad. We also want to get acquainted with the strategies of Google AdWords, such as billing, ad targeting, and ad extensions that are most widely used by Slovenian companies and are also the most profitable ones.
Ključne besede:search engines, Google AdWords, designing campaigns, performance indicators, bidding strategies.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici