SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Primerjalna analiza mednarodnega trženja izbranih luksuznih modnih znamk
Avtorji:Rečnik Obrecht, Medeja (Avtor)
Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Recnik_Obrecht_Medeja_2017.pdf (618,50 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem projektu proučimo in raziščemo mednarodno trženje luksuznih modnih blagovnih znamk s poudarkom na luksuznih modnih znamkah Maison Margiela in Dolce&Gabbana. Gre za blagovne znamke, za katere je zelo pomembno, da si dobro začrtajo strategijo vidnega in manj vidnega dela blagovne znamke in da sta vidni in manj vidni del med seboj dobro povezana. V povezavi s tem pa je vsekakor pomembno usklajeno trženje. Obravnavani luksuzni modni blagovni znamki se z vidika mednarodnega trženja precej razlikujeta, a ko se poglobimo vanju, vidimo, da prav ta različnost in edinstvenost pripomoreta k temu, da sta obe uspešni. Prikazujeta namreč, da se potrošnik lahko z luksuzno modno blagovno znamko poveže na podlagi zunanje ali notranje motivacije.
Ključne besede:luksuzna modna blagovna znamka, mednarodno trženje, strategija, Maison Margiela, Dolce&Gabbana
Leto izida:2017
Založnik:[M. Rečnik Obrecht]
Izvor:Maribor
UDK:339.138
COBISS_ID:12913436 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:54
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparative analysis of international marketing of selected luxury fashion brands
Opis:In this diploma project we studied and researched international marketing of luxury fashion brands with special attention on luxury fashion brands Maison Margiela and Dolce&Gabbana. These brands have to have good strategies in both visual and less visual parts of the brand and a good connection between said parts. Synchronised marketing is important in connection to that. The discussed luxury brands are quite different from the point of view of international marketing, but when we take a closer look we see, that it is that difference and uniqueness that makes them both successful. They show that a consumer can connect with a luxury brand based on either internal or external motivation.
Ključne besede:luxury fashion brand, international marketing, strategy, Maison Margiela, Dolce&Gabbana


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici