| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjalna analiza mednarodnega trženja izbranih luksuznih modnih znamk
Avtorji:ID Rečnik Obrecht, Medeja (Avtor)
ID Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Recnik_Obrecht_Medeja_2017.pdf (618,50 KB)
MD5: 3979733358F19F988D3B4E4E858DA8CB
PID: 20.500.12556/dkum/b73b1dd3-bc28-456d-85f6-17a15b59c1cc
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem projektu proučimo in raziščemo mednarodno trženje luksuznih modnih blagovnih znamk s poudarkom na luksuznih modnih znamkah Maison Margiela in Dolce&Gabbana. Gre za blagovne znamke, za katere je zelo pomembno, da si dobro začrtajo strategijo vidnega in manj vidnega dela blagovne znamke in da sta vidni in manj vidni del med seboj dobro povezana. V povezavi s tem pa je vsekakor pomembno usklajeno trženje. Obravnavani luksuzni modni blagovni znamki se z vidika mednarodnega trženja precej razlikujeta, a ko se poglobimo vanju, vidimo, da prav ta različnost in edinstvenost pripomoreta k temu, da sta obe uspešni. Prikazujeta namreč, da se potrošnik lahko z luksuzno modno blagovno znamko poveže na podlagi zunanje ali notranje motivacije.
Ključne besede:luksuzna modna blagovna znamka, mednarodno trženje, strategija, Maison Margiela, Dolce&Gabbana
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Rečnik Obrecht]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-68102 Novo okno
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:12913436 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HV7KHGHJ
Datum objave v DKUM:05.12.2017
Število ogledov:1587
Število prenosov:84
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
REČNIK OBRECHT, Medeja, 2017, Primerjalna analiza mednarodnega trženja izbranih luksuznih modnih znamk [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Rečnik Obrecht. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68102
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparative analysis of international marketing of selected luxury fashion brands
Opis:In this diploma project we studied and researched international marketing of luxury fashion brands with special attention on luxury fashion brands Maison Margiela and Dolce&Gabbana. These brands have to have good strategies in both visual and less visual parts of the brand and a good connection between said parts. Synchronised marketing is important in connection to that. The discussed luxury brands are quite different from the point of view of international marketing, but when we take a closer look we see, that it is that difference and uniqueness that makes them both successful. They show that a consumer can connect with a luxury brand based on either internal or external motivation.
Ključne besede:luxury fashion brand, international marketing, strategy, Maison Margiela, Dolce&Gabbana


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici