| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza majhnih modnih spletnih trgovin
Avtorji:ID Popušek, Ines (Avtor)
ID Perko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Popusek_Ines_2017.pdf (1,15 MB)
MD5: E903896A85E73EAED4CACDE051DF78ED
PID: 20.500.12556/dkum/b892f182-f815-4e69-a68b-016c7057908e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Sodobna tehnologija je poskrbela za to, da ima elektronsko poslovanje v zadnjih letih velik pomen na področju spletne trgovine. Podjetjem namreč omogoča hitrejše, širše in enostavnejše poslovanje. Uporabniki so dobro informirani in težje zadovoljivi, saj je na trgu veliko konkurenčnih elektronskih trgovin. Da bi pritegnila kupca, mora biti novoustanovljena e-trgovina inovativna. Za uspešnost poslovanja je potrebno upoštevati želje ter potrebe kupcev spletne strani, saj bodo v prihodnosti prav slednje edini vir, na osnovi katerega bo podjetje gradilo svojo poslovanje. Elektronsko poslovanje je utemeljeno na procesiranju in prenašanju podatkov, kar pomeni sklepanje posla v elektronski obliki. Podjetja lahko z odjemalci komunicirajo na različne načine; poznamo namreč elektronsko poslovanje med podjetjem in potrošnikom (B2C) ter poslovanje med podjetjem in podjetjem (B2B). Prehod podjetja na e-poslovanje pomeni natančnejše in lažje dostopanje do informacij o stanju podjetja. Hitrost poslovanja je večja od klasičnega poslovanja, saj se prilagaja spremembam na trgu. Diplomski projekt obravnava spletne trgovine, njihove značilnosti ter prednosti in slabosti. Sledi podrobnejši opis kriterijev kakovostnih spletnih strani, ki se med seboj dopolnjujejo.
Ključne besede:Elektronsko poslovanje, spletna trgovina, kriteriji kakovostnih strani, analiza strani, primerjava strani.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[I. Popušek]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-67901 Novo okno
UDK:004.738.5
COBISS.SI-ID:12871964 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:7VN8YJ6X
Datum objave v DKUM:13.11.2017
Število ogledov:1247
Število prenosov:147
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
POPUŠEK, Ines, 2017, Analiza majhnih modnih spletnih trgovin [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : I. Popušek. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67901
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.09.2017

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Small online fashion shops analysis
Opis:Modern technology has ensured that e-commerce has been of great importance in the field of online commerce in recent years. It allows companies faster, broader and simpler business. Users are well informed and find it more difficult to achieve their satisfaction, as there are many competing electronic stores on the market. The newly established e-commerce must be innovative to attract the customer. For business success, it is necessary to take into account the wishes and needs of the website buyers, since in the future, they will be the only source from which the company will build its business. E-commerce is based on the processing and transfer of data; it means concluding a transaction in electronic form. The company can communicate with customers in different ways. We know business-to-consumer e-commerce (B2C) and business-to-business (B2B). The company's transition to e-commerce means more accurate and easier access to information about the state of the company. The speed of doing business is greater than the classic business, as it adapts to market changes. The diploma project deals with online commerce, their characteristics and advantages and disadvantages. The following is a more detailed description of the criteria for quality websites that complement each other.
Ključne besede:E-commerce, online store, quality page criteria, page analysis, page comparison.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici