Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza majhnih modnih spletnih trgovin
Avtorji:
ID
Popušek, Ines
(Avtor)
ID
Perko, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Popusek_Ines_2017.pdf
(1,15 MB)
MD5: E903896A85E73EAED4CACDE051DF78ED
PID:
20.500.12556/dkum/b892f182-f815-4e69-a68b-016c7057908e
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Sodobna tehnologija je poskrbela za to, da ima elektronsko poslovanje v zadnjih letih velik pomen na področju spletne trgovine. Podjetjem namreč omogoča hitrejše, širše in enostavnejše poslovanje. Uporabniki so dobro informirani in težje zadovoljivi, saj je na trgu veliko konkurenčnih elektronskih trgovin. Da bi pritegnila kupca, mora biti novoustanovljena e-trgovina inovativna. Za uspešnost poslovanja je potrebno upoštevati želje ter potrebe kupcev spletne strani, saj bodo v prihodnosti prav slednje edini vir, na osnovi katerega bo podjetje gradilo svojo poslovanje. Elektronsko poslovanje je utemeljeno na procesiranju in prenašanju podatkov, kar pomeni sklepanje posla v elektronski obliki. Podjetja lahko z odjemalci komunicirajo na različne načine; poznamo namreč elektronsko poslovanje med podjetjem in potrošnikom (B2C) ter poslovanje med podjetjem in podjetjem (B2B). Prehod podjetja na e-poslovanje pomeni natančnejše in lažje dostopanje do informacij o stanju podjetja. Hitrost poslovanja je večja od klasičnega poslovanja, saj se prilagaja spremembam na trgu. Diplomski projekt obravnava spletne trgovine, njihove značilnosti ter prednosti in slabosti. Sledi podrobnejši opis kriterijev kakovostnih spletnih strani, ki se med seboj dopolnjujejo.
Ključne besede:
Elektronsko poslovanje
,
spletna trgovina
,
kriteriji kakovostnih strani
,
analiza strani
,
primerjava strani.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[I. Popušek]
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/DKUM-67901
UDK:
004.738.5
COBISS.SI-ID:
12871964
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:7VN8YJ6X
Datum objave v DKUM:
13.11.2017
Število ogledov:
1247
Število prenosov:
147
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
POPUŠEK, Ines, 2017,
Analiza majhnih modnih spletnih trgovin
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : I. Popušek. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=67901
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Smart grid cyber securiy
Providing cyber security and internal auditing
Privacy perception of youth using smart devices
Use of cyberspace among kids from 10 to 15 years
Review of the most common threats for web users
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ukrepi za zmanjšanje prometnih nesreč zaradi vožnje pod vplivom alkohola
Mladostniki in varnost cestnega prometa v Sloveniji
Mladostniki kot bodoči vozniki
Statistična analiza prometnih nesreč in nekaterih drugih sekundarnih podatkov s področja prometne varnosti v Sloveniji
TRAFFIC SAFETY COSTS ON SLOVENIAN MOTORWAYS
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
02.09.2017
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Small online fashion shops analysis
Opis:
Modern technology has ensured that e-commerce has been of great importance in the field of online commerce in recent years. It allows companies faster, broader and simpler business. Users are well informed and find it more difficult to achieve their satisfaction, as there are many competing electronic stores on the market. The newly established e-commerce must be innovative to attract the customer. For business success, it is necessary to take into account the wishes and needs of the website buyers, since in the future, they will be the only source from which the company will build its business. E-commerce is based on the processing and transfer of data; it means concluding a transaction in electronic form. The company can communicate with customers in different ways. We know business-to-consumer e-commerce (B2C) and business-to-business (B2B). The company's transition to e-commerce means more accurate and easier access to information about the state of the company. The speed of doing business is greater than the classic business, as it adapts to market changes. The diploma project deals with online commerce, their characteristics and advantages and disadvantages. The following is a more detailed description of the criteria for quality websites that complement each other.
Ključne besede:
E-commerce
,
online store
,
quality page criteria
,
page analysis
,
page comparison.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj